רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הבוקר מודעה ב'יתד': בקשה ואזהרה - עקב הגניבה אמש בספריית ישיבת פוניבז', באנו באזהרה לבל יקנה אדם מהספרים שהינם הקדש ורכושו הפרטי של הישיבה עפ"י דין תורה ועפ"י חוק.

הסיפור שמפעים את בית הגר"ח קניבסקי - 'הקול החרדי': הגר"ח סיפר לבנו מיד כשהתעורר ב-1:30 לפנות בוקר כי חלם שהולך לשבת שבעה ועשה הטבת חלום בתפילת הוותיקין.

עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון באמצעות דובר המחבלים טוענים הבוקר כי בניגוד להודעות שהופצו אמש על גידול במס המתגייסים החרדים לצה"ל בעקבות חוק שויון בנטל, הרי שע"פ נתונים ברורים המגמה בדיוק הפוכה ומס' המתגייסים ירד יותר מחצי.

'ווינט': לשכת רב הכותל הגישה תלונה במשטרה על תופעה מוזרה - אלמונים מוציאים פתקים שנטמנו בכותל עם בקשות אישיות ומפיצים בפייסבוק. הרב רבינוביץ: "מזועזע מפרסום הפתקים ברשת החברתית".
ישראל היום: גורם מדיני "חמאס שב לתעשיית המנהרות, גורם ביטחוני "אין עדיין שום מידע בנושא".

"אח"י תנין" הצוללת החדשה של ישראל תגיע לישראל יומיים לפני ראש השנה.

ברוך דיין האמת! בביה"ח נקבע כעת פטירתה של הרבנית מרת חנה שטיינמן ע"ה בת מרן הגר"ח קניבסקי, אשת הגר"ש שטיינמן וכלתו של מרן הגראי"ל שטיינמן שנפטרה לאחר מחלה של שנתיים. כעת כל צאצאיה ערכו קריעה במקום בקול בוכים

זמן קצר לאחר שיצא מתפילה בכותל המערבי התבשר מרן הגר"ח קנייבסקי על פטירת בתו הרבנית חנה שטיינמן ע"ה • הגר"ח נאנח, בירך "דיין האמת" וקרע את חליפתו.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



מסתמן: ההספדים במסע לווית הרבנית חנה שטינמן ע"ה ינשאו ע"י הגר"א מן. הגרח"י מישקובסקי. הגר"י קולדצקי. בנה הרב אליעזר שטינמן מראשי הישיבה הגדולה אשדוד. חתנה הרב אי"ש כהן מר"י שערי תורה. יצויין כי בהוראת מרן ראש הישיבה שליט"א ההספדים יהיו קצרים בכדי להביאה למנוחת עולמים בתוך 6 שעות מיציאת הנשמה.

הרבנית חנה ע"ה זכתה לשמש את חמיה מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א בצורה מופלאת והיתה במשך שנים רבות מנקה את בית רבינו שליט"א במסירות למרות הפצרות בני המשפחה לסייע בידה ללא הואיל באמרה כי על זכות זו לא תוותר. מרן שליט"א אף הוא כיבדה בצורה מיוחדת והיה מרבה לדבר בשבחה. כמו"כ הייתה מכינה את האוכל (הדייסה) עבור מרן שליט"א. שזה היה האוכל היחיד שאוכל מרן שליט"א ת.נ.צ.ב.ה.

ישראל כהן ב'כיכר': אלול סוער בפוניבז', מהומות הלילה בגבעת הישיבה בב"ב. פנימיית ה'מחבלים' הוצפה במים ופוגרום בוצע בספריית ה'שונאים'. במקביל הדיונים בבתי הדין ובתי המשפט נמשכים.

המאבק בקופות חולים: כעת בביהכנ"ס 'חיי אברהם' ברח' נתיבות המשפט בקרית ספר כנס של הפלג הבני ברקי להעברת מבוטחים מכללית מאוחדת ולאומית לקופ"ח מכבי.

דיווחים מיהונסברג על ניסיון לעצור את הרב ברלנד במהלך חופה שקיימו בחצר הבית ביהונסברג

האזינו: שמואל יעקב רוזנטל, תושב ירושלים, וקטין נוסף חובש כיפה, נעצרו לאחר שניסו למתוח את המשטרה ב'חטיפה'.

