רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


ברוך דיין האמת!!!
מבית החולים התקבלה הבשורה המרה על פטירתו של איש החסד והצדקה מחשובי חסידי קרלין סטולין  ר' יואל צוובנר ז"ל
--------------------
ראש מערך הגיור החדש מיד לאחר בחירתו הרב יצחק פרץ כעת בברית לנכד הראשון לציון הרב יצחק יוסף. הראש״ל הגר״י הוא יושב ראש ועדת האיתור שבחרה ברב פרץ לתפקיד

 אליעזר וולבה, אברך המסייע לנוער אמריקאי בירושלים, בראיון לקול חי: אני חושש מאד שהנעדר אהרן סופר נחטף. אני לא מבין מדוע המשטרה לא פועלת בכיוון הזה
 --------------------
יו"ר 'דגל התורה' באופקים דייטש ב'קול חי': הת"תים יתחילו ללמוד כרגיל למרות שחלק מהמבנים לא מוגנים. רוב הגנים לא ממוגנים ולא ברור אם יוכלו לשוב ללימודים. מ"מ ר"ע נתיבות מעלימי: רק הת"תים המוגנים יחזרו ללימודים, הישיבות והכוללים כולם ממגונים ויחזרו ללימודים.
 --------------------
בברית לנכד הראשל"צ הגר"י יוסף השתתפו: הגר"ש כהן. הגר"ד יוסף. הגרא"ב דורון. הגר"ד לאו. הרב שמואל אליהו. ציפי לבני. מירי רגב. בן דהן. מאיר פרוש. אלי ישי. איציק כהן. מיכאלי. אמנון כהן. חיים ביטון ואריאל אטיאס.
 --------------------
שר האוצר, יאיר לפיד, הגיע לביקור בקיבוץ נחל עוז, נפגש עם התושבים והתייחס למצב המדיני. הוא אמר להם לדעתו יש להתנתק מהפלסטינים גם ברצועת עזה וגם בגדה.
--------------------
התושבים ביקשו מהשר לסייע בקידום הקמתה של שכונה חדשה שתיקרא "שכונת דניאל", על שמו של דניאל טרגרמן בן ה-4, שנהרג מפגיעת פצצת מרגמה. השכונה אמורה להכיל ארבעים יחידות דיור.
 --------------------
כ-10 אוטובוסים מרחבי הארץ הגיעו בשעה זו לכלא 6 לעצרת תפילה. לפני התיבה הגר”ס ארלנגר והגרמ”מ קארפ ממ. עילית
 --------------------
חיים וינגרטן-זק"א ל'הקול החרדי': המשטרה עוצרת את החיפושים אחרי הנעדר אהרן סופר ביער י-ם. תמונתו תופץ בכל הארץ במהלך היום.
 --------------------
 דובר המשטרה:בשלב זה החיפושים נמשכים ביער ירושלים בכוחות גדולים כולל מתנדבים מיחידות החילוץ עציון ומגילות
 --------------------
 בפעילות משותפת של שב"כ וצה"ל, בוצע בשעות הצהריים ירי לעבר רכב בעיר עזה. ברכב נסעו פעילי טרור מארגון ״צבא האסלאם״ אשר מעורבים בגלגול פיגוע בזמן הקרוב. להזכיר כי ארגון ״צבא האסלאם״ הינו ארגון אשר פעל בסיועו הקרוב, במימונו ותחת חסותו של החמאס.


