רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


משפחת וואלעס: כל מכתבי הרשויות שמגיעים לבית המשפחה נשלחים ישר למגרסה. המשפחה אינה מכירה במדינת ישראל
------------------
"שובע שמחות בעיר ביתר" חתונות בביתר בשבוע הבא יום א' ~ סלונים. יום ב' ~ נדבורנה. יום ג' ~ תולדות אברהם יצחק. יום ד' ~ פינסק קרלין. ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין בירך את קהילות החסידים והאדמורי"ם הבאים לעיר להשתתף בשמחות
 ------------------
אירועי ש"ס לרגל שנה לפטירת הגר"ע: כנס ענק ב'בנייני האומה', 78 עצרות וסליחות בכל הארץ ומפגן ענק - 40,000 איש ב'אצטדיון רמת גן'.
 ------------------
יעקב חנון חותנו של הנרצח וואלעס הותקף בשטיבלעך במא"ש ע"י מתפלל: "לך לנאום את נאומיך בעזה".
 ------------------
זקא המחלקה המשפטית
הבוקר חוקר ממשטרת צפת הודיעה למשפחה של המנוח נחמן פרקש כי הפעולה במכון לרפואה משפטית הסתיימה ואפשר לקבוע הלוויה . אכן נקבע הלוויה לשעה 16.00 (ראה תמונה) לפני שעה קלה המשטרה הודיעה למכון לרפואה משפטית לא לשחרר את האמבולנס מהמכון עם הגופה מאחר ויש לה עוד פעולות חקירה  בפועל מה שזה אומר הלוויה לא תתקיים היום על אף שמאות  חברים וידידים ומשפחה מכל רחבי הארץ כבר בדרך למירון .
המחלקה המשפטית פועלת לתקן את העוול שנעשה בתקווה להצלחה
מיכאל גוטוויין רכז המחלקה המשפטית
 ------------------
בהמשך למעטפה עם האבקה שנשלחה למשרדי רב הכותל. צוותי החומ"ס והניטור של כבאות והצלה ירושלים אספו את החומר והמעטפה אטמו אותם וסילקו אותם מהמקום.
האבקה שנאספה נשלחה להמשך בדיקות במעבדות המז"פ של משטרת ישראל.
 ------------------
נתניהו ולפיד סיכמו על קידום חוק מע"מ אפס כבר בשבוע הבא. דרעי בתגובה לנתניהו: "אתה אכזבה גדולה. חזרת לסורך"
 ------------------
'הזמן המשיך כרגיל', היום בישיבות פוניבז', סלבודקה, ארחות תורה וקרית מלך.
 ------------------
 המחלקה המשפטית זקא: המשטרה שיחררה את הגופה של נחמן פרקש לקבורה . אמבולנס זקא בדרך למכון להעביר את הגופה למירון  ההלוויה תתקיים הערב בשעה21.00  מיכאל גוטוויין רכז המחלקה המשפטית זקא
 ------------------
משטרת גלילות עצרה גבר חרדי בן 36 בחשד שהשחית ושרף שלט חוצות עם תמונתה של הדוגמנית בר רפאלי במחלף גלילות בחודש מאי. על פי החשד, הרקע למעשים הוא התנגדותו לצורת הלבוש של הדוגמנית.
החשוד, תושב ירושלים, שמר על זכות השתיקה ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל אביב.
 ------------------
ר"י חברון הגר"ד כהן והגרי"מ רובין רב קהילת בני תורה בהר נוף בהתייעצות בענייני בשעה אצל מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי

