רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 באוגוסט 2014

משיח יבא בתשע"ה

מאת הרב יוסף ברגר

דבריו הנשגבים של הרה"ק בעל התניא זי"ע אודות זמן הקץ הקרוב!
אמר הכותב: בעצת גדולים וחשובים, בכדי לעורר את עם ישראל להכנה ולציפיה אמיתית – אשר היא ורק היא תביא לגילוי משיח צדקנו – אני משתף אתכם בגילוי של השגחה פרטית אשר היה לי השבוע ליד ציונו הק' של משיח ה' דוד מלך ישראל חי וקים:
כמידי יום ויום, הנני זוכה זה מספר חודשים, לפקוד והתפלל על ציונו הק' של משיח ה' דוד מלך ישראל חי וקים, וכן על קברי מלכי בית דוד (עוד ששה מלכים) הטמונים שם.
את התפילות שם אני מחלק בשני מקומות: "היכל דוד המלך", אותו בנה דוד המלך, ושם ממוקם היום הציון לכבודו. (במקום זה על דעת הראשונים הניח דוד המלך בחיי חיותו את ארון ברית האלוקים לאחר ששב מן הפלשתים, והיה מונח שם למשך 44 שנה עד שהעלהו שלמה המלך ע"ה לבנין בית המקדש במקום קודש הקדשים). לאחר מכן אני מוסיף להתפלל בחלקת השדה הסמוכה לציון, במקום המדויק היכן שהעידו גדולי ישראל בקדושתם, אשר שם טמונים דוד המלך ועמו שאר קברי המלכים. (באופן שמימי ופלאי, נפתחה שם לפני כשלושה חודשים "בולען גדול" אשר מגיע ממש עד לפתח המערה. להרחבת הדברים והסבר מפורט על כל הדברים הפלאיים, הנני מרחיב לכל דורש או קבוצה שמגיעים שם למקום, בתיאום מראש).

להמשך כנסו כאן:

