רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

קעמפ אורו של משיח - סכנה לילדי ישראל

לר' חיים שיחי'
שלום וברכה,
ראיתי את הסרטון שפרסמת לפני יומיים על קעמפ חסידי שנעשו שם מעשים מגונים רח"ל, רציתי לומר לך דבר ראשון יישר כח שאתה חושף את הדברים ולא מחביא אותם (הגם שלכאורה יגידו שמה שאתה עושה זה חילול ה', אבל אין ברירה כדי לטפל באותם פשעים זה הדרך היחידה) דבר שני לצערנו מדובר בתופעה שקיימת בעוד מקמות, אני חסיד חב"ד ויום אחד הגיעו אלי לבית כמה בחורים מישיבה בצפון, והסבירו לי שאני חייב לשלוח את הילד לקעמפ אורו של משיח זהו רצון הרבי שילדים בקיץ יהיו בקעמפים (לא משנה שכמה חודשים אחרי משפיע ידוע בחב"ד צחק מזה, ואמר לי שאין שום הוראה כזאת מהרבי, וכל מה שמפרסמים מכתבים בשם הרבי על קעמפים הדגש הוא על ילדים לא דתיים כדי לקרב אותם, וכיום בכל הקעמפים כולם מאנ"ש ואין אף מקורב) בתמימותי רשמתי את הילד שלי לקעמפ ושם קרה דבר מזעזע אחד המדרכים התעסק עם הבן שלי לקראת סוף הקעמפ, שנודע לי הדבר בתחלה ניסו להרגיע אותי, אבל אחרי שראו שאם לא יוציאו את המדריך הנ"ל מהקעמפ אני יתלונן הלאה, הוציאו את המדריך מיד. (דא"ג אותו בחור הוא בן של שליח ממרכז הארץ, שבישיבה הקטנה נזרק בעקבות מעשה חמור שעשה לילד במקלחת, ואחרי שהאבא התלונן שילך למשטרה הוציאו אותו מהישיבה, וכך הוא עבר שלש ישיבות)

שנה אחרי בעקבות תלונות נוספות לא לקחו את אותו בחור להדריך, אני אישית כבר לא שולח את ילדי לקמעפים בעקבות הטראומה שהוא עבר, אבל השנה משום מה התברר לי ולעוד הורים שאותו בחור הולך להיות בקעמפ ועוד בתפקיד בכיר, לכן אין לי ברירה ולחשוף ברבים כדי להציל הורים תמימים באנ"ש שיזהרו לא לשלוח את ילדיהם לקעמפ אורו של משיח, קעמפ שאין לו קשר לא לרבי ולא למשיח, קעמפ נטול תוכן ללא ערכים והעיקר ללא כל אחריות על מה שקורה עם ילדכם, הורים יקרים גם אני הייתי תמים ונפלתי בשטיפת מוח שעשו לי כמה בחורים, אבל הנזק הנפשי שהם גרמו לילדי אף אחד לא יכול למחוק.

4 תגובות:

  1. תגיד מי זה הסוטה הזה!! תדבר!! תפסיקו לפחד מהטרור המיני שמוכתב ע"י עסקנים סוטים!! לכו למשטרה!! פרסמו ברבים את השם!!

    השבמחק
  2. בהנחה שמה שכתוב כאן אמת...
    אני מבין את הטראומה שלך ומשתתף בצערך על מה שהילד שלך עבר, אך יחד עם זאת מפליא אותי הטיפשות שמגיעה עד כדי רשעות, ותסלח לי על המילים הבוטות האלו, אך היה עליך להתלונן לא לשתוק.
    כולם היום יודעים ומבינים שמי שהולך לרבנים ולמשטרה חושף את ילדיו וילדים אחרים לפגיעה עתידית.
    מה לעשות הנסיון מוכיח שעד שלא מתלוננים במשטרה העניינים האלו מתמוססים ולא מטופלים כראוי.
    אם אתה קורא את השורות הללו, שנכתבו בכאב לב עצום, תעשה מעשה ולך להתלונן. הנזק מאי הגשת תלונה ומחוסר טיפול ראוי, הוא עצום לעין ערוך מהנזק שאלול להיווצר מהגשת התלונה, גם כלפי הילדים אחרים וגם כלפי הילד שלך.

