רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 באוגוסט 2014

האלימות משתלמת? המשטרה לא אפשרה ליהודים להיכנס להר הבית בצהריים

מאת מקדשער

יהודים לא הורשו להיכנס להר הבית בצהריים. המשטרה אפשרה למי שהסירו את הכיפות להיכנס כתיירים. בבוקר הותקפו ילדים יהודים על ידי שכירים מוסלמים בחסות המשטרה שצילמה.

לאחר כמה ימים רוויים באלימות איסלמית, המשטרה מנעה היום בצהריים מיהודים את הכניסה להר הבית. שוטרים שעמדו בשער ההר לא אפשרו ליהודים להיכנס למתחם בטענה "כי יש היום הרבה מוסלמים בהר הבית". במקביל, המשטרה כן אפשרה לתיירים לא-יהודים להיכנס להר.

כמה מהיהודים שלא הורשו להיכנס הסירו מראשם את הכיפות, והמשטרה אפשרה את כניסתם. אחד היהודים שסירב להסיר את כיפתו והמתין במקום כמעט שעה, הוכנס להר והוצא מיד משער השלשלת הסמוך. יהודה גליק, מנהל ארגון הליב"ה לחופש יהודי בהר הבית, המתין שעה שלימה ולא הורשה להיכנס כלל.

המוסלמים הרבים בהר הבית הם למעשה קבוצות שכירים של התנועה האיסלמית וחמאס. הקבוצות הללו יושבות מחוץ למסגד בשעות הכניסה של היהודים להר הבית, ושכיריהם פוצחים בצרחות "אללה אכבר", צעקות גנאי והסתה, גידופים, קללות, ידויי אבנים ונעלים נגד היהודים העולים להר הבית.

לאחר תקופה ממושכת שבה רדפו המוסלמים את היהודים בהר הבית, מנעה מהם המשטרה במשך כמה ימים את הכניסה למקום בשעות הכניסה של היהודים והתיירים. אך בימים האחרונים שבה המשטרה ופתחה בפניהם את שערי ההר בשעות כניסת היהודים, והשכירים הללו פתחו בגל חדש של התעללות ורדיפת יהודים.

הבוקר תקפו המגדפים המוסלמים שני ילדים יהודים שעלו להר הבית, בצעקות, איומי נעליים, וקריאות החוצה.

במטה ארגוני המקדש מגנים את אפליית היהודים המחמירה בהר הבית. זוהי התדרדרות נוספת ביחס המפלה שמעניקה המדינה ליהודים בהר הבית.

המשטרה דרדרה היום את אזרחי ישראל היהודים למדרגה גרועה עוד יותר משל תיירים. לאחר שכבר התרגלה להפלות לרעה את היהודים בשעות, בימים, ובחופש הדת שהיא מאפשרת רק למוסלמים.

במטה ארגוני המקדש תמהים על התנהלותה הכושלת של המשטרה שחזרה ופתחה בימים האחרונים את הר הבית לקבוצות האלימות, וכעת לא מצליחה לאבטח במקום אזרחים יהודים.

לאור כישלונות המשטרה בשבועות האחרונים להגן על היהודים מהתפרעויות המוסלמים, אין מנוס מחלוקת ברורה בהר הבית בין שעות העליה של אזרחי ישראל לשעות הנוכחות של המתפרעים המוסלמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.