רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 ביולי 2014

להקשיב לליברמן בעת הזאת

מאת צבי אריה לנגר - ביתר עילית

חייל יקר,
שיהיה לך בוקר טוב.יצאת למיבצע ברצועת עזה במטרה שהמשפחה שלך יאכלו להמשיך בשיגרת החיים הנורמאלים.מנסיון העבר לא ידוע כמה זמן זה ימשך העולם כולו צבוע בכל מה שקשור להגנה עצמית של ישראל.
דוד מלך ישראל לימד אותנו כלל בשביל לנצח יש להילחם בצורה חכמה.למה הכונה לגרום לכאוס בכל רצועת עזה לגרום לתושבים לברוח לעבר גבול מיצרים ולבקש מיקלט ואז הלגיטימיות של החמס תרד מאוד.
וכרגע למתכון יש להצמיד מיטען לכל ארון חשמל אזורי.
וכן להישתלט על שידורי הרדיו והטלויזיה של החמאס ולתת דיווחים סותרים לעשות דיס אינפורמציה ובילבול.
לסגור להם את תנועת השיט בים.
לשלוח משתפים לבית חולים של עזה שזה בעצם המיפקדה של החמס כידוע המוסלמים תמיד הישתמשו במגן חי ובאוכלוסיה מיסקנה.
חייל תחשוב מיחוץ לקופסה אתה נמצא בשטח צבעי סגור כל יפי הנפש ישנים בתל אביב.וגם תנועת בצלם לא תגיע לחקור ממצאים בעזה. חייל תן להם בראש תעשה להם נזקים לתשתיות שיקח להם שנים להשתקם ולא יהיה להם זמן לחשוב על התקפות בדרום הארץ.
דוד המלך שרף להם תבואה בשביל לגרום להם להיכנע.
בכל קייץ הערבים שורפים לנו יערות ולא מענין אותם חיי אדם .חייל עדיף לפגוע במיתקנים חיוניים ורגישים כדוגמת מים גז חשמל תקשרות ביוב מאפיות של פיתות וכו. מאשר לפגוע בחפים מפשע שגם אז המיבצע יסתיים לפני התוצאות המיוחלות כידוע ואז הם יתחמשו שוב יותר בגדול. ולביבי נתניהו אני מציע תקשיב לליברמן לפחות בעת הזאת הרוסים יודעים את העבודה מצויין .
בהצלחה לכוחות הביטחון מכל המעגלים ולזכור שוב עם אין אני לי מי לי .יום טוב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.