 
יש לציין, שהרבה פעמים הנני מבקש מהקב"ה שיראה לי סימן טוב שתפילתי שם רצויה לפניו, ושאכן, הוא המקום אשר בחר ה' להצמיח את קרן דוד (כפי שהובא בגליון המורחב והמיוחד "פנינים על גודל קדושת הר ציון וקבר דוד המלך" שהו"ל לפני חג השבועות בהאי שתא).   
והנה, השבוע ביום ראשון, כאשר סיימתי לאחר שעה ארוכה להתפלל שם בחלקת השדה מעל קברי המלכים בתפילה ובתחנונים: "קום דוד מלכא משיחא", (כתפילת הגה"ק בעל ה"בן איש חי" זי"ע שחיבר שם), "רחם בחסדך על עמך, צורנו, על ציון משכן כבודך זבול בית תפארתנו, בן דוד עבדך יבוא ויגאלנו, רוח אפינו משיח ה'" וכו'. רץ לפני איש בעל פנים מאירות – אותו אני כבר ראיתי מתפלל שם 4 פעמים, שבוע אחר שבוע, ביום מסוים ובשעה מסוימת, וקרא לפני מבלי שאשאל אותו או אדבר עמו:
"שמעת מה שאמר בעל ה"תניא" זי"ע"? ומיד הוא המשיך ואמר: בעל ה"תניא" זי"ע, נכנס פעם לבית מדרשו וראה שם את אחד מתלמידיו לומד את הפרשה "פרשת פקודי" את הפסוק: וְאֶת הָאֶלֶף וּשְׁבַע הַמֵּאוֹת וַחֲמִשָּׁה וְשִׁבְעִים עָשָׂה וָוִים לָעַמּוּדִים וְצִפָּה רָאשֵׁיהֶם וְחִשַּׁק אֹתָם (שמות פרק לח' פסוק כח'). 
הרים בעל ה"תניא" את קולו ואמר: אוי! מתי כבר נזכה לזה! מתי כבר נראה את זה!
אותו תלמיד שהיה תלמיד חכם ובעל מדריגה, הבין שרבו לא מתכוין בדבריו, לזכות ולראות אלף ושבע מאות וחמשה ושבעים 'כסף', אלא כנראה הוא מתכוין לדברים נשגבים יותר...
הוא חשב וחשב עד שעלה בדעתו, שכנראה רבו בעל ה"תניא" התכוין לתאריך של זמן הקץ של הגלות והגאולה השלימה בביאת משיח צדקנו.
וכך הוא הסביר: "ואת ה-אלף" הכוונה לה' אלפים שנה, "ושבעה מאות וחמשה ושבעים", הכוונה לשנת תשע"ה – השנה ה"שבע מאות ושבעים וחמש" לאלף השישי ממנין בריאת העולם, אז נזכה שיהיה ווים לעמודים למשכן ה'...
כלומר, התלמיד הבין, שכשהוא קרא את הפסוק הנ"ל, ורבו הרים את קולו אוי! מתי כבר נזכה לזה! מתי כבר נראה את זה! הוא התכוין, הלואי שנזכה כבר לראות את הרגע הזה של קץ הגלות וביאת משיח צדקנו שיהיה בשנת תשע"ה היא השנה הבאה לקראתנו לחיים טובים ולשלום!...
יש להוסיף, כי אותו תלמיד הלך והעביר הלאה את הדברים ששמע מרבו בעל ה"תניא" זי"ע, ורבו ששמע על כך, לא היה שבע רצון מכך.
·          
מה אומר ומה אדבר, בשומעי את הדברים הללו, עמדתי בהלם מוחלט, בהתרגשות ובהבנה שהקב"ה מלך העולם, שמשגיח עלינו בכל רגע ורגע, שמע את תפילתי, ורצה להראות לי שהמקום עליו אני עומד, היא אדמת קודש, ושאכן, הוא המקום שמשם תצמח ישועת ישראל – צמיחת קרן דוד ובנין ירושלים בהתגלות משיח צדקנו במהרה בימינו אמן!
אך יותר מכך, עמדתי נרגש לשמוע דברים חדים שיצא מפי צדיק וקדוש עליון הלא היא הרב הקדוש בעל התניא זי"ע על זמן הקץ, שגם גדולי ישראל החיים עמנו היום, מבשרים לנו בחודשים האחרונים שהנה הוא ממש בפתחנו!
וגם כל המאורעות המתרחשות בארץ ובעולם בזמן האחרון ממש מתאימים לנבואות שניבאו לנו הנביאים הקדושים לפני אלפי שנים שיהיו באחרית הימים.
·          
אך ההשגחה הפרטית עדיין לא מסתיימת כאן. בשובי לביתי הרהרתי כל העת בדברים הנשגבים ששמעתי זה עתה, וכהרף עין זימן הקב"ה לידי את פירוש "רבינו בחיי" לפסוק (שמות ח, יט) "ושמתי פדת בין עמי ובין עמך למחר יהיה האות הזה". ומסביר שם "רבינו בחיי" שמדוע כתובה המילה "פדת", חסר ללא וא"ו, מפני שעדיין הפדות שנפדו עם ישראל בעת יציאת מצרים לא היתה שלימה, כי הפדות השלימה תתקיים בזמן הגאולה השלימה!  כלומר, האות ו' רומזת לזמן הגאולה.
ומיד אף נזכרתי בדברי רש"י הנשגבים הכתובים בפרשת בחקתי על הפסוק (כו, מב): וזָכַרְתִּי אֶת בְּרִיתִי יַעֲקוֹב וְאַף אֶת בְּרִיתִי יִצְחָק וְאַף אֶת בְּרִיתִי אַבְרָהָם אֶזְכֹּר וְהָאָרֶץ אֶזְכֹּר: שבחמשה מקומות נכתב השם יעקוב מלא ואליהו חסר (אליה) ללא האות ו'. ומדוע? כי יעקב אבינו נטל מאליהו את האות ו' כמשכון וכערבון עד שיבוא ויבשר את גאולת בניו!
רואים אנו בשני מקומות, שהאות ו' רומזת לגאולה וביאת אליהו הנביא שיבשר את גאולת ישראל.
א"כ חשבתי, שזהו הסבר הפסוק: "ואת ה-אלף" הכוונה לה' אלפים שנה, "ושבעה מאות וחמשה ושבעים", הכוונה לשנת תשע"ה – השנה ה"שבע מאות ושבעים וחמש" לאלף השישי ממנין בריאת העולם. אז נזכה שיהיה "ווים לעמודים" שיחוזרו הווים – האותיות ו' לאליהו הנביא, ויהיה הפדות המלא של עם ישראל...
·          
כאמור, כל זה כתבתי בכדי לעורר אותנו עם ישראל הנמצאים בכל מקום שהם, להוסיף בתורה ובמצוות, בתפילות ובתחנונים, בהשתוקקות ובציפיה, להביא לרגע הגדול ולהתכונן כיאה וכראוי לקראת ביאת משיח צדקנו שיגאלנו גאולת עולם אמן ואמן!  

