רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 ביולי 2014

כן יאבדו כל אוייביך - אזהרה!!! לא לבעלי לב חלש


4 תגובות:

  1. א מחיה צו זעהן.
    זה בעזה או סוריה?

    השבמחק
  2. תסתכל טוב - הם לובשים מעילים. זה לא יכול להיות וידיאו מיולי בעזה.

    השבמחק
  3. איזה יהודי מפרסם דברים כאלה???
    לא הייתי מגיב בכלל. אבל יש לי אחיין בן 15, בני ברקער שאוהב נייעס ושאר ענייני רבנים ורעבעס, שאוהב להיכנס לאתר הזה. רחמנא לצלן לאיזה דברים איומים ומגעילים הוא צריך להיחשף בחסות "אתר חרדי" רח"ל.
    איפה האחריות???

    השבמחק
  4. אין ספק כי ראיית מראות כאלו משחית את הנפש (ומי שאדיש לכך כנראה שכבר ראה בעבר מחזות דומות וכמאחז''ל נעשית לו כהיתר) אין שום לגיטימציה להעלות תמונות כאלו בשביל לספק את יצר הסקרנות. למרות שכל אחד מסוקרן לצפות בזה אבל אתה כשאתה מעלה וידאו כזה צריך לקחת בחשבון את ההשלכות, ואני משער שגם אתה לא היית מעוניין שבנך ייחשף לחומר כזה. ולמגיב לפניי, אני דן לכף זכות שלא חשבת יותר מידיי. מזעזע לראות מחזות כאלו של צלם אנוש כמאחז''ל מעשי ידי טובעים בים וכו'. אני ימני בהשקפתי המדינית אך אין ספק כי גם אם זה צולם בעזה והצבא לאלץ לבצע פעילות כזו אין זה מוסרי להגיב כך על מראות כאלו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.