רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 22 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


מכה לנפתלי בנט. הסקופים: עשרות רבנים בכירים בציונות הדתית חתמו על עצומה נגד חוק הגיור שאמור לעלות ביום ראשון הקרוב לדיון.
-------------------
גדודי אל קסאם מציגים סרטון נדיר מחייהם של הבכירים שחוסלו ראאד עטאר ומוחמד אבו שמאללה. בין היתר נראה הסרטון שבו מוציאים את גלעד שליט מהרכב ביום העסקה.
 -------------------
חבר הכנסת אלעזר שטרן קורא לגייס את תלמידי ההסדר שנמצאים בחופשת בין הזמנים במקןם חיילי המילואים
 -------------------
משה הלר מחר ב'ידיעות י-ם': בועז יונה שהפיל מאות בחברת חפציבה עובד ביעוץ לחברת בניה שבונה לחרדים דירות ברחוב ירמיהו בי-ם. מגיע מידי יום לגאולה לעבוד במשרדים.
 -------------------
פרסום ראשון: נהגה של שרה נתניהו יפוצה ב-150 אלף ש' - תביעה שהגיש נהגה הפרטי של שרה נתניהו בעקבות פיטוריו, הסתיימה בהסכם פיצוי בסך 150 אלף שקלים לטובת התובע. במסגרת ההסכם, סיכמו הצדדים למחוק מכתב התביעה את טענות הנהג ליחס בלתי הולם, בגינן לא יפוצה
 -------------------
חצות בסקופים: פחות משבוע לפתיחת שנת הלימודים, לפי הוראות פיקוד העורף רוב המוסדות החרדים באשדוד לא יוכלו לקיים לימודים, ח”מ עי' אשדוד צבי צילקר בראיון:חובה למצוא פתרון למוסדות החרדים בעיר לא יתכן שהחופשה תמשך ללא הגבלת זמן זהו נזק בל יתואר
 -------------------
הד”ר רענן גיסין:הסיכולים של אנשי חמאס מהוים הרתעה עצומה, חמאס בהלם מהמודיעין הישראלי, אסור להפסיק
 -------------------
התוכניות לבניית 3600 דירות לציבור החרדי באחיסמך הופקדו, ר”ע לוד יאיר רביבו שהיה ראשון המתנגדים בראיון: לאחר שקבלתי גב משר השיכון לספק מבני קהילה מוסדות מקוואות ובתי כנסת הסרתי ההתנגדות, יוענקו בקרוב היתרי בנייה לרוב הדירות
 -------------------
מאסר בן הישיבה בכלא 6! הרה”ג רבי שלמה זלמן ברנד בראיון: בקרתי היום בכלא אצל אליהו כהן, הבחור שובת רעב כבר שבוע אני מתפלא על ראשי ש”ס שלא מגיעים לחזקו, מדובר על בחור ספרדי ששמע לראש הישיבה שלו, מדוע ביום ליום בחרו להתעלם מבן תורה ספרדי שרוצה ללמוד תורה?!
 -------------------
בלעדי לנייעסטאר! הערב בחתונה במודיעין עילית ניגש הגאון רבי בנציון אזרחי שליט"א לגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א להתברך בברכת רפואה שלימה. חלק מהנוכחים אף הזילו דמעה