5 תגובות:

  1. נו, נו, נו, נו, נו

    השבמחק
  2. סיפור לר"ח אלול

    הבעל ה"תניא" זי"ע, נכנס פעם לבית מדרשו וראה שם את אחד מתלמידיו לומד את הפרשה "פרשת פקודי" את הפסוק: וְאֶת הָאֶלֶף וּשְׁבַע הַמֵּאוֹת וַחֲמִשָּׁה וְשִׁבְעִים עָשָׂה וָוִים לָעַמּוּדִים וְצִפָּה רָאשֵׁיהֶם וְחִשַּׁק אֹתָם (שמות פרק לח' פסוק כח')

    הרים בעל ה"תניא" את קולו ואמר: אוי! מתי כבר נזכה לזה! מתי כבר נראה את זה!
    אותו תלמיד שהיה תלמיד חכם ובעל מדריגה, הבין שרבו לא מתכוין בדבריו, לזכות ולראות אלף ושבע מאות וחמשה ושבעים 'כסף', אלא כנראה הוא מתכוין לדברים נשגבים יותר...

    הוא חשב וחשב עד שעלה בדעתו, שכנראה רבו בעל ה"תניא" התכוין לתאריך של זמן הקץ של הגלות והגאולה השלימה בביאת משיח צדקנו. וכך הוא הסביר: "ואת ה-אלף" הכוונה לה' אלפים שנה, "ושבעה מאות וחמשה ושבעים", הכוונה לשנת "תשע"ה" הבעל"ט – השנה ה"שבע מאות ושבעים וחמש" לאלף השישי ממנין בריאת העולם, אז נזכה שיהיה ווים לעמודים למשכן ה'... לגואל צדק משיח צדקינו.

    כלומר, התלמיד הבין, שכשהוא קרא את הפסוק הנ"ל, ורבו הרים את קולו אוי! מתי כבר נזכה לזה! מתי כבר נראה את זה! הוא התכוין, הלואי שנזכה כבר לראות את הרגע הזה של קץ הגלות וביאת משיח צדקנו שיהיה בשנת "תשע"ה" היא השנה הבאה לקראתנו לחיים טובים ולשלום!...

    השבמחק
  3. אני מבטיח לכם שהוא לא בא בתשע"ה.
    רבי נחמן מברסלב אמר שנותנים תאריך אז בוודאי לא יבוא אז.
    חסיד

    השבמחק
    תשובות
    1. אז לידיעתך הידע שלו כבר פה וזה קורה.
      בספרים של רבי נחמן כתוב תמיד "האש שלי תוקד עד ביאת המשיח" אם תשים לב זה ראשי תיבות: בהתשעה
      זו שנת הגאולה כנס לפה www.shofar-messiah.com

      מחק
  4. ברגר אתה ביחד עם האבא ההזוי שלך המישפלוצער צריכים דחוף רופא

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.