רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם

ד. משפטים: פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הודיעה היום לרב אברהם יוסף כי נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע, בשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים
------------------
ביום ראשון בשעה 6 אחה"צ יתקיים המעמד ההיסטורי של המצווה החביבה פדיון פטר חמור ברחבת בית מדרשו של מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א ברחוב רשב"ם, כשהכהן הפודה יהיה ראש ישיבת פורת יוסף הגר"ש כהן שליט"א
------------------
מיפה נוף נמסר כי המודעה על ספר חדש בעיתון הפלס היא מודעה על הספר של סופרת הפלס נעמי צוובנר ואין כל שייכות ליפה נוף לפרסום יפה נוף ממשיכים לציית לגדולי ישראל ולא מפרסמים בעיתון המפיץ שנאה ומרבה מחלוקת וביזוי ת"ח (ספר מים שאין להם סוף של הסופר א אונגר - שם עט של הסופרת צוובנר)
------------------
בימים אלו הוציא מחריב עולם התורה נתי גרוסמן חוברת שכולה שקרים וכזבים במטרה לייחצן את עצמו בשגעון הגדלות ורצון השליטה והשררה ממנו הוא סובל, וכך את כל החורבן שניסה לעשות במשך כל התקופה האחרונה והרידפה הבילתי פוסקת של כל אנשי הפלס נגד גדולי התורה ועולם התורה הוא מנסה להסביר בק"נ תירוצים שיקריים
------------------
יתד נאמן במאמר מערכת תחת הכותרת: זהירות מחילול השם:  "זהירות בטיולי בין הזמנים. תארו לעצמכם שח"ו יצטרכו להזעיק מסוק לחילוץ בחור ישיבה, בריא ושלם, ממעמקי הואדי. אם זה יקרה בימים אלה כשידיהם של המסוקים עדין מלאות עבודה ביטחונית,...מה עלול לחולל בדעת הקהל? כיצד תגיב התקשורת שאורבת לעולם התורה על אם הדרך כדי להשמיץ
------------------
משטרת מיאמי: רצח הרב יוסף הרקסין בן ה60 אינו על רקע אנטישמי,
וככה"נ מדובר בשוד שהסתבך.
 ------------------
השר גלעד ארדן אמר בישיבת הממשלה: "אנו מתקרבים לנקודה שבה נצטרך לקבל הכרעה. גם אם מדובר בכיבוש הרצועה ומיטוט החמאס, עם כל המחירים שכרוכים בכך, לא תהיה ברירה אלא לקבל החלטה לא פשוטה זו. לא נוכל להמשיך ולסבול את המצב זמן ממושך או אפילו זמן קצר".
 ------------------
 זעזוע: מועצת העיר תל אביב צפויה לדון היום בהצעת חוק החדשה במתן היתרים ל-165 מרכולים בשבתות, בהם עשרות מחנויותיו של דודי וייסמן. זאת בניגוד ל300 הפתוחים כיום. ההיתרים יחולקו לפי רובעים ובהתאם לסוג האוכלוסיה בכל אזור. עיריית תל אביב: קבענו מכסות בכל אזור.
 ------------------
השנה כל טיסות השכר לאומן לראש השנה יעברו דרך טרמינל 1 המשופץ. הודעה מסודרת תצא בימים הקרובים