להמשך המבזקים - כנסו כאן


 --------------------
ח"כ דני דנון (ליכוד) יוזם הצעת חוק שתגדיר את קטאר כמדינת אוייב שהכניסה אליה תאסר על אזרחים ישראלים. , על פי ממשלת ישראל קטאר היא המממנת העיקרית של ארגון החמאס וחלד משעל, אחד מראשי הארגון, מתגורר בתחומה.
לדברי ח"כ דנון "קטאר היא הכספומט של רבי המרצחים, קטאר מממנת את חמאס ואת הטרור נגד מדינת ישראל וזה אבסורד שעד היום היא אינה מוגדרת כמדינת אויב".
דנון הוסיף: "החוק שאני יוזם גם ימנע מחברי הכנסת חנין זועבי וג'מל זחאלקה מבל"ד לבקר את פטרונם עזמי בשארה, המבוקש בישראל בעוון ריגול נגד המדינה, שנמלט לקטאר ומתגורר בה". כזכור התארחו חברי הכנסת של בל"ד לפני כשבועיים בקטאר במימון מרכז אקדמי שבראשו עומד ח"כ לשעבר בשארה.
ח"כ דנון הודיע כי עם תחילת מושב החורף הקרוב יניח על שולחן הכנסת את הצעת חוק המכריזה על קטאר כמדינת אוייב ואוסרת את כניסת בעלי דרכון ישראלי אליה.
 --------------------
 מתעמולת חמאס: מלחמת התשה מול ישראל
 --------------------
עמית סגל ב'ערוץ 2': "בנתונים כאלו לא הולכים לפריימריז, לא למפץ ולא לבחירות. נתניהו נכנס לקרב מר וינסה לשרוד בכל דרך"
 --------------------
עמנואל 2?
עו"ד יואב ללום פנה היום במכתב מטעם עמותת נוער כהלכה לשר ולמנכלית משרד החינוך בדרישה שלא לתת רישיון הפעלה לסמינר מנדלסון סניף ביתר עלית, זאת מכיון שמדובר בסמינר שהופעל במשך שנים ללא רישיון ובניגוד לצו סגירה, דיווח דיווחים כוזבים ונטל תקציבים בניגוד לנוהל ולדין ואף חויב על ידי משרד החינוך להחזיר את הכספים לקופת המדינה. עו"ד ללום מציין כי מתן רישיון למוסד שכזה הינו בבחינת מתן פרס על הפשעים שבוצעו
--------------------
עו"ד ללום מציין במכתבו עוד, כי לפי גורמים המעורים בנעשה בתחום החינוך בביתר עלית, הרי ש"המכסה" (הפסולה לספרדיות והקיימת בכל הריכוזים החרדים בארץ) עומדת על כ40-45 אחוזים ספרדיות במוסדות המעורבים, כך שמתן רישיון למר מנדלסון הידוע במכסות הנמוכות לספרדיות שהוא מפעיל במוסדותיו (בשנת 2011 היו בסמינר המרכזי אותו הוא מפעיל בירושלים פחות מ20% ספרדיות) הרי שזו סיבה נוספת שלא לתת רישיון למוסד זה.
--------------------
במכתב דורש עו"ד ללום כי מתן הרישיון יעוכב ו/או יבוטל, במידה ולא יבוטל הרישיון - יוגש ע"י עמותת נוער כהלכה בג"ץ בענין!
 --------------------
עד החתונה לא יהיו טילים באשדוד. הסקופים: רבי יקותיאל אבוחצירא דחה הצעה להעביר את חתונת בנו מאשדוד למקום אחר בטענה כי עד מחר כבר לא יפלו שם טילים
 --------------------
ויסברג בבח"ח: אברך בן 20 דוד בהר תושב ברכפלד נעצר היום בלשכת הגיוס ונשלח לשבוע מעצר בכלא 6 לאחר תקופה שלא נענה לזימונים מסיבות טכניות.
--------------------
ר"ע אשדוד לסרי העביר מסר טלפוני מוקלט לתושבי העיר ובו הצהיר: "אם ב-1 בספטמבר המצב הביטחוני יישאר כמו היום, לא נפתח את שנת הלימודים. העמדה שלנו באשדוד ברורה מאז ומתמיד - אם יש ירי טילים, אין לימודים".
 --------------------
הבוקר מתחדשים החיפושים ישנם שתי נקודות חיפוש
