רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

מירון מירון

מאת מירונער

ביום ה' ניכנס יהודי למטבח הרחקת אורחים רשב״י מירון בנשיאות צמד ה'צדיקים' קרליבך &פרמולטר ומתיישב בפינת השולחן ומוציא סנדביץ שהביא מהבית והולך ליטול ידים לסעודה. לפתע מגיע יענקל פרמולטר ולוקח את הסנדביץ מהשולחן וזורק לפח ועומד וממתין לטרף כמו נמר רעב
האיש חוזר לחדר האוכל ומקבל צעקות, אתה לא מתבייש יש שלט בחוץ שאסור להכניס אוכל מבחוץ מטעמי כשרות

הנ״ל לא התבלבל, ואמר לא ראיתי את השלט וחוץ מזה מה הכנסתי, לא דבר מבושל ולא חילקתי לאנשים רק רציתי פינה לאכול

פרמולטר התחיל לצעוק יש פה כשרות ואתה מחריב את הכשרות

האיש שגר בבני ברק לא נשאר חייב ואמר לו, יענקל תסתכל לי בעיניים, אתה האכלת טריפות ונבלות ליהודים שקנו בקטרינג שלך, אתה מדבר על כשרות?
הוא המשיך, יענקל, שכחת שהרב לנדאו הוריד לך את ההכשר

יענקל הוא ממשיך, אתה בעצמך היום לקחת מעובדיה אוכל לפה למטבח לאכול

יענקל אתה לא מחלק אוכל, את הלחמניות שאתה אוסף בבבני ברק ומכל מיני מקומות שאין הכשר אני יודע. וממשיך, יענקל אתה רק אתמול הייתי באולמי ש.  ברמת גן ולקחת כנפים עופות ועצמות עוף ובקר, ואמרת כי זה בשביל מירון, וכידוע אותו אולם הכשרות שם של רבנות מהדרין, ואתה מוכר שהם משתמשים בבשר של העדה

יענקל הוא אמר, המאכיל טריפות ממונסי מתבייש להוציא את פרצופו לרחוב, ואתה עדיין כותב על עצמך הרב יעקב פרמולטר, תספר לי בדיוק מתי פעם האחרונה התפללת לפני השעה 11 שחרית, מתי הייתי פעם האחרונה היית בשיעור תורה, מתי פעם האחרונה ישבת 10 דקות ליד גמרא?

יענקל, מתי תפסיק לעמוד במירון שעות ע״ג שעות לדבר עם כל הפרוצות שנכנסות למטבח ולספר להם סיפורי מופת מרשב״י

יענקל די, אני מכיר אותך יותר ממה שאתה חושב

תגובה 1:

  1. די די ארהל קקטר לשקר ולך חיים שאולזון יום כיפור מתקרב אתה לא חייב לפרסם כמו הרבה תגובות שאתה לא רוצה לפרסם רק שתדע כסף כדי שתשתוק לא יצא לך מזה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.