רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 באוגוסט 2014

הערבים בשם דתם רוצחים ערבים - קשה לצפיה

קיבלתי כמה אימיילים שבהם שאלו אותי מדוע אני מביא את הסרטונים האלו שהם קשים לצפיה ובאיזשהו מקום פוגעים קשות בצלם אנוש, כאשר רואים אכזריות שכזו זה מזעזע

אז מבקש אני להבהיר, כי אני עושה זאת במטרה ברורה שיראו ויידעו במי מדובר, מבלי שיראו לעולם לא יאמינו עם איזה חיות אנו מתעסקים ואיך הם רוצחים את אחיהם בשריהם ובאיזו אכזריות ובשם הדת, ואסור לשכוח הדת האיסלמית מחייבת רצח של כל יהודי מפני שבלי שכל היהודים ייהרגו לא תהיה למוסלמים תחיית המתים

הבעיה שלנו שכל כך הרבה יהודים חרדים לא רוצים להאמין ש'שלום' עם ערבים פירושו להוות סכנה לשחיטה ולרצח בצורה הכי אכזרית ופרועה, רק הסרטונים האלו יעשו את המלאכה כשיראו עם מי יש עסק, לפחות חלק זה ישכנע להבין כי אין לנו כל דרך אלא לחיות רחוקים זה מזה ואדרבה בזמן שאנו יודעים שעלינו להיזהר ולהשמר ולא בזמן של 'שלום' שירדים אותנו ונשלם על כך קרבנות רבים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.