רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 באוגוסט 2014

הלילה בחצות במרכז החדשות

ההקלטה הדרמאטית מפתיחת הכינוס למען קופת חולים "מאוחדת" ונגד קופ"ח "מכבי" של בוגרי ולומדי ישיבת "מעלות התורה" של הרב אוירבך בשערי חסד: הרב אליהו ציטרנבוים מביא את דברי מורו ורבו המובהק הגר"ש אוירבך, בדבריו נחשף לראשונה השתלשלות הענינים בזמן אמת לפני שנתיים ודברי הרב אוירבך ביחס למאבק של משפחת גרוסמן על "יתד נאמן" והסיבה האמיתית שמשפחת גרוסמן ור' צבי פרידמן לחצו על פתיחת עיתון חדש - הפלס: כאשר הרב ציטרנבוים מתבטא בשם הרב אוירבך: "היחיד שמדבר בשם הקב"ה זה העיתון! נכון, יש כאן וויכוח בין יהודים מבוגרים מבני ברק לרב גרוסמן, אבל פה טמון הכל! וקובע: זה שהרב קרלינשטיין לא יכול לדבר זה ממש מעשה שטן!

שני פרקים מתוך התכנית פילפוליטיקה בהגשת יעקב ריבלין ואבי בלום שמנתחים את הצלילה בסקרים של ש"ס ומנתחים את תוצאות הלחימה בעזרת ראש אמ"ן לשעבר יעקב עמידרור ומראיינים את ראש עיריית ביתר עלית על אינתיפאדת האבנים שמתפתחת באזור.

הטרגדיה הנוראית! בתום שבוע לחיפושים נמצאה גופתו של בחור הישיבה אהרן סופר ז"ל, רכז המבצעים של ארגון זק"א חיים ויינגרטן מספר על השתלשלות העניינים משבת אחה"צ ועד למציאת הגופה היום

והרב צבי חסיד יו"ר זק"א ת"א בראיון היישר מאבו כביר מספר על המאמצים לשיחרור הגופה והתהליך שמתקיים בשעות האחרונות לזיהוי סופי של הגופה.

להתחברות למערכת הצינטוקים בכדי לקבל את המספר הכשר מיד לאחר חסימתו, הקישו 7 עם כניסתכם למערכת.

מרכז החדשות 0502461314 המספר שפתוח גם בכשרים

קו המידע של מרכז החדשות
0506000301
הודעת מערכת: מרכז החדשות ישבית את שידוריו במידה שהקוים האחרים ישמעו לגדולי ישראל ויסגרו את המערכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.