רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


האם בקרב משפחות הפלג הירושלמי מתגלים סימני שבירה??
מנדי ריזל חושף: משפחה המשתייכת לפלג הירושלמי שבנה נעצר עקב אי התייצבות בלשכת גיוס שלחו מכתב לצבא ובו מבקשים שייתנו לבנם להתייצב. במכתב פירטו ההורים את הלחץ שהופעל עליהם"..
------------------
יוסי אליטוב : תרשמו לפניכם : הרב שלמה עמאר ואריה דרעי בדרך לסטטוס - קוו / שלום קר.
תאריך יעד : ראש השנה / הימים הסמוכים לבחירות לרב בבירה.
 ------------------
דרמה במיר! 'הקול החרדי': משגיח הישיבה הגר"א חדש סילק את שלמה ברנד שהנחה את הכינוס בתמיר וגער בו: "כינוס הרשעים רע להם ורע לעולם אתם לא מהחבורה".
 ------------------
השמועות היומיות. תהנו.
בלעדי!!! מלחמת קול חי וקול ברמה עולה מדריגה!!  אחרי שטוקר נצפה יושב עם מנכ"ל רדיו קול ברמה לסגור על תוכנית חדשה אחרי החגים, גם אריאל ברמן בדרך לקול ברמה. מקורות מוסמכים ברדיו מסרו כי ברמן מנהל מגעים מתקדמים עם קול ברמה, והוא מועמד מוביל להחליף את אבי מימרן הפורש בהגשת המהדורה המרכזית.
 ------------------
‏וואלה: כ-70% מיהודי אירופה לא יגיעו לבית הכנסת במהלך ראש השנה ויום הכיפורים, 75% מילדיהם אינם לומדים בבי"ס היהודיים ההתבוללות עומד על כ-80%
 ------------------
עדכון לפרשה שמעוררת סערה בסטמפורד היל: המשטרה כבר מחזיקה בצילום ממצלמות משני הסיפורים גם מהיום וגם מאתמול, היום בבוקר הילד זכר את המספר של לוח הרישוי ובדקו בחנויות בdonsmore ורואים את הנהג הגוי שהמיע טרמפ לילד מסתובב שם ברכב עם משקפי שמש. בסיפור של אתמול יש צילום איך שהגוי עוקב אחר הילד בkyverdale וכעת המשטרה בדרכם לבית שם ככה״נ מצלמות האבטחה קלטו את הגוי עם הילד עד רגע כניסתם לחצר והרגע שהילד עוזב לבדו בבכיות.
 ------------------
נַייעֱס מְקוֹרִי:
• פעם שנייה תוך 24 שעות: גוי עצר בשעות הבוקר עם רכבו מחוץ לת"ת דחסידי בעלזא בלונדון בשכונת סטמפורד היל וביקש מילד להיכנס לרכב והציע לו טרמפ והילד ברח בדקה אחרונה - משטרה הגיע למקום יחד עם מתנדבי השומרים והחלו לחקור את האירוע. יש לציין כי אמש תפס גוי ילד חסידי והתעלל בו מינית בחצר אחורי של אחד הבניינים בשכונה.
• בעקבות האירוע שאירע אמש והניסיון היום קיבלו מנהלי התלמודי תורה בסטמפורד היל להודיע להורי הילדים שלא ישלחו את הילדים לבדם עד להודעה חדשה.
 ------------------
הרב ברלנד לערוץ 2: איך אפשר להגיד שאנסתי אשה אין לי כח גברא.
 ------------------
 חצות בסקופים: ימי הרחמים והסליחות! התקדמות במשא ומתן לשלום בין ש"ס לרב עמאר. ישי כהן: דרעי צפוי להמליץ עליו לרבנות י-ם במידה והכל יתנהל כמתוכנן, המפסיד - אלי ישי.
------------------
סערת סילוק החזנים ובעלי התקיעה מעוררת את המחלוקת מחדש  - ישראל כהן: במודיעין עילית המליץ רב ביהכנ"ס לחזן להתפטר מעצמו לטובת שני הצדדים לאחר ביטול הוראות קבע.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



------------------
היום הילולת הרב מפוניבז' הגרי"ש כהנמן זצ"ל ה-45 שנה לפטירתו,אבי הישיבות בארץ ישראל ומסדות התורה שהוקמו לאחר מלחמת העולם השנייה.
------------------
נַייעֱס מְקוֹרִי:
- סערה בקהילה החרדית בלונדון: ילד בן 11 מתלמוד תורה סאטמער שהיה בדרכו הבוקר לחיידר התפתה ע״י גוי המתגורר ברחוב הולדהיל סטריט בשכונת סטמפורד היל להיכנס לביתו שם עבר במשך 20 דקות התעללות מינית ומעשים מגונים: הילד שהגיע לחיידר באיחור סיפר למלמדים בבכי את אשר נעשה עימו והמשטרה הוזעקה לחקור את הגוי - ביתו של הגוי הוקף בסרט אדום לצורך חקירה והמלמדים הבהירו והזהירו את הילדים כי אין לדבר עם גויי השכונה.
