רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


פסק דין בבערגסעז: לאחר שנים, בד"צ הגר"מ שפרן פסק אמש שהבנין בפ"ת ברחוב רוטשילד 108 שייך לאדמו"ר מברגזסעז הרב אהרן פולק, ועל אחיו להשיב את ספרי התורה שלקחו. הקומה שמעל ביהמ"ד תחולק בין האחים.
------------------
לבקשת רבים נפתח קו חדש "קו אילת השחר" ובו ישמעו שיעורים ושיחות מרבינו מרן ראש הישיבה שליט"א.
המספר 0583258888
------------------
ישראל כהן בכיכר: לאחר פרסום פסק הדין שמסעיר את חסידות באבוב על שני פלגיה, התייחס לראשונה האדמו"ר מהרמ"ד מבאבוב לפסק הדין והבהיר כי גדולי ישראל יחליטו האם לקבל את הפסק.
 ------------------
חבר קיבוץ נירים, שחר מלמד, שנהרג אתמול מפגיעת פצצת מרגמה יובא הערב למנוחות ב-18:00 בבית העלמין ביישובו. הלוויתו של ההרוג השני בתקרית, זאביק עציון, צפויה להתקיים מחר.
 ------------------
חברי הכנסת של דגל התורה הרב משה גפני והרב אורי מקלב והרב יעקב אשר הגיעו בשעה האחרונה להתייעצות אצל מרן ראש הישיבה שליט"א
 ------------------
חולדה סופר, אמו של הבחור הנעדר, בראיון לבצלאל קאהן בקול חי: "אני מתחננת מכולם שימשיכו להתפלל. אנחנו מאמינים שאהרן חי. אני מתחננת, תעזרו לי למצוא את הבן שלי בחיים. תבואו לעזור למשטרה בחיפושים"
 ------------------
מנכ"ל רדיו 'קול חי' אבי רוזן הודיע על מינויו של בצלאל קאהן למנהל התוכניות של הרדיו.
 ------------------
אהוד יערי ;
קטטה בתוך חמאס,
שוברים את רגליו של עימאד אל עלמי, בכיר הארגון מהרצועה
 ------------------
נעדר בבני ברק:
אושי קופמן - בן 16
לבש חולצה בצבע לבן ולמטה בצבע כחול פסים לבן. מכנס שחור. נעלים שחורות. פאות מפוזרות קדימה. פעם אחרונה נראה ברחוב רבי עקיבא פינת ירושלים.
כל הרואה אותו מתבקש ליצור קשר עם מוקד איחוד הצלה בטלפון שמספרו

