רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

הירי לעבר ישראל גם לצפון - משה מזרחי מסכם את אירועי השעות האחרונות והשבת האחרונה, אזעקות גם בצפון הארץ ובמרכז, טופלו נפגעים חלקם קשה בדרום, האזעקות נשמעו גם בשעה האחרונה.

חשש לחיי תלמיד ישיבה בירושלים - אהרון גץ מאיחוד הצלה בראיון: במהלך השבת עשרות מתנדבים וכוחות משטרה חיפשו אחר תלמיד ישיבה כבן 23 שנעדר במהלך טיול בערב שבת ביער ירושלים, במהלך השבת בהוראת הרבנים הסתובבו רכבים בשכונות עם רמקולים בכדי לבדוק שהוא לא הגיע במקרה לאיזה בית בשכונה להתארח. לצערנו החיפושים עדיין מתנהלים אחריו ואין לנו מידע לגביו".

שכונה עם 1180 תושבים ללא בית כנסת - ישראל פרידמן מעיתון יום ליום בראיון: "סיפור עגום בשכונת רמות ספיר בחיפה, כ-40 שנה אין בית כנסת בשכונה, התושבים זועקים את הזעקה בעקבות הצורך ללכת בכל פעם שני קילומטר בכדי להתפלל בבתי הכנסת שבשכונות הסמוכות".

רצח המשתפ"ים ברצועת עזה נמשך - נחי אייל מנכ"ל הפורום המשפטי למען ישראל בראיון: "פניתי לשגריר ארה"ב בישראל בבקשה כי ארה"ב תפעל לעצור את גל ההוצאות להורג בעזה. מדובר בתושבים חפים מפשע שמשלמים את מחיר החיים תחת הטרור הרצחני, מדובר בפגיעה בלתי נתפסת בצלם אנוש ובפגיעה איומה בזכויות האדם ובזכויות האזרח. אזרחי עזה חיים תחת משטר טרור רצחני והעולם אינו נוקף אצבע כדי לעצור את מעשי הזוועה." 

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 050-222-9507 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.