------------------
הציבור נקרא להתפלל לרפואת משגיח ישיבת סלבודקה הגה"צ ר' אברהם פולק המאושפז בביה"ח איכילוב במצב קשה, שמו לתפילה: ר' אברהם בן טילא.
 ------------------
היום הילולת הרב מפוניבז' הגרי"ש כהנמן זצ"ל ה-45 שנה לפטירתו,אבי הישיבות בארץ ישראל ומסדות התורה שהוקמו לאחר מלחמת העולם השנייה.
 ------------------
ראש המוסד לשעבר יצחק חופי ז"ל הלך היום לעולמו והוא בגיל 87.
 ------------------
יוני אלפר: בחמאס מכחישים דיווחים כי חאלד משעל או חברים בהנהגת חמאס התבקשו לעזוב את קטאר.
 ------------------
מפקד חיה"א אמיר אשל;
חלק מהמטוסים שלי הם משנתון שאתם לא הייתם נוסעים במכוניות כאלו, אם מחר אני צריך לשלוח את הטייסים שלי לאיראן חלקם
יהיו על מטוסים כאלה
------------------
החלטה בביהמ"ש העליון: עיכוב ביצוע עונש לכל מורשעי הולילנד - יבצעו את עונשי המאסר רק לאחר פסק הדין בערעורים.
 ------------------
השר בנט למוטי לביא בקול ברמה:הגידול בסקרים לבית היהודי כולל את הציבור החרדי.אני בקשר עם ראשי המפלגות החרדיות .עדין קיים חסם בננו ואני מאמין שזה יפתח עם הזמן.
 ------------------
קובי פינקלר בקול חי מזהיר ממלחמה בצפון, כבר כמה ימים שרואים את אנשי חיזבללה עם נשק וצהל חושש שמתכננים יום אחד לפרוץ את הגבול קצין בכיר משער שכזו מלחמה יקח כארבעה חודשים
------------------
ישראל היום: נתניהו "להגדיל את תקציב הביטחון, זה מציל גם את הכלכלה, לפיד: "להגדיל את הגירעון ולא להעלות מיסים".
 ------------------
שר החוץ של טוניס: מנענו מ9000 צעירים להצטרף לשורות "דאעש",  השר אמר כי הצעירים היו אמורים לטוס בקרוב לעיראק להתאמן ולהשתלב בארגון הטרור האכזרי.
 ------------------
השר יעקב פרי ל'וואלה': "אם נתניהו רוצה בחירות, זה יילך לשם. אני חושב שהוא לא רוצה לדחוק אותנו לאופוזיציה, אלא אם כן יש לו סיכום עם החרדים שעליו אני לא יודע. לפיד לא רוצה בחירות אבל לא חושש מהסקרים
------------------
פרשת הרב ברלנד: יו"ר ועד רבני הולנד הרב בנימין יעקבס בראיון: "הרב אדם קדוש ואני מתכנן להיפגש עמו. מיד ששמעתי סייעתי בכל מה שאפשר. מדובר בפסק דין תקדימי ששוחרר, ניערך לשהייה ממושכת של חסידיו באמסטרדם" 1900525252
 ------------------
ב'הקול החרדי': המפלגות החרדיות שומרות על כוחם! פרופ' יצחק כץ יו"ר 'מאגר מוחות': ש"ס ויהדות התורה שומרות על כוחם בסקר 'ערוץ 10'. פילוג כזה או אחר בזמן אמת עלול לשנות ולפוצץ את מפת הסקרים הנוכחית. גירא: מתחזקות התחושות בקרב הח"כים החרדים על סוף דרכה של הממשלה "ב-2015 כבר תהיה ממשלה אחרת". ש"ס והגר"ש עמאר מתקרבים בדרך להפשרת המתיחות. לונדון החרדית סוערת! 3 הותקפו ביממה - יו"ר השומרים נחום  -פרלבגר: מדובר בגויים חולים ולא באנטישמיות, שליח המערכת, אבי איפרגן: בהוראת רבני לונדון ילדי הת"תים יצאו מהבתים רק בהשגחת מבוגר. 050-8001818.
 ------------------
 באסיפת רבני קהילות כל החוגים והשכונות בעיר אלעד, אליה הוזמן ראש העיר להשתתף, דנו רבני העיר בסוגיות העומדות על הפרק, וכן הפעולות הנדרשות לשמירה על צביון ותורניות העיר.
הרבנים ברכו את ראש העיר על פעילותו הברוכה למען הציבור, ועל המאמצים להבאת ישיבות קדושות לעיר.
 ------------------
 שוטרים עצרו את פטרוב והוציאו אותו אזוק באזיקים מחדרו מול קהל אלפים של שונאים שפרצו בתרועות שמחה לכן נעצר אלי בוסקילה מזכיר המחבלים עכשיו הגיעו רכב סקודה עם יס"מ ושחזרו חזרה לרכב המחבלים התחילו חתת בעיטות לרכב ואז היס"מ יצאו והתחילו לפוצץ בחור אגרוף לפנים ועכשיו לבנתיים שקט
 ------------------
מטען הוצמד הלילה לרכב ברחוב צפניה בבני ברק, וגרם לפיצוץ ולשריפת הרכב סמוך לשעה 5.
