רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

נמאס מהטפשים הבעלזאים באנטוורפן

לכבוד הרב שאולזון



ראיתי אצלך היום חדשות עם תצלומי דפים על איזה אסיפה בעד או נגד פגעי הטעכנאלאגיא ב....קהילה קדושה בעלזא אנטווערפען! איזה יופי! איזה חדשות!



אבל! מתי יגיע איזה פיקח אחד ויחרים את המטופשים שוטים האלה, כל שבוע, אין נפק"מ איזה עיתון אני קונה, ציבור/עולם חרדי, כל העולם, בליק/וואך. הדיוט הקופץ בראש כל חוצות להתפרסם ולטפוח על השכם אני דל גאה כולם רואים אותי בגדלותי בשחצנותי, הם מפרסמים עצמם כאילו הם היו גדולים לכל הפחות כמו ב' הפלגים של סאטמר יחדיו.

איני יודע איך יש להם כאלה אינטערנאציאנאלע קשרים אבל עורכי המגזינים הנ"ל בטוחים שאין שום בריתים או בר מצוות או תנאים חוץ מקהילה קדושה ומטופשת בעלזא אנטווערפן, וכל מי ששייך לקהילתם הינו בנש"ק, דומ"ץ, חבר הביד"ץ, הרה"ג, יו"ר, איש החסד וכו' וכל אחד מפרסם עצמו באחד מתוארים אלו בכל עת מצוא. גועל נפש!!!



מי הם? מה הם? כמה הם? ישנם עשרות אלפים בתי מדרשים ברחבי תבל הנוהגים בצנעה בהשקט כמו אנשים נורמלים אינכם צריכים לדחוף את אפכם החזיר כל שבוע בכל חור ועיתון!



על כן חשבתי להעירך, מה לך להיגרר אחר טיפשותם ושחצנותם וכל שבוע לפרסם מה פלוני אמר לאלמוני אלא אדרבה תחרים אותם בקול רעש גדול והלוואי שכולם ילכו אחריך ושכמה שבועות יהיה לנו מנוחה ושלוה בלי לראות בעלזא אנטווערפען מתנוסס בראש כל חוצות.
די! נמאס מהם!

2 תגובות:

  1. לא הבנתי את המפגר הזה, בלה בלה בלה

    השבמחק
  2. האמת הוא, שבכלל לא הפרסומת של בעלזא באנטווערפן מפריע לו, כי את זה מפריע לכל בעלזער, והתירוץ הוא פשוט מאד, הצלם המפורסם ששמו מופיע בכל העולם כולו מ.ז.ש. שכל עצמותיו תאמרנה בילדער ובילדער. אך אין מה לעשות על זה.
    הבעיה של כותב המכתב הוא לגמרי אחרת "קנאה ושנאה לבעלזא" ..... אך במקום להתריס ישירות, שזה כבר לא מעניין, הוא בא באמתלא של אנטווערפן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.