    השבמחק
  3. דבר ראשון יכול להיות שזה נכון אבל אפשר להתלונן למשטרה אבל דבר שני אני לא חושב שככה צריך לדבר אם אתה חסיד חב"ד אני חושב שכדאי שתדבר אחרת גם אם זה נכון לא צריך להוציא שם רע על קעמפ חב"די בכל קעמפ אחר יכול לקרות מעשים שכאלה אז בבקשה עדיף לשתוק לא לגמרי אתה צודק שמה שעשו לבן שלך הוא לא היה נכון אך צריך לדעת איך לדבר איך אומרים "חבד עם כל הלב לכל אחד"

    השבמחק
  4. מנחם משיב נפשי2 בדצמבר 2014 בשעה 1:24

    הדברים שכתבת מצחיקים, מגוחכים, ומגעילים. זו שטות ובורות. איני יודע על כמה איסורים עברת כשכתבת את הדברים כאן, אבל ראה זה פשוט:
    א. איני יודע איזה "משפיע" אמר לך את הדברים, ומדוע אתה מתבייש לכתוב את שמו (וכנראה שזאת התשובה).
    איך הצלחת להבין שהרבי נגד הקעמפים. הסיבות שהרבי מונה לשליחת ילדים לקעמפים הם בעקבות החופש הגדול, הזמן הריק שחייבים למלאותו בתוכן, ובזה לא משנה כלל אם הילד דתי או לא, ואדרבה, אצל הילדים הדתיים זה נצרך יותר. במפורש רצונו של הרבי ש*כל* ילדי אנ"ש יהיו בקעמפים או מסגרות חינוכיות אחרות וק"ל. ובזה כל המשפיעים מסכימים, ולא שמעתי מעודי על אחד שחולק על זה. ופוק לשוקא וחזי.

    ב. קעמפ אורו של משיח הוא אחד הקעמפים הגדולים (אם לא הגדול) והחשובים בארץ, קיים כבר קרוב ל-20 שנה. יש בו בכל שנה מאות רבות של ילדים (מעל 1000 !!! עם הקעמפ של הבנות)), אלפי הורים מרוצים ומאות מחנכים ממליצים. לזכותו יש עשרות משפחות שהפכו את חייהם מקצה לקצה בכל הקשור לחינוך חסידי, והוא הציל עשרות רבות מנשירה. אם תרצה לך לישיבות ותשאל.

    ג. לצאת בקול רעש גדול, ולהכפיש את שמו של הקעמפ במקרה שאולי לא קרה (ואני אומר אולי לא קרה, כי כלל הצוות עובר סינון קפדני של הישיבות, מלווה את הקעמפ וועדה חינוכית, ויש שמירה הדוקה על הילדים גם מפני מקרים כאלה (של ילדים בילדים)), להוציא לעז ולהכפיש את שמו של הקעמפ?! הרי אם קרה, עלול לקרות בכל קעמפ שבעולם. לצאת בהכרזה: "קעמפ אורו של משיח - סכנה לציבור"?

    אז הנה לכם ציטוט שיפרש את הכול: "קעמפ שאין לו קשר לא לרבי ולא למשיח, קעמפ נטול תוכן ללא ערכים". את זה יכול לכתוב רק אדם פוליטי, אנטי, שחרה לו שקעמפ משיחיסטי מצליח. "קעמפ נטול תוכן ללא ערכים", נו נו, לך תשאל אלפים בציבור. "אין לו קשר לא לרבי ולא למשיח" - משפט לעוס ששמענו אותו כבר הרבה, כל פעם על משהו אחר.
    כל השאר היסטוריה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.