צוותי כיבוי וכוחות גדולים ממשטרת מרחב דן שהגיעו למקום השיגו שליטה על הרכב שבער ובנס לא היו נפגעים.
חבלן מיחידת המז"פ של מרחב דן שהוזעק למקום, בודק כעת את המטען ופועל לניטרולו.
צילום: חדשות 0404
משהו שמע? מה הרקע?
 ------------------
'ישראל היום': גדעון סער וסילבן שלום לא השתתפו אתמול באף אחד מהכינוסים, לא של נתניהו ולא של דנון.
 ------------------
'המודיע': מודעה על אסיפה ביום שלישי הבא במשרדי העיתון בי-ם למינוי דירקטורים בחברת המודיע ומינוי רו"ח לחברה.
 ------------------
'כיכר': משרד הדתות הודיע לרבה של כפר חב"ד הרב אשכנזי על הפסקת כהונתו. הסיבה: הגיע לגיל 70.
------------------
חצות בנייעס החרדי:
סערת השבת חוזרת לירושלים
יו"ר סיעת ש"ס חבר מועצת העיר ירושלים הרב נתי לסרי בראיון סוער: "פתיחת המסעדה ברחוב עזה בשבת היא חלק מהתהליך שבו מנסים גורמים מסויימים לחלן את ירושלים!  אנחנו נמשיך למחות, ראוי לציין לטובה את ראש העיר ברקת". והאם הם יפגינו נגד המסעדה?
חבר מועצת העיר ירושלים מטעם סייעת התעוררות מר אלעד מלכה בראיון תגובה: "אנשים עובדים קשה ורוצים לנוח ולשתות קפה בשבת, זה לא איזור חרדי ולכן אנחנו בעד למרות שאני שומר מצוות. אם ינסו לפתוח בתי עסק באזורים חרדים נתנגד!". והאם נעצרה ההגירה השלילית של חילונים מירושלים?
הטענות לאפליה נגד חרדים שביקשו להתקבל כמפקחים במשרד החינוך ונדחו עקב כך שברשותם השכלה רבנית ולא השכלה אקדמאית, עו"ד עודד הכהן מסביר בראיון: "בית המשפט מנע תקלה גדולה בכך שלא אישר את תואר הרב כיוון שאין גוף המוסמך בלעדית למתן תואר רבנות, בכך נמנעת הכרה ברבנים רפורמים". ומה לדעתו ההבדל בין תואר אקדמי לתואר רב?
הפרלמנט של הנייעס החרדי, בהגשת שמעון ליברטי ובהשתתפות: מענדי גרוזמן (nrg מקור ראשון), יועץ התקשורת ארי המניק, משה פלדמן ויוסי פאר.
והערב: הקרב על תקציב הביטחון - הויכוח הוא רק פוליטי? מי מנסה להפחיד אותנו? איך מתנהל הקרב התקשורתי? והאם זה מוביל אותנו לבחירות?
והלהיט 'ואפילו בהסתרה' מגיע גם לפאנל - איך חדר שיר של ר' נחמן לעולם הישיבות? האם זה מצביע על שינוי מגמה? מה גרם לשיר לההיפך ללהיט? והאם הוא יהיה נכס צאן ברזל? ואיך כל זה קשור להסתגרות החרדית?
מאיר תורג'מן מהפעילים הבולטים למאבק במסתננים בדרום ת"א:מחר בערב אנחנו עורכים הפגנה סוערת במטרה לעורר שוב את דעת הקהל לנושא,כל הגורמים הרימו ידיים.שר הפנים גדעון סער לא עושה מספיק כדי למגר את התופעה.אנשי השמאל צבועים הכל זה כסף.
המומחה ליחסים בינלואמיים פרופסור איתן גלבוע מבית הספר לתקשורת באוניברסיטת בר אילן בראיון מקיף על משאל העם שיערך השבוע בסקוטלנד: "בימים האחרונים יש פער בסקרים של שמונה אחוזים לטובת התומכים בהיפרדות סקוטלנד מאנגליה, במדינות רבות בעולם עוקבים לראות את התוצאות, במיוחד במדינות בהן יש חלקים הדורשים עצמאות. בריטניה כבר הודיעה שלא תאפשר לסקוטים שימוש בלירה סטרלינג ותתנגד להכנסתם לאיחוד האירופי". ומדוע  הסקוטים נחשבים לאחת המדינות המתנגדות לישראל?
להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים 055-978-3191
ניתן להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל מספר חדש לכשרים מידיי יום בשלוחה 8 בתפריט הראשי
לתשומת ליבכם התפריט התחדש בפונקציות נוספות ושימושיות כגון: זמני היום בארץ ובעולם שערי מט"ח מעודכנים במערכת אוטומטית ועוד...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.