רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

נורות אדומות במשרד הדתות - 'אתרא קדישא' מנסה להשתלט על על הפיקוח

מאת עדה'ניק

בימים הקרובים ייפתחו המעטפות במכרז לתפקיד המשמעותי של אחראי נושא הקברים במשרד הדתות. עד היום המטפל בנושא הזה הוא הרב שלום פריד שמטיל את אימתו על אנשי אתרא קדישא ומצליח להוציא את שמידל וקלמנוביץ משיווי משקלם.   כעת נודע כי באתרא קדישא החליטו לשים מועמדי קש במכרז מטעמם ובהם חובשי כיפות סרוגות כדי שסגן השר בן דהאן יקח אותם לתפקיד ובפועל מי שישלוט בנושא הקבורה במשרד הדתות - הוא לא אחר מאשר שמידל וקלמנוביץ.

בעקבות חשיפת הנושא באתר כיכר השבת, מתברר שבמשרד הדתות עושים כעת עבודת חריש שקטה על מנת לבדוק היטב את עברו של כל אחד מהמועמדים ששמם נכנס למעטפות כדי שלא יווצר מצב בו איש הקש של אתרא קדישא ייבחר לתפקיד.  

 עוד שמועה עיקשת עד כה טענה שאחד המועמדים למכרז היה לא אחר מאשר מנדל אקשטיין מאתרא קדישא שפעל באתר נשר ואחד מפעיליו המסורים של חזקי קלמנוביץ, אולם בעקבות חשיפת הנושא, הנ"ל פרש מהתמודדותו.  עוד שמועה אומרת כי במשרד הדתות שקלו לעכב את המכרז בעקבות המידע הנ"ל ובעקבות רצונו של סגן השר בן דהאן לפעול ביתר שיאת נגד בריונותם של אנשי אתרא קדישא ובוודאי שלא לגרום לכך שהם ייכנסו בדלת האחורית למשרדו באמצעות אנשי קש.  בכל מקרה, מה שברור הוא, שעצם פרסום העניין באופן מוקדם - גרם להדלקת כל הנורות האדומות במשרד הדתות, בזמן הנכון, וכעת נותר לראות מי יחלליף את מקומו של שלום פריד והאם באמת הצליחו לטרפד את מינוי אנשיהם של אתרא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.