רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 בספטמבר 2014

ממשיכי הדרך מחריבי הישיבות

מאת תלמד פונוביז'

שנתיים ושלש חודשים מאז שגדולי ישראל החזירו את השליטה לידיהם וזרקו את הבעלי בתים והעמי ארצות והם לא נרגעים. השנאה שלהם לגדולי הדור היא אותה שנאה בדיוק של עקיבא לפני שלמד תורה לתלמידי חכמים שאמר מי יתן לי תלמיד חכם ואנשכנו כחמור.
 
בכל חודש אלול מתעוררים המחבלים מחדש להחריב את הישיבות. זה דרכם כסל למו כבר 26 שנים להרוס את הסדרים והלימוד תורה באלול. היי אלול היי אלול שאת סובלת כל כך בגלל הני בריוני.
 
מי יגלה עיניך הרב שך שתראה את ממשיכי ההשקפה הטהורה שהרסו את כל היסוד של הבני תורה והשחיתו את כל הארץ.
 
למען האמת, האלימות הבריונות של המחבלים לא הפתיעו אותי. הגיע העת לומר את הדברים לאמיתתם. השרש פורה ראש ולענה היה מי שנתן ולא מחה נגד מעשי הבריונות והאלימות נגד מרן רבנו הגאון הגדול ראש הישיבה רבי דוד פוברסקי זצוק"ל. הצעירים הבריונים שינקו מחלב האם את הבריונות לא נולדו כאשר הרב שך החל להרוס את הישיבה במו ידיו, הכל בשביל לרסק את ראשי הישיבה האחרים.
 
הצעירים וודאי שכחו ומספרים להם סיפורי אלף לילה ולילה , אבל כמי שראה את הדברים ראינו יום אחר יום כיצד הישיבה נהרסת. כיצד מנתצים את כל המושג של בן ישיבה, כיצד הורסים את חרדת הקודש של אלול. עיני ראו ולא זר. אותם מחבלים שלחמו נגד מרן ראש הישיבה ובראשם הרב שך לא בחלו להביא פוליטיקאים לישיבה באמצע הסדרים העיקר להוכיח שליטה ואלימות ולהשתלט על הישיבה, לא נשכח מי הורה להחרים את הסדרים ולהוריד את הספסלים כדי ללמד לקח את מרן ראש הישיבה.
 
יש כתובת אחת ויחידה למחולל האלימות והרס עולם הישיבות, מה שצעקנו אז ולא רצו להקשיב היום כולם יודעים שתחילת וראשית החורבן החל מהמלחמה נגד מרן ראש הישיבה זצ"ל.  בהתחלה הם פיתו את כולם בצטדקנות שכביכול דואגים לבני תורה, ממש כקרח ועדתו שפיתה את כולם. הוא צעק בבנייני האומה  'אן אלימות' אבל כל הזמן הלך באלימות נגד כל ראשי הישיבה נגד כל מי שחשב שהוא מרים ראש. הם ערפו ראשים כמו דעאש
 
הוא דאג לחסל את כולם וכך יצר את עצמו מחדש כגדול הדור כביכול כממשיכו של הבריסקר רוב, כשכולם יודעים כמה היה המרחק ממנו רב לגדולי הדור האמיתיים.
 
היי אלול, מי יחזיר את עטרת אלול ליושנה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.