רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


רב האוליגרכים הרב לוי בן-טוב שליט"א בנו וממשיך דרכו של רואה המזוזות הרה"ק הרב משה בן טוב זצוק"ל צדיק המזוזות. אמר לקהל שומעי ליקחו בבית הכנסת "צדיק המזוזות" ביום ג השבוע לאחר תפילת מעריב שהנער אהרון סופר אינו בן החיים וכנראה התאבד. להוכחה סיפר שהגיע אליו תמונתו של הנער בה נראה כבתוך ארבעים יום לפני פטירת האדם חזות.פניו מעידה עליו שהם צהובים. ובמזוזה הקשורה לנער המילים "ובלכתך בדרך" היו מחוקות זאת אומרת שגם "הסופר" שכתב את המזוזה אינו ירא שמים. שנתבשר כולנו בשורות טובות וגמר חתימה טובה
-----------------
בסיפור של הבחור שנעדר יש חלק מאוד מעניין, הוא יצא לדרך יחד עם בחור נוסף, שמשום מה המשטרה כשחקרה אותו יש לה את ההרגשה כי הוא מעלים ממנה מידע חשוב שיכול לשפוך כאן אור אחר על הפרשה, הוא נחקר כמה פעמים, ושמו הותר לפרסום רק עכשיו הבחור הוא נכדו של הרב טוביה ווייס הגאב"ד של 'העדה החרדית'
-----------------
שר השיכון אורי אריאל ביקר היום במתחם העסקים בבני ברק כאורחו של ראש העיר זייברט. לאחמ״כ ביקר בביה״ח 'מעייני הישועה'.
-----------------
היום הולדתו ה-101 של הגר”ש וואזנר שנולד בב' באלול תרע”ג
-----------------
ראש אגף המבצעים בזק"א, חיים וינגרטן ב'הקול החרדי': אהרון סופר נהרג לאחר שככה"נ התייבש מהליכה של שלוש וחצי שעות תחת חום כבד. ההורים מעודכנים בפרטי המקרה. אין עדיין צפי לשעת הלוויה
-----------------
סוף עצוב: "טרגדיה" נמצאה גופתו של הבחור אהרן סופר שנעלם לפני כשבוע, הגופה נמצאה ביער ירושלים, ומועברת ברגעים אלה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.
-----------------
שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ הנחה את רכבת ישראל לחדש את הפעלת קו הרכבת לשדרות לאחר הפסקה של כשבועיים כתוצאה מהתגברות ירי הרקטות בדרום. הרכבת הראשונה יצאה מאשקלון לשדרות בשעה 16:52 ותצא משדרות לאשקלון בשעה 17:23.
-----------------
המשטרה עצרה את וואהיל כראמה, החשוד בהסתרת אחד מחוטפי שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בגוש עציון. מהמשטרה נמסר כי הוא ישהה במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו
-----------------
ראש עיריית אלעד ישראל פרוש וסגנו ברק צוברי התעמתו ברחבת בית הכנסת "כנסת הגדולה" של קהילת התימנים בעקבות הרצון להוסיף במקום כיתת לימוד של ת"ת ברסלב.
-----------------
סקר 'הארץ': הפתעה!! יהדות התורה עלתה ל-8 מנדטים. הליכוד 26. ישראל ביתנו 11. יש עתיד 12. העבודה 14. הבית היהודי 17. ש"ס 7. התנועה 4. קדימה 0. ערבים 14.
-----------------
צביקה יעקובזון ב'בקהילה': "הדעה הרווחת גורסת שישראל קלרמן בי-ם הוא הכתובת הנאמנה מכל הכתובות ברקורד העשייה המופלאה והמסירות לכל תושב".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



