רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


איסטנבול: זוג יהודי נרצח בביתו - הנרצחים, זוג יהודי אמיד ומוכר, נקשרו במיטותיהם ונדקרו. המשטרה טוענת שהרקע פלילי אך בקהילה היהודית חושבים אחרת.
  ------------------
סוכנויות המודיעין בבריטניה הצליחו לפענח את זהותו של לוחם דאעש ממוצא בריטי החשוד ברצח העיתונאי האמריקני ג'יימס פולי בסוריה – כך מדווח לפנות בוקר ה"סאנדיי טיימס" מפי מקורות ממשל בכירים בלונדון. מקורות הממשל לא מסרו דבר על זהותו של החשוד, אולם לפי הדיווח, מדובר בעבד אל-מאג'ד עבד אל-בארי, בן 23 ממערב לונדון בשנה שעברה. בעיתון הלונדוני נכתב כי לאחרונה צייץ בארי תמונה שבה הוא נראה מחזיק ראש של אדם שהוצא להורג. (וואלה)
 ------------------
ציפי לבני בגל"צ: "בנט ואני מסכימים שאסור לדבר עם חמאס, אבל פה נגמרת ההסכמה ביננו".
  ------------------
ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל מעוניין לשוב למשא ומתן בקהיר. כך עולה מדברים שאמר נשיא הרשות הפלסטינית אבו בראיון טלוויזיה ששודר ביממה האחרונה בערוץ מצרי. אבו מאזן אמר כי הדברים נאמרו לו במהלך פגישתו בדוחא עם משעל ואמיר קטאר תמים בן חמד אל-תאני. לדבריו, כל הפלגים הפלסטיניים ביקשו להמשיך במשא ומתן בקהיר. "לא שמעתי אף אחד שיוצא נגד היוזמה המצרית", אמר אבו מאזן.
  ------------------
המודיע: כעס ותדהמה מביקורו המתוקשר של השר אהרונוביץ בזירת הנפילה בבית כנסת באשדוד בעיצומו של השבת. עזב את המקום לאחר מחאת התושבים.
  ------------------
האדמו"ר מתוא"י (ששב ממנוחה באוסטריה לפני שבועיים) יוצא היום לצפת למנוחה לשבוע ימים.
  ------------------
 נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע להלווייתו של הילד דניאל טרגרמן שנהרג מפגיעת פצצת מרגמה ביישוב במועצת אשכול. הנשיא ספד לו ופנה לנוכחים: "שילמתם בדם שאין לו מחיר. אין לאיש זכות לדרוש מכם להישאר כאן, אך אנו מבטיחים לכם שאתם לא לבד. אתם המשעול הראשון והאחרון. מכאן ננצח ונתגבר".
  ------------------
רמקולים בירושלים קוראים בשם הבד"ץ לאברכים ובחורים מבוגרים לצאת לחיפושים אחר הנעדר ביער ירושלים
אוטובוסים יוצאים מרחוב עלי הכהן 21
 ------------------
ישראל היום: שר הביטחון יעלון "נסייע לתושבי עוטף עזה שירצו לעזוב".
  ------------------
צה"ל מעלה את הרף: חיל האויר הפציץ בנין בן 14 קומות ברצועה, לפני ההפצצה קיבלו דיירי הבנין התרעה והתפנו.
  ------------------
'ידיעות' הרמטכ"ל היה אמש באותו קיבוץ בשער הנגב בזמן שפצמ"ר הרג את הילד דניאל טריגרמן.
  ------------------
דו"צ : "זליגה" של ירי כנראה "במכוון" מסוריה לישראל כנראה ע"י ארגונים קיצוניים כאות הזדהות עם תושבי עזה צה"ל בודק אפשרויות תגובה

להמשך המבזקים כנבו כאן:



 ------------------
שר החוץ הסעודי: עלינו לחדול משנאתנו למדינת ישראל, ולנרמל את יחסנו עם מדינת יהודים.
שר החוץ הסעודי אמר את הדברים בכינוס העולמי של חכמי דת איסלאמים שנערך בג'דה.
להלן קטעים מדברי שר החוץ סעוד בן פייסל סעוד:
המזרח התיכון זקוק היום יותר מאי פעם, לשלום ולדו קיום וערב הסעודית, כמדינה מוסלמית מובילה מוכנה להקריב קרבנות במשא ומתן לשלום ולעודד את הנשיא עבאס לנקוט באותה מדיניות.
החמאס הוא האחראי היחידי לסבלם של הפלשתינים ויש להביאם לדין על פשעיהם. הוא עוד הוסיף ואמר שתסכולו של העולם הערבי מהחמאס, הולך וגובר והוא מאבד את סבלנותו, כי כל מה שהחמאס מבקש זה עוד מלחמות.

 ------------------
משדר חצות בנייעס החרדי:

מספר שנים אחרי קריסת חפציבה הבעלים מצא עבודה בשכונת גאולה הירושלמית: משה הלר מידיעות י-ם שחשף את הסיפור בראיון: "בועז יונה שסיים לרצות מאסר מועסק כיועץ חיצוני לאנשי עסקים חרדים בתחום הנדל"ן הוא מגיע כל בוקר לעבודה במשרד בשכונת גאולה,הוא היה מופתע מחשיפתו".

איציק בר אור תושב נחל עוז ומתנדב באיחוד הצלה מספר על האירוע הקשה ביום שישי בו נרצח ילד בן ארבע: "היתה אזעקת צבע אדום ואז פיצוץ גדול ולאחריו צעקות לעזרה, ניגשתי למקום וטיפלתי בילד שסבל מפגיעת ראש קשה". וגם, כיצד הם שורדים את מתקפת הטילים שלא פוסקת.

איציק ניר מתנדב זק"א שאיתר את הילד שנעדר משבת בצהריים מספר בראיון כיצד איתר את הילד בסמוך לישיבת מיר, וגם האם בימי בין הזמנים יש יותר נעדרים?


דאגה בירושלים בעקבות בחור ישיבה שנעדר מיום שישי: איש איחוד הצלה נחום ברנשטיין בראיון:
"הוא נראה לאחרונה בבית זית שם טייל עם חבר כל האזור נסרק,בהוראת רבני הארגון פעלנו במהלך כל השבת בשיתוף עם המשטרה והוקם חפ"ק, רמקולים סבבו בשכונות עד כה ללא תוצאות. הבחור תושב ארה"ב ולומד בירושלים משפחתו המורחבת מעודכנת וכעת מתרכזים במאמצי מודיעין ומחר תהיה הערכת מצב מחודשת".

הפרטים המלאים על סערת הסמארטפון הכשר של רמי לוי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.