רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

צפו: לאחר שלוש שנים מאות יהודים עלו להר הבית - מוסלמים הצליחו להתפרע במקום למרות פעילות המשטרה


מאת מקדשער

מאות יהודים עלו היום להר הבית לרגל תשעה באב, לאחר שבשנתיים האחרונות הר הבית היה סגור לכניסת יהודים בגלל איומי מוסלמים להתפרע במקום.

לאבטחת העולים היהודים להר הבית סגרה המשטרה את הכניסות להר הבית למתפרעים מוסלמים. מאתמול אחר הצהריים אסרה המשטרה כניסת מוסלמים מתחת לגיל 35 החשודים להתבצר במסגד ללינת לילה, כחלק מהפקת הלקחים של המשטרה בחגים קודמים.

כוחות גדולים של המשטרה פתחו הבוקר את הר הבית לכניסת יהודים, למרות התפרעויות חוזרות של מוסלמים שהצליחו להתבצר במקום כבר לפני ימים מספר. המשטרה חסמה את הצעירים בתוך המסגד, והרחיקה את העולים היהודים למרחק טווח זריקות האבנים מהם. מוסלמים מבוגרים תקפו מילולית בצעקות וגידופים את העולים להר הבית.

בין מאות העולים היהודים להר הבית נצפו רבנים רבים, שר השיכון אורי אריאל, וח"כ שולי מועלם.


בצהריים: המשטרה שוב סגרה את הר הבית לכניסת יהודים
שעת הצהריים הבודדת שבה מתירה המשטרה כניסת יהודים להר הבית בימים רגילים, נלקחה גם היא היום, למרות תשעה באב, עקב איומי התפרעות של מוסלמים במקום.

המוני יהודים שהגיעו להר התאכזבו נוכח ההר שנסגר בפניהם למרות המאמצים הרבים שעשו להגיע מכל הארץ ובצום. "סגירת הר הבית בתשעה באב נוכח איומי מתפרעים מהווה שיא בביטוי של חורבן המקדש ואיבוד שליטה במקום" אמרו פעילי המקדש.

במטה ארגוני המקדש קוראים שוב לשר המשטרה להפיק לקחים, ולסגור את הר הבית בפני מוסלמים בחגי ומועדי ישראל, כפי שהיא נוהגת לסגור את ההר בפני יהודים במועדי המוסלמים.

לגלריה כנסו כאן:









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.