להמשך המבזקים כנסו כאן



 -------------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו: "המודיעין יוצא הדופן שהביא השב"כ בזכות עבודה מאומצת ומקצועית יחד עם יכולת הביצוע המדוייקת של צה"ל אפשר לנו לקבל את ההחלטה להוציא לפועל את המבצע לפגיעה בראשי חמאס שתכננו.
-------------------
שר הביטחון יעלון על החיסול ברפיח: "זהו הישג מודיעיני ומבצעי גדול של צה"ל והשב"כ. נמשיך לרדוף ולפגוע בראשי חמאס בכל עת ובכל מקום בו יהיו".
-------------------
ערן זינגר: יש תקיפה משמעותית נוספת, אני באמצע לבדוק את יעד החיסול, ככה"נ מדובר בבכיר מאוד.
-------------------
גרשון בסקין, ישראלי המקורב לחמאס: מצוד נרחב בעזה אחר משת"פים, חמאס בלחץ אטומי. הורג כל חשוד.
-------------------
דובר חמאס: "ישראל תשלם מחיר כבד על חיסול המפקדים הבכירים". נועם שליט: "אנחנו לא מגיבים לחיסולו של מתכנן חטיפת גלעד
-------------------
אחיסמך: לאחר פעילות מאומצת של שר השיכון אורי אריאל ועוזריו, הופקדו היום התוכניות לבניית 
3,600 ! דירות לציבור החרדי. ר"ע לוד רביבו: "סיימנו היום מסכת ארוכה של 13 שנים, אפעל להוצאת היתרי בנייה מידיים".
-------------------
ג'קי חוגי (הארץ): החמאס אמנם ספג מכה קשה, אך לא יתמוטט, זה אירגון חזק ומבוסס בכדי ליפול מנפילה של כמה בכירים.
-------------------
דיילי אקספרס: הפסיקו להאשים את ישראל והתעוררו - דגל הג'יהאד השחור מאיים על העולם.
-------------------
מרכז החדשות: אהוד יערי מוחמד דף בטוח היה בבנין שקרס עד היסוד .בטוח שעדין לא הצליחו להוציא את כל הגופות מתחת להריסות
-------------------
עמית סגל ב'ערוץ 2': שרים בממשלה ובקבינט נגד הרמטכ"ל גנץ: "הוא רוצה לסיים את המערכה כבר וללכת".
-------------------
גורמים פלסטינים טוענים שהשלישיה שחוסלה הלילה התכנסה כדי לבחור מנהיג חדש לזרוע הצבאית במקום מוחמד דף, שחוסל או שותק.
-------------------
הלילה במרכז החדשות תיחשף ההקלטה הדרמטית ובה הוראתו החריפה של הרב אוירבך לבטל הוראת קבע לכולל ולהעביר את הכסף לעיתון הפלס, גם לשואלים על גנרטור לשבת קודש עונה הרב אוירבך תבטלו את ההוראת קבע לגנרטור ותעבירו את אותו הכסף לעיתון של גרוסמן, הלילה בחצות במספר: 0543071326
-------------------
חצות בנייעס החרדי.
עיתונאי הארץ גדעון לוי בראיון בעקבות המאמר בו הציע לקוראים לדמיין מה יקרה אם החמאס יחסל את אשתו ובנו של הרמטכ"ל בני גנץ: "בסך הכל רציתי לגרום לאנשים לחשוב, החמאס יחסית מתון והחיסולים לא יעילים בכלל!  אין להשוות בין דאעש לחמאס". וגם, היכן הגבול האישי שלו ביחס לדרישות של החמאס?  ואת מי הוא יעדיף בראשות המדינה הפלסטינאית?
המומחה ללוחמה פסיכולוגית ד"ר רון שלייפר מאוניברסיטת אריאל בראיון: "החמאס חלש ולכן משתמש בלוחמה פסיכולגית כנגדנו, כל סרטוני הזוועה של דאעש לא מגיעים  למה שפצצה אחת שלנו עושה". וגם מסביר מדוע אנו לא משתמשים בתעמולה אלא רק בהסברה ומה החשיבות של לוחמה פסיכולוגית כחלק חשוב מהמלחמה.
יהודה עמרני כתב השטחים של רדיו קול ברמה בראיון בעקבות טור שכתב:נתניהו יכול לתת מכה קשה לחמאס אבל לא לנצח אותו.חמאס משדר גם כלפי חוץ את המכה שספג והם יצטרכו להתארגן מחדש.ולהיכן נעלמו הארגונים הנוספים?
הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת יוסי פאר עם דודי לוין מוישי פלדמן ואלי כהן.
והערב: מדיניות החיסולים חזרה. מה האסטרטגיה? האם זה מועיל? ואיך זה ישפיע על המערכה?
והמלחמה הפוליטית: מה קורה בקבינט? איך המלחמה משפיעה על נתניהו? והאם בנט וליברמן מתחזקים?
מרגש: בטקס מיוחד הושק היום אופנוע הצלת חיים שנתרם לארגון "איחוד הצלה" לעילוי נשמת הקדוש אייל יפרח שנרצח בידי מחבלים לאחר שנחטף יחד עם נפתלי פרנקל וגלעד שער, זאבי טפר מתנדב איחוד הצלה מהעיר אלעד מספר בראיון כיצד כבר הבוקר הציל חיים בעזרת האופנוע, ומה אמרו הוריו של אייל יפרח בטקס שנערך היום.
המהדורות המרכזיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.