רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


ברוך דיין האמת מראשון לציון מגיעה הידיעה המרה על פטירתו בשיבה טובה של המקובל הישיש רבי זכריה חומרי זצ"ל שהיה מזקני וגדולי המקובלים בן 108 היה בפטירתו. המקובל נמנה על תלמידיו של המקובל רבי חיים סינואני זצ"ל . הלוויתו  תצא היום בשעה 4 אחה"צ מביתו ברחוב דוד המלך ברמת אליהו בראשון לציון לבית העלמין בעיר.
---------------
הרב עדס: "מרן הרב עובדיה יוסף נהרג על קידוש ה'"
בעצרת 11 חודש לפטירת הגר"ע יוסף זצ"ל, זעק הרב יעקב עדס, כי מרן הרב עובדיה יוסף נהרג על קידוש ה' על ידי גזירת הגיוס: "השלטון ייתן על זה את הדין, אין מחילה
---------------
כ"ק אדמו"ר מבאבוב45 שליט"א  מגיע מחר לביקור קצר בלונדון לרגל החתונה אצל הנגיד הרב שלמה פרישוואסער שליט"א רב בית המדרש  סאסוב בלונדון
---------------
'קוקר': מאבק למען השבת או סחיטת כספים?
בעיריית חדרה מגיבים: "נחשף פרצופה האמיתי של סיעת ש״ס, ונחשפת העובדה, כי מאבק השבת, אינו אלא ניסיון לסחוט תוספת תקציבית למוסדות ש"ס".
---------------
אבי בלום בטורו ב'קו עיתונות':מה שאלי ישי עושה לדרעי בימים (שהיו”ר בגיוס כספים בחו”ל לעצרות ההתעוררות או להקמת עיתון יומי) זו מלחמת התשה מתמשכת. לא יוצא לקרב ראש בראש. אלא פצצת נרגנות פה, חפירה עיתונאית שם, הוכחה שהוא עדיין קיים
---------------
לשכת הרב יצחק דוד גרוסמן - רבה של מגדל העמק ונשיא מוסדות מגדל אור, בתגובה לפרסומים הערב בנוגע לחתונת נינט טייב: "הרב יצחק דוד גרוסמן הוזמן לסדר חופה וקידושין ביום שמחת ליבה של הזמרת נינט טייב, צר לנו שישנם גורמים המנסים למשוך תשומת לב ופרסום בצורה רדודה ולא ראויה על חשבון כבוד הרב גרוסמן ועל חשבונה של הזמרת נינט טייב
---------------
ישראל היום' כותרת ראשית "בתום המערכה, עם ישראל מצדיע ל64 חללי צה"ל שנפלו בקרב.
 ---------------
ידיעות אחרונות: תושבי הדרום, ישראל נכנעה לטרור, הסבב הבא בדרך.
 ---------------
'ידיעות' שרים בקבינט: נתניהו ביצע מחטף שלא הביא להצבעה את סיום הלחימה.
 ---------------
זק״א: צומת יזרעאל בצפון, ת.ד. בין טרנזיט לפרטית. במקום מטופלים מס׳ נפגעים מתוכם, 1 אנוש 1 קשה
---------------
תושבים בעוטף עזה קוראים לממשלה בעקבות המשך הירי להחיל עליהם את חוק פינוי פיצוי שהיה על תושבי גוש קטיף במסגרת ההתנתקות ולשכנם עד לבניית הבתים החדשים באתר הקראוילות ניצן. "רק יישום תוכנית פינוי פיצוי על יישובי עוטף עזה  יוכל לפצות אותנו על הסבל שאנו עוברים כבר תשע שנים מאז פינוי גוש קטיף."
זהבה גלאון שוקלת לכנס את הכנסת בפגרה לדון בחוק פינוי פיצוי לתושבי עוטף עזה.
