רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 באוגוסט 2014

למעלה מ-80 אברכים, בחורי ישיבה, וילדי ת"ת בקדושה ובטהרה ובמקומות המותרים עלו להר הבית 2 קטינים נעצרו בהר


 מאת מקדשער

נוכח תקופת בין הזמנים ובעקבות חופשת הלימודים, לעליה הצטרפו עשרות ילדי תלמודי התורה ובחורי ישיבות רבים, שעלו כולם בקדושה ובטהרה ובמקומות המותרים בלבד.

המשטרה התנכלה לקבוצת החרדים, חילקה אותם ל-3 קבוצות נפרדות, בהר עצמו השוטרים האיצו בעולים כל העת ולא נתנו מנוח ומרגוע אף לא רגע אחד של עמידה על מקום אחד.

לדברי הרב פרטיג כל השוטרים שהיו בהר הבית הם מוסלמים עוינים אויבים ורשעים שנהנים לעשות צרות ליהודים.


במהלך העליה אחד הילדים נפל על הרצפה, השוטרים המוסלמים התנפלו על הטרף שנפל ברישתם כמו דובים חסרי כלוב, ועצרוהו בעוון השתחוויה והפרת הסדר הציבורי, כל תחנוניו של הנער בן ה-7 כי השוטרים מוסיפים מכאוב על מכאוביו, וכי אפילו מכנסיו שנקרעו מעידים על כך, לא הועילו לו, השוטרים אטומי לב אטמו אוזניים וגררוהו חבול ופצוע לתחנת המשטרה הידועה לשמצה 'בית אליהו'.

חברו קטין אף הוא, ניסה לגונן עליו ולהסביר שהוא קטין ושאסור למשטרה לעצור אותו, נלקח אף הוא לתחנת המשטרה בעוון שיתוף פעולה וקשירת קשר עם מפירי סדר ציבורי.

העליה החרדית התקיימה בהשתתפות הרב יצחק ברנד רב בעיר עימנואל, הרב ברנד ביאר את המצווה הגדולה לעלות להר הבית ולגאול את מקום המקדש מידי המוסלמים המחללים אותו ומבזים את קודשי ישראל.

הרב ברנד הוסיף ואמר שעיקר הצרות הבאות על עם ישראל מצד האויב הפלסטיני, ועיקר הקושי בגאולת הר הבית מידי האויב נובע מכך שלא שומרים שמיטה כהלכה, (ויקרא כו) "כשמערימים על התורה ובמצעים 'היתר מכירה', מוכרים את הארץ לגוי בכדי לחמוק ממצוות שמירת שמיטה. כשלא שומרים מצוות התלויות בארץ הקב"ה לוקח מאיתנו את הארץ". וכדברי רש"י על הפסוק 'אז תרצה הארץ שבתותיה' - "בעוון שמיטה גולים מן הארץ".

אגודת החרדים העולים להר חילקה עוגות ושתיה קרה לעולים הרבים, כמו כן הילדים כובדו בשפע ממתקים, שוקולדים ומגדנות.

תגובה 1:

  1. חוטאים ומחטיאי הרבים. מחללי שם שמים ברבים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.