1. בירידה מפי גלילות גבעת שאול.
2. אחרי עין כרם לכיוון הקסטל יש בית ספר החקלאי שם אוהל ונקודת החיפושים. יש צורך במתנדבים. תודה. מאיר אקער- קמב"צ זקא ירושליםמי שרוצה לצטרף לחיפושים עכשיו יש אוטובוסים ברחוב עזרה בירושלים מול בית הכנסת ויז'ניץ
 --------------------
משל"ט את"ן-ימת"א עמקים-ת.ד בין אופנוע משטרה יס"מ צפון לבין רכב מסחרי כביש 716 ק"מ 4.5 קרוב למולדת, השוטר פצוע קשה,מפונה ע"י מסוק.
 --------------------
מפקד צוות בתחנת כיבוי אש באשקלון: "גג הבית שנפגע בסכנת קריסה. פינינו את התושבים"
 --------------------
תושב ביתר קבלן בשם אשר אייזנבך הותקף בכניסה לחוסאן, פגיעת ראש קלה. ככל הנראה בנוסף לפציעה הוא נשדד בסכום כסף גדול.
 --------------------
דוברות איחוד הצלה: תושב ביתר עילית הותקף ע"י פלסטינים בכניסה לביתר עילית ונפצע באורח בינוני, מתנדבים של איחוד הצלה מסניף ביתר העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, מדיווח מהזירה עולה כי האברך הוצא מרכבו ונגרר לתוך הכפר, כוחות צבא חילצו אותו והעבירו אותו למתנדבי איחוד הצלה שהעניקו לו טיפול רפואי ראשוני, נסיבות האירוע ייבדקו ע"י המשטרה.
--------------------
הרב ברלנד הגיע היום בפעם הראשונה מאז ניסיון המעצר לבית הכנסת המרכזית ביוהנסבורג והתפלל עם חסידיו. כשהגיע התלוצץ בפניהם ואמר שנפגע שלא מחפשים אותו ושהוא לא שווה אפילו יריקה
--------------------
ישראל היום: נס גדול בקניון באשדוד, רקטה ששוגרה למקום שהיה הומה אנשים  נחתה בגג הקניון בנס לא התפוצצה,.
  --------------------
'ידיעות' כותרת ראשית: תמונתו האחרונה של הנער דניאל בן ה4 שנהרג ביום שישי האחרון מפגיעת פצמ"ר.
  --------------------
'ישראל היום': אחרי חודש מו"מ להסדרה ארוכה, הפלסטינים מאותתים "אנחנו מאוד רוצים הפסקת אש"
  --------------------
מעריב: ארה"ב יוזמת הפסקת אש מוחלטת למשך חודש, ורק אח"כ יתחילו הדיונים. ישראל נוטה להסכים, בחמאס ממתינים לאישור של חאלד משעל
 --------------------
ב'הקול החרדי': חשיפה! פוליטיקה זולה בצל המלחמה - רבה הספרדי של אשקלון הרב יוסף שרביט פוטר מתפקידו ע"י משרד הדתות בשל גילו, המשרד מסרב להעביר לרב את משכורות החודשים האחרונים, ח"מ העיר שמעון לוגאסי  -מש"ס: העיתוי לא מתאים, זה בושה וגועל נפש. חשש לחטיפת בחור הישיבה - הרב אליעזר וולבה בראיון: אנחנו חוששים שיש כאן חטיפה! ראש הישיבה וחבריו לישיבה נחקרו כולם, אבל הגיע הזמן להעלות הילוך ולהרעיש עולמות. הסלמה בצפון! ר"ע קריית שמונה בראיון: מתייחסים אל הירי כאל חד פעמי למרות הנפילות באזורינו. אשדוד תחת אש! דובר כבאות לכיש בראיון: רסיסים חדרו לתוך קניון הומה אנשים בנס ללא נפגעים.
 --------------------
משדר הלילה במקור החדשות – קו החדשות של הציבור החרדי.
מנדי ריזל הכתב הצבאי של רדיו קול ברמה: "צה"ל לא מחסל את המשגרים לכיוון נחל עוז כיוון שהם נמצאים בסמיכות לבתי ספר של אונר"א" ומסכם את המשך הלחימה והאם אכן הפעם נגיע להפסקת אש.