---------------
ח"כ אלי ישי: ש"ס לא תהיה חבל ההצלה של הקואליציה הזו.  על רקע סיום המבצע וחילוקי הדעות בתוך הקואליציה והקבינט ואפשרות של חילופים במבנה הקואליציה, אומר היום ח"כ אלי ישי: "ש"ס לא תהיה חבל ההצלה של הקואליציה המקרטעת הזו. הקואליציה הזו הקומה בחטא וסופה כבר ניראה באופק וחוסר האמון בין מרכיביה וההדלפות הבלתי פוסקות הינם תעודת עניות עבורה. ש"ס תעמוד מנגד כאלטרנטיבה אחראית גם ובעיקר בימים הקרובים כאשר גזירות הממשלה לקיצוץ, באמתלה של נגזרות מהמבצע, יבקשו לפגוע קודם בחלשים ובנזקקים
---------------
טרגדיה: ילדה נפגעה מרכב ברחוב ירמיהו בבני ברק ונפצעה אנושות, מתנדבי איחוד הצלה סניף בני ברק העניקו לה טיפול רפואי ראשוני, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותה.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ---------------
דוברות איחוד הצלה: פעוט נחנק ככה"נ במהלך אוכל ואיבד את ההכרה ברחוב אמרי חיים בבני ברק, מתנדבי איחוד הצלה סניף בני ברק מבצעים בו פעולות החייאה מתקדמות, ניידת טיפול נמרץ הוזעקה למקום, נסיבות האירוע בבדיקה.
 ---------------
חברת סיטי פס, המפעילה את הרכבת הקלה בירושלים, הודיעה כי יש ירידה בתדירות הרכבות לכל אורך קו הנסיעה, משום ששמונה רכבות ניזוקו בימים האחרונים באירועים שונים של זריקות אבנים ובקבוקי תבערה. בחברה ציינו כי 15 רכבות בלבד נמצאו תקינות לנסיעה מתוך 23 רכבות שפועלות בזמן שגרה. "נעשים מאמצים רבים על מנת להחזיר את הרכבות לכשירות מלאה בזמן הקצר ביותר", נמסר.
 ---------------
השר אהרונוביץ' חבר הקבינט המדיני-ביטחוני בראיון לוואלה: אין לי מושג מה קורה כרגע. אנחנו מתעדכנים מהתקשורת. לא משתפים אותנו בדיוני הפסקת האש
---------------
פסק הלכה של ועדת הרבנים לענייני תקשורת קובע שמי שאין לו כח להגיד את הקינות, שיתעסק באייפון. שהרי בט' באב מותר ומצווה להתעסק רק בדברים הקשורים לחורבן... והלא האייפון הוא אשר הביא את החורבן הגדול ביותר בדורינו
---------------
איראן: חמאס הוריד את ישראל על הברכיים מברכים על הניצחון
---------------
משרד החוץ האיראני בירך את חמאס לרגל הניצחון במלחמה על ישראל
---------------
"העם ה'פלסטיני' הביא ניצחון הרואי שהוריד את האויב "על ברכיו". הנצחון מכין את הדרך לשחרור הסופי של כל
'פלסטין' ובמיוחד אל קודס" - מסר משרד החוץ בטהרן.באיראן ממשיכים ויימשכו לתמוך בעם ה'פלסטיני'
---------------
הוריו של אהרן סופר נפגשו עם אמו של נפתלי פרנקל הי״ד.בסוף הווידאו יש בקשה של אמו של אהרון לעשות מאמצים להחזיר אותו.
 ---------------
אזרחית אמריקנית בת 26 מוחזקת כבת ערובה על ידי ארגון דאעש, כך מסרה נציגת משפחתה. האישה נחטפה בידי הארגון הקיצוני בסוריה כבר בשנה שעברה כשעבדה בארגונים הומניטריים ברחבי המדינה.
---------------
הרשויות בארצות הברית הודיעו כי בשלב זה זהותה של האישה תישאר חסויה כדי לשמור על ביטחונה.
---------------
הטרור בחוסאן: תושב ביתר עילית הותקף על ידי ערבים ונגרר מרכבו לעבר כפר חוסאן • התוקפים הכו אותו בכל חלקי גופו • כוחות צה"ל שהוזעקו למקום, נכנסו לכפר וחילצו אותו כשהוא פצוע באורח בינוני  • פונה על ידי כוחות ההצלה לבית חולים.
