רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

טרגדיה בבין הזמנים, תלמיד ישיבה מאלעד נפל מגובה בנחל דוד ונהרג - אלון שחל מפקד יחידת החילוץ עין גדי בראיון: "קיבלנו קריאה על בחור שנפל מגובה והגענו למקום תוך זמן קצר, מסוק של יחידת חילוץ 669 פינה אותו לבית החולים אך לצערינו הוא נפטר, נחל דוד הוא לא מקום מסוכן, מטיילים בו מאות אלפי אנשים בשנה ומדובר באירוע מאוד חריג, מדובר במסלול מסודר ומסומן".

הפעם זה הסתיים בנס - ראש סניף איחוד הצלה בטבריה יוסי אוקנין בראיון: "לאחר כ-4 שעות שנעדר חילצנו בסירת איחוד הצלה נער שהיה על סף איבוד הכרה - הבחור עבר חוויה טראומטית מאוד קשה, חשוב להדגיש אסור להכנס לחופים לא מוכרזים, בשנה האחרונה הטביעות בכנרת ירדו כמעט לאפס, לעומת שנים קודמות אנחנו במצב מאוד טוב ומקווים שהמצב יימשך כך".

הכבאים זועמים על ההחלטה של נציבות הכבאות כי אסור לכבאים לגדל זקן -  יו"ר ארגון הכבאים אבי אנקורי בראיון נרחב: "אני קורא לכל הכבאים בארץ לא להתגלח עד להודעה חדשה, מדובר בצעד חד צדדי של הנציבות, אי אפשר לכפות דבר כזה על אנשים, ניתן לפתור את בעיית הזקן עם רכישת מסכה מיוחדת, פנינו לחברי כנסת שיתערבו בנושא למציאת פתרון".

לקראת ראש השנה - הרצל אבידור, מנכ"ל מועצת הדבש בראיון: "ישנה ירידה של מעל 3% בהיקף ייצור הדבש השנתי עקב תופעת היעלמות הדבורים ואי יכולת לרדות דבש באזור עוטף עזה, מאה אלף כוורות יספקו השנה כ- 2,900 טון דבש איכותי, בחגי תשרי ישווקו בישראל כ- 1,600 טון דבש שהם 40% מהביקוש הישראלי".

ולבקשת רבים הההקלטה מדבריו החריפים של ח"כ יעקב ליצמן בדיון היום בועדת הכספים: " תפקידנו לפוצץ את כל המנהרות והפירים שהקואליציה עושה. אני הולך להיות חייל נאמן ולפוצץ כל מנהרה וכל פיר, בכל העברת תקציבים בוועדת הכספים יש מנהרה שדרכה עובר כסף ליעדים אחרים".

להאזנה לראיון במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502035762 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.