ואל"מ במיל' ד"ר שמואל גורדון - מומחה לביטחון לאומי, מאבק בטרור ולוחמה אווירית ומומחה לקבלת החלטות. "לאורך כל הדרך ראש הממשלה וההנהגה טעו בקבלת ההחלטות הכל צומת אפשרית. הכניסה לעזה הייתה עלובה ונעשתה בדשדוש. חמאס מבין שלישראל אין כח למלחמות ארוכות. ישראל צריכה היא להחליט האם ללכת להפסקת אש או לחכות להזדמנות שיהיה אפשר לבצע מבצע נוסף שבסיומו חמאס יגיע לשולחן המו"מ מוחלש יותר"

ותושבי הדרום עייפים - אלון שוסטר ראש המועצה האזורית שער הנגב. אומר "אני מניח שרוב האנשים מתוסכלים עייפים ותשושים". ולמרות הכל: "אני לא מאוכזב מהממשלה" ומתייחס לפתיחת שנת הלימודים: "שנת הלימודים תתחיל כסדרה השאלה באיזו צורה ייתכן והתלמידים ייפתחו את שנת הלימודים בביתם" 

הרב יעקב מעלימי מ"מ ראש עיריית נתיבות אומר בראיון: "שנת הלימודים תפתח כסדרה גם בתי"ס שאינם ממוגנים העירייה תמצא להם חלופות. אני חושב שנכון וראוי ששנת הלימודים תפתח כסדרה ללא דחיות" 

ואברהם דבורי מזכיר קיבוץ בארי אומר: "לאחר חודשיים של לחימה יש הרגשה של חולשה ותשישות. אנחנו מוטרדים מה ייקרה ביום שאחרי אם המדינה לא תדע לשקם אותם אני חרד לגורל האזור" ואומר: "אסור שהחמאס יהיה פרטנר מי שלא מבין את זה יקבל מבצע נוסף בעוד שנה" 

ומהגבול השני של הרצועה - עדנאן אבו חסאן דובר סוכנות אונר"א של האו"ם בראיון: "יש תחושה גדולה שהערב תהיה הפסקת אש" ומבהיר: "אם ישראל תסכים לתנאי החמאס לא יירו אפילו אבן לעבר ישראל" אבו חסאן מכריז: "ייקח לנו עשר שנים לפחות לשקם את הרצועה האזרחים ברצועה יהיו עסוקים בשיקום ולא בירי". ופונה לאזרחי ישראל ולממשלה: "די לדם שנשפך! אם הסבב הזה יפסק וישראל תיענה לדרישות יגיע השלום לאזור"ובעוד הלחימה ברצועה נמשכת נראה כי בישראל לא אוהבים את התנהלות נתניהו ושר הביטחון. 

אבי שיף הפרשן הפוליטי של אתר קוקר מביא את סקר ערוץ 2 שהתפרסם היום ואומר בראיון: "הירידה בתמיכת הציבור בנתניהו היא צפויה אך עדיין צריך להמתין עד לסיום המבצע"

ויוסי לוי יועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר בעקבות תוצאות הסקר: "תוצאות הסקר הם תוצאה של התנהלות ראש הממשלה במבצע מאז תחילתו מן הראוי היה להנמיך צפיות ולא לדבר על שקט ארוך טווח" וגם: "מי שיכל להרוויח מהמבצע והחמיץ את ההזדמנות הם בוז'י הרצוג ושאול מופז" ומתייחס להתנהלות ש"ס בראשות דרעי במבצע "ש"ס עשתה טעות בהתנהלות שלה היא נתפסת בציבור כגלגל ספר של נתניהו וכברירת מחדל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.