רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

כנופיית נערים התעללה באדמו"ר מסטרופקוב השוהה באוסטרליה

מתורגם על ידי גוגל מאתר באוסטרליה

הרב אברהם שלום הלברשטאם, המכונה רבי Stropkover, מבקר באוסטרליה במסע הרצאות. ביום שני הוא והעוזר שלו נקבעו על ידי עד שישה צעירים פרו פלסטיניים בקניון גדול ליד שכונה יהודית, על פי עד ראייה.
דני מאייר, יהודי אורתודוקסי מודרני שהלך לאסוף את שני יהודים חרדיים, אמר ל-JTA יום שלישי: "אני קצת מזועזע מאתמול. אני אחד שפחות או יותר הצלתי את הרבי ".
הוא הוסיף: "הם היו מקיפים אותו כדי שרצתי אליו כדי להכניס אותו למכונית והם הקיפו את צרחות המכונית, 'אתה הורג את התינוקות בעזה'".
מאייר אמר הכנופיה בגיל ההתבגרות יש "מאוד נסער" והתחילה לדפוק על המכונית ולירוק עליו.
"הייתי בישראל במשך שבע שנים", הוסיף מאיר, "וזה לא היה רחוק מדי מלהיות בכפר ערבי ונלכד במכונית. בהחלט הרגשנו מאוים ".
"הרבי הוא מזועזע אבל בסדר," הוא אמר.
כשהמאייר התחיל לצלם בטלפון שלו הנערים ברחו, הוא אמר. "הקהילה הרחבה יותר צריכה לדעת שיהודים ברחבי העולם הם להיות מושפעים משום שהם יהודים", אמר מאייר.
האירוע דווח למשטרה וצילומי טלוויזיה במעגל סגור בבדיקה.
התקרית מגיעה פחות משבועיים לאחר שקירות בית הספר היהודי היחיד של פרת' נצבעו בגרפיטי שקראו "חלאות ציוניות". היא גם מגיעה בעקבות המשטרה מאשר מטיף אסלאמי המבוסס על פרת שתיאר את היהודים כוו "אנסים מטונפים" "לא יועמד לדין על פי חוקי השנאה הגזע של המדינה.
איאן Britza, מחוקק מדינה במערב אוסטרליה, אמר ל-JTA: "הייתי מזועזע לחלוטין. אני מגנים את זה במונחים הגבוהים ביותר האפשריים. "ממשלת המדינה צריכה לגנות בפומבי אותו ואף מציעות הרבי התנצלות פומבית, הוא אמר, והוסיף" אני לא מתבייש להיות ידיד ישראל ".
הלברשטאם, שמנהל כמה ישיבות בישראל, מוביל את החסידות שמקורו מסטרופקוב, עיירה בסלובקיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.