רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 באוגוסט 2014

מכתבים קצרצרים


מדוע נדלקו על הזוג הזה דוקא?
אני בעד המאבק הזה מפני שאם נשתוק יהיה גרוע יותר חייב להישמע קול שירתיע אחרות מלעשות זאת, אבל אני לא מבין למה דוקא אצל הזוג הזה מה קרה כאן שלא קרה לפני חודש וחדשיים ושלשה ויותר שגם התחתנו זוגות כאלו ולא ראינו שייצאו לכזו מלחמה. רשימת הבנות היהודיות החיות עם ערבים גדולה ולא שמענו כזה זעזוע כמו כאן - על מי ממארגני ההפגנה הזו להסביר את הדברים

איך נוצר קשר בגיל 15 והאם לא עבר על החוק?
מה שמדהים אותי בסיפור של הערבי המתחתן עם יהודיה שמגיל 15 מורל כבר חברה של הערבי, איך זה קרה שכבר בגיל הזה נוצר הקשר, ומה משך אותה אליו, בגיל 15 לא מתחתנים יש עוד לפחות שלש שנים שעל פי החוק אפשר להתחתן אז גם אם נניח שזה התחיל בשביל כיף ולא יותר מזה, האם אותו ערבי לא עבר על החוק כשהוא היה יותר מ-18 באותו זמן עשה מה שעשה עם קטינה?

מדוע לא רואים את ר' שמואל אויערבך ואת נתי גרוסמן בהפגנות?
הם שולחים את הציבור להפגין, ככה מפרסמים שהדבר נעשה על פי הוראת הגר"ש אויערבך, ואם כן מדוע בהפגנות לא רואים אותו שם, וגם את הלבלר המסית הראשי נתי גרוסמן לא רואים אותו בהפגנות, האם אין זה מן הנכון כי קריינא דאיגרתא איהו ליהוי פרוונקי?

מי שלא מתייצב שיישב בבית הסוהר, זו בחירתו!!!
אני לא מבין על מה ההפגנות, כשמי לא התייצב זו היתה בחירתו, ברור היה לו כי ביום מן הימים הוא ייעצר, אין דבר כזה שלא להתייצב בכלל ולא להיעצר, גם אם נניח שאפשר אולי לדחות קצת, אבל בסוף מתייצבים, וגם אז לא מושכים את החבל יותר מדי בשביל שלא תקרע כי אז כבר מאוחר, מי שהחליט כי אינו מתייצב החליט לשבת בבית הסוהר, אז מה להם כי ילינו, זוכר אני שאותם אלו שזעקו נגד ההתייצבות אמרו כולנו לבית הסוהר, אז הנה הם יושבים בבית הסוהר אז מה הם רוצים, אדרבה, תדחפו עוד כאלו שייעצרו ויישבו עוד אחרים ותגשימו את שאיפתכם לפתוח ישיבה בבית הסוהר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.