שר השיכון אורי אריאל מבקר כעת במתחם העסקים בבני ברק כאורחו של ראש העיר זייברט. ימשיך לביה"ח 'מעייני הישועה
-----------------
יו"ר סיעת דגל התורה ח"כ משה גפני אמר בסימפוזיון לבחורי ישיבת מאור התורה כי הוא רועד מהאפשרות שש"ס תרד בבחירות הקרובות, הנציגות החרדית חייבת לגדול ובעיקר יהדות התורה שהיא חוד החנית בכנסת נגד החילוניות.
-----------------
בכירי החמאס 'חוגגים' את ניצחונם על מדינת ישראל במבצע "צוק איתן", לעומתם בכירים בפתח שלחו איגרת לראשי החמאס "תודו שהובסתם בצוק איתן מול מדינת ישראל".
-----------------
לאחר כחצי שנה לנפילתו של המטוס המלזי, ממשלת אוסטרליה מגלה מידע חדש שעשוי להצביע על מיקומו המדויק
 -----------------

הודעה לעיתונות
ראש הממשלה בנימין נתניהו בבאר שבע עם ראשי רשויות מהדרום
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אחר הצהריים בב״ש עם ראשי רשויות מהדרום.
ראש הממשלה אמר: "יחד נחזק את תושבי הדרום. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות. יש כאן דם אזרחים שנפלו לצד חיילים, ויש אזרחים שנפצעו לצד חיילים שנפצעו ואנחנו מאחלים החלמה מהירה ותנחומים למשפחות בשמי, בשם ממשלת ישראל ובשם כל אזרחי ישראל.

המאמץ שאנשי משרדי עושים נועדה לפתור את הבעיות ולייצר אפשרויות. המחויבות שלי לדרום היא עמוקה מאוד, אתם יודעים ורואים את זה והיא עמוקה לביטחון אזרחי ישראל באשר הם. במאמץ הזה אתם שותפים אדירים, אני רוצה להודות לכם, גם על דברי התמיכה ומעבר לכך גם להודות על שיתוף הפעולה בינינו. המרחב שבו אנו חיים הוא גועש וסוער, ואנחנו כאן בסירה אחת עם רבים אחרים באזור וגם מהעולם.

היינו נתונים במאבק לא פשוט למעלה מחמישים יום נגד אחת מתנועות הטרור, חמאס, שנתמכת ע"י מעצמה – איראן - וע"י מעצמת כספים קטאר.

החמאס הוכה מכה קשה מאוד ויש כאן הישג צבאי ראשון במעלה ויש גם הישג מדיני כי בסוף הם התכנסו והסירו את כל התנאים שלהם. הם התכנסו לאותה הצעה מצרית שאנחנו היינו מוכנים לקבל אותה ישר בהתחלה של הפסקת אש ללא מגבלת זמן וללא אף אחד מהתנאים שהם הציבו. הם הגיעו לזה בדרך הקשה, הם כל פעם ניסו אותנו מחדש וכל פעם הלמנו בהם אך הפעם האחרונה בצבר המכות האלה, הפעם הזאת שכנעה אותם.

לפני שבוע הם הפרו שוב הפסקת אש והם חשבו שהם יכנסו להתשה ואמרתי להם תקבלו הכתשה והם קיבלו הכתשה וגם מגדלי הטרור נפלו וגם נפלו בכירי המפקדים שלהם.

עמדנו יחד בכל ימי המערכה ואני מעריך מאוד את העמידה שלכם והתמיכה שלכם ועכשיו נעמוד יחד בדברים שאנחנו צריכים לעמוד כאן בעוטף עזה ובשאר יישובי הדרום. נביא ביום ראשון חבילת סיוע גדולה מאוד לתושבי עוטף עזה ובהמשך גם חבילת סיוע כללית לדרום כולו.

אני מבקש להודות לאזרחי ישראל ואני גם מבקש להודות לכוחות הביטחון, לחיילי צהל, לאנשי השב"כ, לשוטרים, לכבאים לאנשי מד"א, לכל המתנדבים, הרוח הזאת תביא אותנו למקומות טובים ויש עוד אתגרים לפנינו".

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ אמר:
"התפקיד של כולנו לתת לממשלה ולצבא את הזמן הדרוש כדי לקבל את ההחלטה הנכונה, החלטה צבאית, החלטה מדינית, אנחנו תפקידנו להכיל את הציבור לכל תרחיש, כך פעלו ראשי הרשויות."

בברכה,
תקשורת ראש הממשלה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.