רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

הלילה במרכז החדשות

ההקלטה הקשה נחשפת! כך שיקרו ב"שערי חסד" את האב הכאוב". הבטחה שניתנה לאביו של בחור ע"י פטרוב ובנוכחות הרב אוירבך הופרה -יום למחרת- ברגל גסה לצרכי תעמולה ועידוד "נוער נצח" לצאת למסע מחאות תוך התעלמות מביזוי המשפחה. 

קרב סכינים בשידור חי בין עו"ד דב הלברטל לעו"ד רוני פאלוך אודות הנסיעה לאומן הופך במהרה למטח האשמות הדדי, כאשר הלברטל מתפרץ: אני יכול להיות הרב שלך אתה חוצפן ומטיח "הנסיעה לאומן היא עבודת אלילים"!

ח"כ אלי ישי בראיון מתייחס לחוק מע"מ אפס של לפיד ולהישג שהושג היום בהחלטת בג"ץ כי ישיבות קטנות ימשיכו לקבל תקציבים למרות העדר לימודי הליב"ה.

בקו ההטרדות של אברהם טריגר מרמות מביעים תסכול רב מחשיפת "הקלטות ההטרדה" והשידול לפגוע בארגוני חסד שלא מפרסמים בעיתונו של נתי גרוסמן. בהקלטה שמיד נחשוף נשמע טריגר מרמות קובע: אנו יודעים מי המשת"פ שמדליף, אנחנו נחשוף את זהותו ונוקיע אותו ברבים!"

ולבקשת אלפי המאזינים, אנו משמיעים בשנית את ההקלטה שזעזעה לפני מספר חודשים את עולם התורה. הקלטה מתוך הבית ב"שערי חסד", בה נשמעים מקורבים לרב אוירבך דוחקים בו ללכת למערכה ציבורית ומפצירים בו לקפוץ לתוך הים כמו בקריעת ים סוף, בתגובה שואל הרב אוירבך: "איפה הים"?! כאשר אחד מהעסקנים זועק לעבר הרב, ש"הרב ילך עד הסוף", "פה, זה לשכת הגזית" 

להאזנה: 0506126255

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.