רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


בד"ה: בשבת נפטר עו"ד דוד גלס ז"ל מבכירי ש"ס וממקורבי הגר"ע יוסף זצ"ל. הלוויה מחר ב- 13:00 בסנהדריה.
------------------
טרגדיה בגור: נפטר האברך יוסף אליעזר לוברט (בית שמש) ז"ל בן יבדל"א ר' נפתלי מת"א, וחתן יבדל"א הרב אביגדור רובינשטיין (ר"י מאור ישראל) מבני ברק
------------------
עקב השמועות הלא נכונות שרצים על החתונה שמתקיימת מחר אז ככה: החתונה מחר מתקיימת רגיל, ואין שום ביטול מטעם האולם, אז כולם לבוא ולהפגין מחר בערב מול החתונה
 ------------------
בעקבות זריקת אבנים ובקבוק תבערה אמש בחוסאן - לא תתאפשר היום הכנסת פועלים פלסטינים לעיר ביתר.
  ------------------
'כלכליסט' חושף: משרד עורכי הדין גולדפרב - זליגמן שליוו את אי.די.בי בתקופת נוחי דנקנר בכל העשור האחרון, גרפו 120 מיליון ש"ח.
 ------------------
הרב יהודה הראל בגלי צהל; המקרים האלו כמו החתונה הערב אפשר להגדיר את זה כשואה שקטה.
הרב הראל עצמו יש לו בת שנמצאת עם ערבי ויש להם ילד 5 ילדים.
עוד אמר הרב הראל אני אבוא הערב עם שופר ואזכיר לה ששבוע הבא אנחנו מתחילים סליחות.
 ------------------
דני דיין בטוויטר: ‏אם יחסי ארה"ב עם ישראל, מצרים, ערב הסעודית ועוד נמצאים בשפל, זה לא מרמז על כך שהבעיה היא לא בנתניהו?
 ------------------
בית המשפט אישר לקיים הפגנה נגד החתונה במרחק של 200 מטר מהאולם

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
צומת מירון אלימות עם המשטרה כאלף איש בתחנה אין תגבור אוטובוסים תקפו שוטר לאחר שניסה לעצור אברך שעיכב את התנועה כמחאה
 ------------------
ח"כ לשעבר חיים אמסלם מיישר קו עם עיתון 'הפלס' ותוקף את ה'עלילתון' - יתד נאמן כהגדרתו על רקע מתקפה נוספת נגד הרב אריה שטרן מועמד 'שערי חסד' לרבנות י-ם. "ה'יתד' מומחה לסלף ולשקר ולהשמיץ בנושא הגיור זה עשרות שנים".
 ------------------
 סוגיית ההתייצבות. ישראל כהן חושף ב'כיכר': ביממה הקרובה צפויים להיפגש ראשי הישיבות הגרמ"ה הירש והגר"י רוזן יחד עם ר"י סלונים בן האד' הגר"מ ברזובסקי בכדי לדון בשאלת ההתייצבות בני הישיבות בלשכות הגיוס.
 ------------------
ידיעות: המשטרה צפויה להמליץ: כתב אישום נגד פואד בגין הלבנות הון, עבירות מס ואולי גם שוחד. החשד: קיבל מיליונים מאנשי עסקים, שבאמצעותם מימן כת הפטנהאוז שלו ביפו. היועץ המשפטי לממשלה צפוי להכריע בעניין העמדה לדין- האם להתחשב בגילו המתקדם של פואד ובמצבו הבריאות.
 ------------------
 איתמר לוין בניוז 1: בעוד אורי לופוליאנסקי נדון לשש שנות מאסר על שוחד למרות מצבו הרפואי הקשה, המדינה השלימה עם שנת מאסר בלבד לאישה חולה שנהגה בשכרות, הרגה אדם ופצעה אנושות שניים אחרים. ההבדל אומר דרשני
------------------
הפסקת האש בין ישראל לחמאס תגיע לסיומה מחר בשעות הערב, "גורמים מדינים": קלושים הסיכוים להגיע להסכם, הפערים בין הצדדים עדין עצומים.
 ------------------
הפסקת אש? ארגון הטרור 'חמאס' פירסם סרטון ברשת הטרור "אל גז'יריה" בו הוא מציג את פעיליו מייצרים טילים מתקדמים שמגיעים למרחק של 80 קמ'.
 ------------------
אברך חרדי התקשר בשעות הבוקר המוקדמות לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי וביקש את ברכתו לבתו הקטנה שהחלה לפרכס לאחר שפער פיו נגד מרן הגראי"ל שטיינמן
------------------
פרצת השבת: ישראל כהן בכיכר: פירצת השבת שהחלה בתל אביב יפו בגיבוי העירייה ובית המשפט, מתרחבת גם לחדרה ר"ע חדרה צביקה גנדלמן הודיע כי מעתה חלק ממקומות הבילוי יוכלו לפתוח את החנויות גם בשבת.
 ------------------
ר"מ בריטניה דיויד קמרון תוקף את מדיניות ממשל אובאמה: "אם לא נפעל לעצור את ארגון הטרור הרצחני 'דאעש' הוא יגיע עד אלינו לאירופה".
 ------------------
'ישראל היום': עו"ד גלס שהיה שותף בצוותי ש"ס בכל מו"מ קואליציוני וטיפל בענייניו המשפטיים של הגר"ע, השתתף בשנים האחרונות בכנסי 'שלום עכשיו', היה חבר מועצה ביוזמת ז'נבה ופעיל במפגשים של חרדים עם פלשתינים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.