רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

"לסדום היינו , לעמורה דמינו"

מאת הרב אליהו קאופמן

     אינני מופתע מההוראה החדשה שהעביר שר הפנים –  גדעון סער, לאפשר לכל אחד ואחת (שהם יהודים כמובן...) להביא עימם לארץ הקודש במסגרת "חוק השבות" המהולל ובמסגרת "עלייתו של עם ישראל לארצו" את "בן זוגם" לענייני תועבה. אינני מופתע מכך משום שמזמן נמוגה ממני האשליה  הזו –  הרואה איזשהו קשר בין יהדות צרופה ומינימאלית ממש לבין המדינה היחידה במזה"ת ההופכת את התועבות לערך עליון. וכמובן שעם ה"זוגות המהוללים" הללו יבוא גם "ילדיהם", שמי יודע באיזה שוק הם נקנו או נמצאו, ואיזה תסביכים הם נושאים עימם, וכולם יגדלו לתפארת ה"קודש" בחינוך ה"ממלכתי" ואף ה"ממלכתי דתי", בהרימם כוס בירה באיזה פאב עשן, באחזם באיזה דוקרן ו/או סכין יפאנית, וכמובן מעוטרים בשלל צבעי כתובות הקעקע.לא לחינם נכתב כי ישראל ללא תורה הם העזים שבאומות. ובאמת צריכה להיות עזות איומה כדי לומר מחד גיסא כי הציונים ממשיכי משה רבנו ויהושע בן נון המה ומאידך גיסא לבצע את כל העבירות ועם מע"מ בצידן, ששבעת עמי כנען ביצעו, ולכן ציווה ה' הטוב להשמידם.
     אבל הפתעותיי מצפות לי במדרון התלול שבו נוחתות שלושת הכנופיות החרדיות בפרלמנט הישראלי, שכל מה שיש לפרוש הלאומני והמתלהם בענייני ה"ביטחון" (שמעולם לא ידע מהו...) לומר בנושא האיום הזה שהביא עלינו הסער הזה  הוא ש"זו החלטה אומללה". 18 הח"כים האומללים    הללו –   בלבוש טבלת השש בש, מיצגים עולם עלוב ומר שהכסף והכבוד ניתק אותו מזמן מבוראו. ההפתעות הן רק כיצד הללו –  על שלל רבניהם ואדמו"ריהם ה"צבעוניים", תרתי משמע, יורדים מדחי אל דחי בהרכינם ראשם לטבול בסחי של המדינה הזו ואח"כ להציגו כלפתן הכי טעים בעולם.
    אפילו על אינטרסיהם האומללים –  לשרוד עם סיכוי לעלות בכוח האלקטוראלי, אין הם , אותם שלומיאלים מ"יהדות התורה" הצבועה ומש"ס הרפורמית, מסוגלים להילחם. לא לחינם מייבא אותו גדעון סער –  איש ימין קיצוני בעל השקפה חברתית המאגפת אף את השמאל ההזוי ביותר, את אותם אומללים ואומללות על לגיון התועבה שלהם, ועל זקניהם וטפם. מידי דור ודור מגלה הציונות החילונית כי ההתבוללות ואי הילודה של בנייה ובנותיה אינם עונים על הצורך הציוני, למחוק את היהדות הדתית והחרדית. ולכן אין להם תקנה וגבול בהבאת נכרים, בני תשחורת ואנשי תועבה לארץ הקודש, וזאת רק כדי לשרוד בהנהגת המדינה על פני הערבים, ובמיוחד על פני החרדים. זהו הקשר הציוני והדמוגראפי בין הציונות הימנית לשמאלית, עבור דרך שולמית אלוני , אורי אבנרי, ניצן הורבי'ץ, יאיר לפיד , ציפי ליבני, דני דנון, בנימין נתניהו וכמובן גדעון סער. לא משנה מה תהיה ההשקפה הפוליטית ואפילו המוצא האתני, אך  העיקר הוא להעלות "עולים החדשים" שיהיו בעיקר לבנים וחילוניים. העלייה הדתית והחרדית לישראל רק מכניסים את ממשיכיהם של הרצל , ז'בוטינסקי ורחל מהגורן של המושבה כנרת ללחץ דמוגראפי ואלקטוראלי עד שהם מוכנים להביא לארץ כל דבר שיש לו שני רגלים והוא גם זז, ולהטביע בו את החותמת "יהודי כשר".  אבל –  לכל הרוחות, להיכן נעלמו כל שיירי מנת המשכל של הח"כים החרדים ושל רבניהם –  שולחיהם, כביכול?! האם הללו אינם מבינים כי מזמן כלתה הרעה? ואולי שוב ושוב השוחד מצליח לעוור ולסלף את דברי כל אלה שרוממות אל בגרונם וארנק הכסף בידם.
      ספר "דברים" –  הנקרא בשבועות אלה בבתי הכנסת שלנו , מעלה מידי שבוע בשבוע את האזהרות על מה שעלול לקרות לעם היהודי אם לא ישמור את מצוות ה' על אדמת הקודש. אבל כנראה שעסקני, ח"כי ורבני שלושת הכנופיות החרדיות מהפרלמנט הישראלי עסוקות בספירת הדמי לא יחרץ וכשהללו מגיעים בשבת לבית הכנסת הם כבר נרדמים מעייפות בקריאת התורה של שחרית של שבת.
       אבל פטור ללא כלום אין. פרשת סדום ועמורה מלמדת אותנו מה סופם של אנשי התועבה וכיצד תיראה לבסוף ממלכתם (בים המלח כבר הייתם?...). אילו היהדות החרדית היתה באמת מונהגת ע"י יראי ה' הרי שמזמן הם היו עוצרים את העלייה החרדית לארץ ועוד שולחים בעקבותיה את כל היהדות החרדית לחו"ל ולבסוף משאירים את נתניהו , סער , ליבני, לפיד, יחימובי'ץ, גלאון, הורוביץ ואפילו את בנט ושקד עם החיזבאללה , עם החמאס ועם דעאש , שישברו עימם את הראש לבד. שהרי הרבי מבריסק כבר טען בשנת 1948 כי "את הבעיה  עם הערבים לא אנחנו יצרנו אלא הם -  הציונים, יצרו אותה". ואז – כשהם ישארו כאן לבד, נראה מי יאמין להם שהם יהודים ושראש ממשלתם מיצג אלף דורות של יהודים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.