רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

את מי משרתים התקשורת הישראלית?

דעות גישות השקפות ושיטות הן לגיטימיות ומחוייבות המציאות מפני שזה דרכו של עולם במיוחד בעולם היהודי כשאצל כל שני יהודים שלשה דעות אחרות, אני מסוגל ויכול לשמוע ולהתמודד עם הכל ומקצה לקצה, גם ולמרות שאני סולד מכאלו שבעיני הם מרחיקים ועוברים לא רק את הטעם הטוב אלא את גבול המותר כמו שמאלניות קיצונית של שיתוף פעולה עם ערבים נגד ישראל וכדומה, אני חי עם המציאות של ימינו ויודע כי החברה שלנו חולה ישנם מי שאיבדו את הצלם היהודי ולא קולטים כיהודים מה מחייב אותם עד כדי שהם יעדיפו ערבים על יהודים ולא האריך כאן בנושא הזה מפני שאני מבקש להתעכב על נקודה אחרת

אחד הדברים שאני לא מוכן לקבל ורואה בכך הרחקה אסורה וקיצונית עד כדי שלדעתי חייבים כאלו להעמיד לדין, הם מי שמשתפים פעולה עם אוייב בזמן מלחמה. בעבר בעולם היהודי היו הרבה שמאלנים אבל בעת  מלחמה התייצבו לצד אחיהם לעזור להם, זה היה בעולם החילוני ובעולם החרדי מצאנו מי שלחמו בכל השנה נגד קיומה של ישראל אבל בעת מלחמה אסרו על אנשיהם לעשות צעד כלשהו להחליש את ישראל ואף הרבו בתפילה למען הצלחת ישראל, ואילו בימינו אלה נוצר מצב חדש כזה אשר בזמן מלחמה מתייצבים לצד האוייב, וזה דבר שהוא כל כך חמור, מפני שזה גרוע מבגידה

התקשורת הישראלית היא 'חצי דמוקרטית' שומעים שם הרבה דעות, אני כותב בכוונה חצי דמוקרטית מפני שישנן דעות שלא יאפשרו להשמיע, לכן אני לא יכול לקבוע כי היא דמוקרטית במלואה, מנסיון למדתי במשך שנים שעמדות של אנשים או של אידיאות מסויימות לא איפשרו להשמיע לא נתנו להן ביטוי, ובנוסף ישנן דעות שלהן יקדישו זמן יותר מאחרות למרות שבחלוקה הציבורית המצב אחר, למשל אין איזון בין ימין לשמאל בתקשורת הישראל זו אחת הבעיות הכי קשות. מפני שהציבור בישראל מחולק כשברובו ימני אבל כוחו בתקשורת לא מגיע לרבע ועשירית ממה שיש לשמאל, לכן קשה לקבוע כי התקשורת הישראלית היא דמוקרטית, אבל שוב לא על זה אני כותב כאן, אלא על מה שקרה וקורה כעת בזמן מלחמה, התקשורת הזו שבעת כזו צריכה לחזק את העם, במקום לעשות זאת היא משרתת את האוייב, מפרסמת אינפרומציה אסורה כזו שמשרתת את האוייב, ועל כולם מחדירה בעם מורך רוח שוברת אותו

לדעתי, אין מנוס אלא לחוקק חוק כי כל מי שבזמן מלחמה מסייע לאוייב באיזו דרך שהיא, דינו כבוגד ויש להעמידו לדין, ומי בתקשורת שבתקופה שכזו ישרת את האוייב, ישלם מחיר, מפני שאסור לאפשר זאת, אם חלילה ניתן למצב הזה להתדרדר, בעוד מלחמה או שניים, התקשורת הישראלית תהיה למעשה תקשורת החמאס ולא תקשורת ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.