רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 באוגוסט 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

הטרגדיה הקשה - ישראל ארליך מתנדב איחוד הצלה שמצא את גופת הנער אהרון סופר ז"ל בראיון מצמרר: "מדובר בסיום עצוב, בשטח שחיפשנו לא חיפשו עד כה ורק לאחר החלטת איחוד הצלה להרחיב את איזור החיפושים ולאחר כשעה הליכה רגלית לעומק היעד מצאנו את השקית שלו ובמרחק של כמה מטרים מצאנו את גופתו, ככה"נ הוא נשכב בצד הדרך ומצא את מותו".

המלחמה חוזרת לאשדוד - יאיר הרוש מידיעות אשדוד בראיון: "נציגי הציבור החרדי באשדוד מתגייסים למניעת פתיחת סניף AM:PM בגן העיר. רב העיר אשדוד הרב שיינין כינס כינוס חירום ובציבור החרדי מבהירים שנושא השבת יאיים גם על הקואליציה". ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי אמר לי "הנושא נבדק, אשדוד לא תיגרר למלחמות דת".
רן לוי יו"ר תנועת הדרומיים ותושב אשקלון בראיון סוער על הפסקת האש, ביקור נתניהו בדרום, האווירה בעיר אשקלון, והירידה הדרסטית בתמיכה בנתניהו בסקרים".
ויטלי מרקוב רכז פרויקט אוטובוס השלום בראיון: "מחר בבוקר אוטובוס השלום יוצא מירושלים לגבול עזה, אנו רוצים להביע את שאיפתנו לחיות יחד בשלום, אנחנו אומרים: לא עוד מלחמה! כולנו בני אדם, כולנו סובלים!
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502455068 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים
ובשלוחה 3 - ראיון הזמר והיוצר שימי אנגל כוכב חדש ועולה בשמי המוסיקה החסידית תושב ארצות הברית שהגיע לביקור בארץ לרגל השקת אלבומו החדש "כלל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.