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס להפסקת האש: "כל עוד חמאס שולט בעזה אי אפשר להבטיח לאזרחי ישראל ביטחון ואי-אפשר להגיע להסדר מדיני". בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב ליברמן כי "אנו מתנגדים להפסקת אש שבחסותה יוכל חמאס להמשיך ולהתעצם וינהל מערכה נוספת נגד ישראל בעיתוי שיהיה לו נוח. כל עוד שלטון חמאס לא מוגר איום הטילים והמנהרות נשאר".
 ------------------
דיווח: גורמי אופוזיציה סוריים טוענים כי המורדים השתלטו על הכפר א-רוואדי בקרבת מעבר קוניטרה. באזור נמשכים הקרבות בין האופוזיציה הלוחמת לבין כוחות הצבא של משטר אסד.
 ------------------
ח״כ שלח באיום מפורש כלפי נתניהו: מהלך מדיני, או שלא נשב בממשלה. ״ש עתיד תבחן את המשך דרכה בממשלה הזו על פי ההחלטות שיקח רה״מ בתחום המדיני״.
 ------------------
איילת שקד במשדר וואלה! חדשות:  "לא נפיל ממשלת ימין בשביל להרוויח שני מנדטים
------------------
חולדה סופר, אמו של הבחור הנעדר, בראיון לבצלאל קאהן בקול חי: "אני מתחננת מכולם שימשיכו להתפלל. אנחנו מאמינים שאהרן חי. אני מתחננת, תעזרו לי למצוא את הבן שלי בחיים. תבואו לעזור למשטרה בחיפושים".
 ------------------
המשטרה מפרסמת כעת תיעוד וידאו אחרון של הבח' אהרון סופר. בתיעוד הוא עולה על הרכבת הקלה ויורד בתחנה האחרונה בהר הרצל.
 ------------------
ר"ע מודיעין עילית גוטרמן ב'קול ברמה': "הממשלה ביד אחת מחזקת כביכול תעסוקת החרדים, מצד שני גוזלת את משכורות הנשים ע"י סנקציות וקיצוצים בצהרונים. החרדים לא אמורים לשאת לבד בנטל הקיצוץ של מבצע צוק איתן".
 ------------------
עשרות נשים חרדיות שמתגוררות בקרית יובל, הגיעו כעת לאולם מועצת עיריית י-ם בדרישה לפתוח עבורם גנים
 ------------------
יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס להפסקת האש: "כל עוד החמאס שולט בעזה אי אפשר להבטיח לאזרחי ישראל ביטחון ואי-אפשר להגיע להסדר מדיני".
 בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב ליברמן כי "אנו מתנגדים להפסקת אש שבחסותה יוכל החמאס להמשיך ולהתעצם וינהל מערכה נוספת נגד ישראל בעיתוי שיהיה לו נח. כל עוד שלטון החמאס לא מוגר איום הטילים והמנהרות נשאר
------------------
משדר הלילה במקור החדשות קו החדשות של הציבור החרדי:
מנדי ריזל הכתב הצבאי של רדיו קול ברמה בראיון: "הציבור בדרום זועם יש כאלו שרוצים להחזיר את תעודת הזהות שלהם" ומדבר על התחממות הגבול הצפוני והקצין שנפגע ומסקר את מסיבת העיתונאים של נתניהו
ואלוף במיל' אורן שחור לשעבר מתאם הפעולות בשטחים אומר בראיון בעקבות הפסקת האש: "גם אם מוחמד דף לא מת, הוא איננו". ומתייחס לחגיגות הניצחון של חמאס ותחושת ההפסד בישראל: "החגיגות של החמאס הם דבר פתטי. קשה ליהודים לפרגן לעצמם" ומבהיר: "צריך לדבר על נמל ימי, ושיקום הרצועה ובבוא העת גם על שדה תעופה" ודוחה את הביקורת מעל ראשי מערכת הביטחון.
אל"מ במיל' המזרחן צבי אליפלג לשעבר מושל צבאי ברצועת עזה אומר בראיון: "החגיגות של חמאס הם שטויות. היינו מגיעים להפסקת אש במוקדם או במאוחר"
והמלחמה בפוליטיקה: הפרשן הפוליטי של אתר קוקר אבי שיף מסקר בראיון את הפרשייה החדשה בש"ס ההוראה של דרעי לחברי הכנסת של ש"ס בעקבות החשש מאלי ישי וכיצד מגיבים בש"ס.
והיועץ האסטרטגי רועי לחמנוביץ מסכם את היום שאחרי בפולייקה. "נפתלי בנט המנצח הגדול והמפסיד הגדול הוא יאיר לפיד. המפלגות החרדיות בכלל לא בנושא.. ומפלגת העבודה מחפשת סדר יום" ומותח ביקורת על חברי הקבינט שיוצאים נגד ראש הממשלה. "מי שלא טוב לו שיילך"
והחיפושים אחר בחור הישיבה אהרון סופר:שבתאי גרברציק דובר המשטרה אומר בראיון: "הנחת העבודה שהוא נמצא עדיין במקום בו נערכים החיפושים" ומבהיר: "נבדקת כל ידיעה ונערכות גם פעילויות מודיעיניות בנושא"
וחיים וינגרטן קצין המבצעים של ארגון זק"א בראיון: "החיפושים קשים ומתישים אבל אנחנו לא מתייאשים. נעשה הכל למצוא אותו חי"
ובעיר חדרה הרוחות סוערות:כפי שחשפנו כאן אמש, בעירייה תקפו את מפלגת ש"ס והאשימו אותה   בסחטנות. היום מנכ"ל מוסדות החינוך של ש"ס בעיר הרב עמנואל ביטון מגיב בראיון: "אין קשר בין שבת לתשלומי ההסעות" והודף את הטענות על בזבוז כספים: "הכספים לא מגיעים אלינו כך שא"א לומר שאנחנו בזבזנו" ומצהיר: "בינתיים שנת הלימודים לא נפתחת אצלנו. ביום שני תתקיים הפגנה בסמוך לעירייה"
להאזנה חייגו 0584902000 או

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.