 ---------------
ראש עיריית אשדוד לגל"צ: "אם בראשון לספטמבר המצב הבטחוני יישאר כמו שהוא היום לא נפתח את שנת הלימודים.אם יש ירי טילים - אין לימודים".
 ---------------
'וואלה': מקורות פלסטינים מדווחים: אבו מאזן יכריז הערב על הפסקת אש. מדובר בהפסקה ארוכת טווח
---------------
חצות בנייעס החרדי:
המחדל המשטרתי חוזר פעם אחר פעם?
פרסום ראשון! י.נ. שהיה עצור ביום  שישי האחרון במגרש הרוסים בראיון: החוקר ענה לחברו של סופר הנעדר שבא להגיש תלונה: תמתין שעתיים עד שאסיים עם העצורים, ביום שישי יש רק חוקר אחד. ואכן לאחר קרוב לשעתיים של המתנה, החוקר ששומע את הפרטים מתחיל לזלזל ולומר לו: אולי הוא חזר לביתו. וכך נגזל הזמן היקר שאולי היה מוביל לקצה חוט.
הפרשן המצרי מוניר מחמוד בראיון מקהיר בעקבות הפסקת האש: "אין כאן מנצחים, לא ביבי , לא ליברמן ולא חאלד משעל ניצחו! המטרה כעת להגיע להסכם קבע ולהקמת מדינה פלסטינית בהנהגתו של אבו מאזן". וגם, האם אפשר להשוות בין חמאס לדעא"ש?  ומתי ישראלים יוכלו לחזור ולהגיע למצרים ולקבר ר' יעקב אבוחצירא זצ"ל?
הפרשן לענייני ערבים ג'קי חוגי מגל"צ בראיון מקיף על תנאי הפסקת האש: "החמאס לא מקבל יותר מהגדלת שטחי הדייג ופתיחה נוספת של המעברים, בתוך חודש אמורים להגיע להסכמים על שאר הדרישות". וגם: מהי האידאולוגיה של לוחמי דעא"ש?  עד כמה הם מסוכנים?  והאם הם מסוגלים לכבוש גם מדינה כמו ירדן?
איציק דדו בפרויקט מיוחד  כל הפרטים על כל הישיבות המספרים והבוחנים בעולם הישיבות.
החרדה לשלומו של תלמיד הישיבה הנעדר מאז ער"ש, שבתאי גרברצ'יק דובר המשטרה למגזר החרדי בראיון: "הנסיון להביא מודיעין מעבר לחיפושים נעשה במקביל לעבודת האיתור שנמשכת ע"י המשטרה שמתייחסת אל התיק הזה באופן יוצא דופן, הוקם צוות חקירה מיוחד." וגם, מרחיב על אופן הטיפול בתלונות שגרתיות על נעדרים ואיך מתבצעת חלוקת העבודה בתוך המשטרה.
הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת יוסי פאר עם דודי לוין ומשה פלדמן.
והערב: כל הפרטים על הפסקת  האש. מה קיבלו הצדדים?  האם הפעם זה יחזיק מעמד? איך זה משפיע פוליטית על נתניהו? וכיצד תושבי הדרום מתכננים לחזור לשגרה?
שריפת ענק פרצה היום ברח' המ"ג בירושלים. פעוטה נפגעה קשה ועשרות משפחות פונו. אודי גל דובר הכבאות בראיון: "צוות חקירה שהגיע למקום בודק את הנסיבות, מתחזקת הערכה שהגורם הוא אנושי ולא החום. עברנו קיץ קשה אך דווקא בשכונות החרדיות יש ירידה חדה בכמות השריפות הודות לקריאת הרבנים!".
העיתונאי עוזי ברק מתנדב "איחוד הצלה" מבני ברק מספר בראיון כואב על האסון היום בבני ברק בו נדרסה למוות ילדה בת שש: "מדובר במשפחה חרדית ממילאנו, המשפחה היתה אמורה לחזור מחר לאיטליה. הג'יפ נכנס לחניה ועלה על הילדה, המראות היו קשים". וגם, כיצד ניתן למנוע מקרים כאלו בעתיד?
להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים  052-511-5220
ניתן להצטרף/להסיר מרשימת התפוצה בשלוחה 8
השידורים החיים של ערוץ הכנסת. הידברות. קו המוזיקה החרדי ועוד..
האזנה עריבה!!!

---------------
מנדי ריזל הכתב הצבאי של רדיו קול ברמה: "צה"ל לא מחסל את המשגרים לכיוון נחל עוז כיוון שהם נמצאים בסמיכות לבתי ספר של אונר"א" ומסכם את המשך הלחימה והאם אכן הפעם נגיע להפסקת אש.
ואל"מ במיל' ד"ר שמואל גורדון - מומחה לביטחון לאומי, מאבק בטרור ולוחמה אווירית ומומחה לקבלת החלטות. "לאורך כל הדרך ראש הממשלה וההנהגה טעו בקבלת ההחלטות הכל צומת אפשרית. הכניסה לעזה הייתה עלובה ונעשתה בדשדוש. חמאס מבין שלישראל אין כח למלחמות ארוכות. ישראל צריכה היא להחליט האם ללכת להפסקת אש או לחכות להזדמנות שיהיה אפשר לבצע מבצע נוסף שבסיומו חמאס יגיע לשולחן המו"מ מוחלש יותר"
ותושבי הדרום עייפים - אלון שוסטר ראש המועצה האזורית שער הנגב. אומר "אני מניח שרוב האנשים מתוסכלים עייפים ותשושים". ולמרות הכל: "אני לא מאוכזב מהממשלה" ומתייחס לפתיחת שנת הלימודים: "שנת הלימודים תתחיל כסדרה השאלה באיזו צורה ייתכן והתלמידים ייפתחו את שנת הלימודים בביתם" 
הרב יעקב מעלימי מ"מ ראש עיריית נתיבות אומר בראיון: "שנת הלימודים תפתח כסדרה גם בתי"ס שאינם ממוגנים העירייה תמצא להם חלופות. אני חושב שנכון וראוי ששנת הלימודים תפתח כסדרה ללא דחיות" 
ואברהם דבורי מזכיר קיבוץ בארי אומר: "לאחר חודשיים של לחימה יש הרגשה של חולשה ותשישות. אנחנו מוטרדים מה ייקרה ביום שאחרי אם המדינה לא תדע לשקם אותם אני חרד לגורל האזור" ואומר: "אסור שהחמאס יהיה פרטנר מי שלא מבין את זה יקבל מבצע נוסף בעוד שנה" 
ומהגבול השני של הרצועה - עדנאן אבו חסאן דובר סוכנות אונר"א של האו"ם בראיון: "יש תחושה גדולה שהערב תהיה הפסקת אש" ומבהיר: "אם ישראל תסכים לתנאי החמאס לא יירו אפילו אבן לעבר ישראל" אבו חסאן מכריז: "ייקח לנו עשר שנים לפחות לשקם את הרצועה האזרחים ברצועה יהיו עסוקים בשיקום ולא בירי". ופונה לאזרחי ישראל ולממשלה: "די לדם שנשפך! אם הסבב הזה יפסק וישראל תיענה לדרישות יגיע השלום לאזור"ובעוד הלחימה ברצועה נמשכת נראה כי בישראל לא אוהבים את התנהלות נתניהו ושר הביטחון.
אבי שיף הפרשן הפוליטי של אתר קוקר מביא את סקר ערוץ 2 שהתפרסם היום ואומר בראיון: "הירידה בתמיכת הציבור בנתניהו היא צפויה אך עדיין צריך להמתין עד לסיום המבצע"
ויוסי לוי יועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר בעקבות תוצאות הסקר: "תוצאות הסקר הם תוצאה של התנהלות ראש הממשלה במבצע מאז תחילתו מן הראוי היה להנמיך צפיות ולא לדבר על שקט ארוך טווח" וגם: "מי שיכל להרוויח מהמבצע והחמיץ את ההזדמנות הם בוז'י הרצוג ושאול מופז" ומתייחס להתנהלות ש"ס בראשות דרעי במבצע "ש"ס עשתה טעות בהתנהלות שלה היא נתפסת בציבור כגלגל ספר של נתניהו וכברירת מחדל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.