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
 בפתח ישיבת הממשלה אמר שר הפנים גדעון סער כי "יש לשבור את הכוח הצבאי של חמאס בעזה. זה היה נכון קודם וזה נכון עכשיו". סער הוסיף כי "יש לאפשר לתושבי עוטף עזה לחזור בביטחון לבתיהם".
 ------------------
 ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:"מבצע 'צוק איתן' נמשך, בשום שלב לא הכרזנו על סיומו. המבצע יימשך עד השלמת ייעודו - השבת השקט לתקופה ממושכת.אמרתי בתחילת המבצע וגם לאורך כל הדרך -  זה ייקח זמן >ודרוש אורך רוח. ישראל לא תנהל  מו"מ תחת אש, וישראל תמשיך לפעול בכל דרך כדי לשנות את המציאות הנוכחית ולהביא שקט לכל אזרחיה. אנחנו נעמוד יחד באחדות ובנחישות, עד שנשלים את המלאכה". *תקשורת רהמ*
 ------------------
אבל כבד  בקהילת הקודש מז'יבוז' עם היוודע דבר מותו של השריד היהודי האחרון  בעיירה מר ולדמיין דילמן
 ------------------
הג'יאד האיסלמי: נעזוב את קהיר ישראל אינה עונה לדרישותינו היא כורה לעצמה קבר.
 ------------------
סגן מפקד משמרות המהפכה האיראני:
חיזבלה מוכן לתקיפה בישות הציונית.///-/// מחצות תקף חיל האוויר 20 יעדים ברחבי רצועת עזה. מסיום הפסקת האש בבוקר שישי הותקפו כ-150 יעדים
------------------
זעזוע: אנטישמיות מבית הדת"ל, ההתנכלות של הציבור הדתי לאומי נגד הציבור החרדי עולה מדרגה, תושבי בני ברק החרדים שבאו לשחק עם ילדיהם ב'ספורטק' בגבעת שמואל נאלצו לשלם על כל ילד 30 שקל, אחד מהאברכים ששהה במקום סיפר:"עמדנו בחוץ מושפלים ומבוזים".///-/// הבוקר נמשך ירי הרקטות לעבר ישובי עוטף עזה, חיל האויר תקף 20 ייעדים ברצועה, בישראל עדיין מתעקשים כי שיחות הרגיעה יהיו רק לאחר הפסקת הירי.
 ------------------
ח"כ איתן כבל מותח ביקורת חריפה נגד רה"מ נתניהו "איש לא יודע לאן הוא חותר, כולנו מבולבלים מהתנהלות נתניהו
------------------
חצות בנייעס החרדי.

הפלשתינאים מאיימים לפנות לבית הדין הבינלאומי בהאג נגד ישראל על פשעי מלחמה.

מיוחד!עו"ד מרדכי ציבין מומחה למשפט בינלאומי בראיון נרחב ומרתק מסביר את הסכנה שיש בפניה של גורמים בעזה לתביעה כזו ולמי יש סכנה האם ישראל גם יכולה לתבוע את החמאס ואיך בדיוק מתנהל המשפט בהאג ששינה את עולם המשפט בשנים האחרונות.כל מה שלא ידעתם על המושג "בית הדין הבינלאומי בהאג"!

אורי שכטר סגן מפקד חטיבת הנח"ל בראיון מיוחד מספר על האחדות בעם בעקבות "צוק איתן": "הגיעו משאיות מישיבת מיר, חרדים הגיעו לתמוך ולהתפלל. הצבא והעם שלנו מתקרב ליהדות", ומפרט מדוע לדעתו ניצחנו במלחמה.

משה הלר כתב חרדים ובריאות בידיעות ירושלים מספר בראיון על התארגנות תושבים בשכונות קו התפר החרדיות לצורך הגברת הביטחון בעקבות הפיגועים האחרונים: "התושבים הקימו משמר שכונתי, חלק באמצעות חברות שמירה וחלק בעצמם, המשטרה לא ממש אוהבת את ההתארגנות הזו", וגם מסביר מדוע פונו פצועי "צוק איתן" רק לבית החולים הדסה ולא לשערי צדק.

פיקוד העורף הודיע הערב על ביטול הפגנת השמאל שהיתה מתוכננת בכיכר רבין ע"י מר"צ ואירגוני שמאל נוספים

פפה אללו בראיון נרחב על עמדות השמאל ועל מה הם מפגינים,העיתוי של המחאה בזמן המלחמה והאם זה ראוי?ההשתתפות של ערביי ישראל יחד עם פעילים אירופאים במחאות השמאל והאם עמדתם קיבלה חיזוק במלחמה?

הפסקת אש האם זו טעות?
מאיר אינדור יו"ר אלמגור בראיון:היינו צריכים להמשיך את הלחימה,בכל פעם שצהל נסוג חמאס התחמש והתחזק.צריך לכבוש את הרצועה וליצור חיכוך קבוע שיקטין את הסיכוי לאיום כדוגמצ המנהרות,ומדוע סשונה מבעבר הם לא יוצאים לרחובות?

ההקלטה של פרופסור ערן בן עזרה שמביא את הוכחות מפורשות מהתורה ומצפונות התורה איפוה מסתתר שמו של אובמה באותיות שמספרות על ימות המשיח ועל מלחמת גוג ומגוג ועוד ועוד הוכחות שקושרות את בואו של המשיח עם הדור הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.