להמשך המבזקים כנסו כאן


 ------------------
טיסת אל על שיצאה מיוהנסבורג לישראל לאחר שציפור חדר לתוך המנוע.. בניסים המטוס הצליח לנחות שם חזרה בשלום. יש מספר חסידי ברסלב על המטוס
 ------------------
ביזנייעס: בשמחת הבר מצווה לבן עו"ד משה אוסדיטשר השתתפו הערב: יוסי אייזנטל, חיים וולדר, בני רבינוביץ, חיים הופמן, ליפא שמעלצר, יואל דיקמן, אבי בלומנטל, עוזר דרוק, יענקי ביכלר, דוד קליגר, גואל ועקנין ועוד
------------------
תיעוד מהיום של לוחמי חמאס במנהרת טרור. רשת אל גזירה פירסמה היום הצצה למתרחש בזרוע הצבאית של החמאס.
 ------------------
אחרי חודש של גיבוי מצד האופוזיציה, תקיים במוצאי שבת מפלגת מרצ הפגנה ראשונה בכיכר רבין בתל אביב, תחת הכותרת "כשאין שלום, באה מלחמה". ההפגנה נועדה כדי להפעיל לחץ על הממשלה להיענות לקריאות של נשיא ארה"ב אובמה, ושר החוץ שלה קרי, ולקדם פתרון ארוך טווח לבעיית עזה באמצעות חידוש תהליך השלום עם הרשות הפלסטינית - על פתרון שתי המדינות.
 ------------------
דוברות איחוד הצלה: חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף אשר מבצעים פעולות החייאה על אדם שטבע בחוף גני גליל בנהריה, בשלב זה מצבו מוגדר אנוש, ניידת טיפול נמרץ במקום
------------------
בן כספית מעריב: חמאס ישקיע בפצמ"רים במקום במערך הרקטות. מיעוט האבידות בעורף הישראלי לאחר 29 ימי ירי בלתי פוסק, עשויים לערער לגמרי את תפיסת החימוש והלוחמה של חמאס, כך מעריכים גורמי ביטחון בכירים בצה"ל בעקבות האירועים האחרונים.
------------------
המשטרה מסרבת לשחרר את גופתו של נחמן פרקש ז"ל, זוגתו אביבה ל'בחדרי חרדים': "אחרי שכבר הודיעו לנו כי הבדיקה הסתיימה וקבענו מועד ללויה - הם לא משחררים את הגופה".
------------------
הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם, פרסמו הודעה ברשת אל ג'זירה שבה הודיעו כי לא יסכימו להארכת הפסקת האש אם לא יקבלו היום אישור שהמצור יוסר לחלוטין. "נחדש את התקיפות נגד ישראל מחר בשמונה בבוקר אחרי תום הפסקת האש", נכתב בהודעה.
 ------------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש מנשיא הוועד הבינלאומי של הצלב האדום, פטר מאורר, לסייע לישראל בהשבת גופותיהם של סמל ראשון אורון שאול, חלל צה"ל שמקום קבורתו אינו ידוע, ושל סגן הדר גולדין.
 ------------------
שר החוץ הגרמני, פרנק ולטר שטיינמאייר, התייחס לדבריו של שר החוץ אביגדור ליברמן שאמר כי על גרמניה ומדינות נוספות באיחוד האירופי לשלוח פקחים לרצועת עזה. שטיינמאיר אמר כי "גרמניה ושותפותיה האירופיות מוכנות לקחת חלק במשלחת פקחים למעברי הגבול". הוא הוסיף כי מתנהלות שיחות עם כל הצדדים כדי לבחון את הצרכים באזור

תגובה 1:

  1. :::::זהירות::::::המלחמה האמיתית – מלחמת צה"ל בחרדים.

    היות והחרדים אנשים טובים, ומכירים טובה לחיילים, ומתפללים, ואף לומדים לשלומם, ישנם גורמים בתוך הציבור החרדי, שרוצים לקחת את זה צעד קדימה, ולהטמיע את הצבא ולהכשיר את השר"צ הטמא (שירות צבאי של הכופרים בתורה) בושה מה שהולך באתר שלהם….

    היום אני מאמינה באמונה שלמה, שאם כולנו הינו שומרים תורה ומצוות לא היינו צריכים צבא ומלחמות בארץ ישראל. תפסיקו כבר עם התגובות הרדודות. בכלל איך נער/ה חרדי/ת שומר/ת מצוות יכול לשרת במקום פרוץ לגמרי, מלא אינטרנט, מלא מלא מלא “זנות”, (ללא בושה) מלא תועבות, אייפונים, חיילות שלובשות מדים צמודים, משקיות ת”ש.

    אני יודעת בדיוק איזו פריצות יש שם, ואיך שיש הרבה מקרים בין מפקדים נשואים לחיילות צעירות, לא עלינו!!!! עליהם אמר הכתוב, ויתד תהיה לך וכסית את צאתך… איכס בגדול. כל שיקולי המנהיגים שלהם אינם טהורים, הם אך ורק מזרע ערב-רב ועמלק.

    (כלשון החזו”א: ‘ידינו עסוקות בבנין ‘חומות’ ולהקים ‘חיץ’ בינם לביננו” עכ"ל כן כן כן אני יכולה להעיד על הרבה מקרים, בין מפקדים נשואים, לחיילות צעירות… חרדקת לשעבר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.