רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

מרן הגראי"ל שטיינמן לפני 25 שנה צעק כי הרב שך מוביל דור לאבדון ואלו התוצאות

מאת תלמיד פוניבז'
 
יש אחד ויחיד בדור הזה שעליו אפשר לומר חכם עדיף מנביא. בזמנו כאשר הרב שך פתח את המחלוקת באגודת ישראל פתח את העיתון, היה אחד שהתנגד למהלכיו של הרב שך בכל תוקף. מרן ראש הישיבה שליט"א עלה והסביר להרב שך שהוא ממיט חורבן על עולם התורה בפילוג ובחורבן מול קהילה קדושה והציבור החסידי, ואסור לנו לעשות את זה. הוא אמר אז להרב שך כי הוא מקבל את כל הטענות שיש לו נגד ראשי אגודת ישראל אבל טען כי יש להיאבק מבפנים בתוך אגודת ישראל ולא להתפלג, מפני שהקמת מפלגה ליטאית תהפוך את הישיבות לסניפי מפלגה וזה לא טוב לעתיד הישיבות, צריך לשמור עליהן ולהרחיק את בני הישיבות מפוליטיקה זה צריך להתנהל על ידי עסקנים ולא על ידי בני ישיבות החייבים לפחות עד לשנות הכולל להיות מנותקים כלל מפוליטיקה ולא להתערב בענייני מחלוקת. הרב שך זעם על הרב שטיינמן שהיה היחיד שהיה מסוגל לומר לו בפנים את האמת מה הוא חושב על מהלכיו הקיצוניים, אבל שום דבר לא עזר.
 
היום כשרואים את התוצאות, אפשר לומר אם היה מי שצעק אז על החורבן וצדק היה זה מרן ראש הישיבה. לא לחינם המחבלים חיים רק מפרובוקציות ומלחמות, החליפו את המלחמות. והפעם הם יורים עם הנשק לתוכנו לתוך היכלי הישיבות. והיה מי שראה את המצב. לא לחינם השנאה של אותה כת עובדי עבודה זרה מכוונת דווקא נגד מרן ראש הישיבה שליט"א שכל מגמתו ורצונו שיהיה לימוד תורה ושקידה ושלום ולא חלילה מחלוקות.
 
המראות הקשים שרואים יום יום בישיבה  ובכל מקום ומקום זה התוצאה של אותם מחבלים שרוצים להמשיך בחורבן הזה. התשובה שלנו מול הכת הזאת תהיה הפרדה נא מעלי. אין לנו קשר אתכם. היום כל העולם רואים מי אתם ומה אתם. תמשיכו לצעוק הרב שך תמשיכו לחנך על ביזוי גדולי הדור ונראה מה יהיו התוצאות.
 
הדברים חייבים להאמר היום בקול גדול. שכולם יידעו שזכינו שאת הדור מנהיג איש אלוקים קדוש גאון וצדיק שאין לו בעולמו רק תורה והוא זה שידע והבין מיד מי זה היורד לשרשם של דברים וכל הזרע משחיתים הורסי ועוקרי היהדות. כאשר השנאה של עדת קורח והזקן ממרא מכוונים נגד קדש הקדשים תבינו היטב מה גדולתו האמיתית של מרן ראש הישיבה שליט"א.
 
בברכת וכל קרני רשעים אגדע תרוממנה קרנות צדיק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.