בהמשך לברלנד כעת הרב במקום בטוח. זה היה חופה של גר שהתגייר
[
עצרו את הבן של פטרופ בפונוביז

גל מעצרים בישיבת מסורת התורה של הרב מרקוביץ בבני ברק : בשעות הלילה הגיעו כוחות גדולים של יס"מ ועצרו את הבן של  יוסף פטרוב. ועוד בחור בשם פרינדלנדר. הם חשודים השחתת אוצר הספרים של ישיבת פוניבז ופריצה לחדרי ההנלה

בלון צילום של משטרת ישראל נפל בישיבת מיר

עיתון "הפלס" לא בוחל באמצעים בתחרות על המפרסמים
איומים השמצות והטרדות - כל אלו משמשים את העיתון החרדי "הפלס" על מנת להבהיר לראשי חברות מסחריות, מהגדולות בישראל, באיזה עיתון, המיועד למגזר החרדי, כדאי להם לפרסם ובאיזה לא. ההטרדות הבלתי פוסקות הללו, הכוללות לעתים עשרות טלפונים ביום, עברו כעת לטיפול המשטרה
גלעד שלמור | איתם לחובר | פורסם 09/09/14
תחרות עסקית בין גופים עשויה להיות מלוכלכת, אך לעתים אותה תחרות עוברת את גבול הטעם הטוב ואף גובלת בפלילים. במקרה של העיתון החרדי "הפלס" ייתכן שהגבול הזה נחצה - עשרות חברות מסחר גדולות במשק טוענות כי פעילי העיתון מטרידים אותם בשעות לא הגיוניות כדי שיפרסמו את מוצריהן על דפי העיתון.
מאחורי ההטרדות עומדת התחרות של בעלי העיתון עם העיתון המתחרה "יתד נאמן". בעלי "הפלס" רוצים שהחברות יפרסמו את מוצריהם רק על גבי העיתון שלהם ולא על דפי העיתון המתחרה.הבעיה היא שלפי עדויות של קורבנות, לעתים הם מקבלים מאות שיחות ביום, מה שהופך את התחרות להטרדה. לפי שעה אף אחד לא נעצר או זומן לחקירה. בעיתון "הפלס" הכחישו את הטענות ואמרו שהם מקווים שהמשטרה תחקור את הנושא ומהמשטרה נמסר כי העניין נמצא בטיפול


חצות בנייעס החרדי:
הרבנית חנה שטיינמן הובאה היום למנוחות, ר' ברוך גולד המקורב למשפחה מספר בראיון על אישיותה המיוחדת, כיצד נאלץ הגר"ח קנייבסקי להשתתף בשתי לוויות יום אחר יום, וכיצד מתמודדים עם שרשרת האסונות?
היועץ האסטרטגי ודובר שס לשעבר רועי לחמנוביץ בראיון:אם תקום מפלגה שאותה תוביל דמות רוחנית מוכרת לציבור הישראלי היא עשויה לזכות גם בעשרה מנדטים.המפלגות שקמו בבחירות הקודמות היו אופנה.והאם שס באמת מאבדת את כוחה?
המועמד לרבנות ירושלים ח"כ לשעבר חיים אמסלם בראיון:אני יכול לחבר בין כל חלקי הציבורים בעיר,אני נפגש עם חברים בגוף הבוחר ומופתע מהתמיכה גם מחברים המזוהים עם שס,עיוותו את דמותי.הגר"ע יוסף הותיר חלל עצום בפטירתו.
העדויות החדשות בפרשת טלנסקי שעלולות לסבך שוב את אולמרט עו"ד עופר ברטל שמייצג את הגב' שולה זקן בראיון:ההקלטות בוצעו בתקופה שבה בני משפחתה ביקשו לשמוע מה היה בפגישות עם אולמרט,הם הרגישו נבגדים.היא בכלא ומתחזקת בעינייני דת.יתכן שכבר בחגים תהיה החופשה הראשונה.
סמנכ"ל עמותת חדו"ש מר שחר אילן בראיון בעקבות נתוני הגיוס השקריים שפורסמו: "הוועדה הוציאה בחורי ישיבה מהסלע, שיחקו עם הנתונים והציגו את ההפך מהמציאות!  בפועל יש  ירידה דרסטית במספר המתגייסים החרדים. עוד לפני חקיקת החוק טענתי עם עוד 30 מומחים שהחוק גרוע!  יש עתיד עשתה טעות עם החוק הזה שלבסוף יכשל". וגם, מדוע לדעתו חוק השבת לא יעבור?
יונתן יוסף מנהל לשכתו של חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג בראיון סוער: "כמעט כל ירושלים בוערת והקברניטים יושבים ושותקים, ערבי שמרים אבן צריך לירות בו באש חיה! אבנים מסוגלות להרוג. הערבים צריכים לדעת שהם עלולים לחזור הביתה בארון, רק כך ההתפרעויות יפסקו! אנחנו מארגנים הפגנה לשבוע הבא, חיי תושבי ירושלים אינם הפקר. חברי הכנסת החרדים נתנו מתנה לפורעים הערבים ועברו על איסור 'לא תחנם' כשאישרו 2500 יח"ד לערבים".
סוער!עו"ד דב הלברטל בראיון גלוי:הנסיעה לאומן הפכה לתופעה מסוכנת,אנשים נוסעים בשביל אוירה שנכנסה אין בזה יהדות.מנסים לסחוף אחריהם את כולם.ורזיאל אוחנה איש חסידות ברסלב משיב בראיון סוער:איך מעיזים לפעור פה על ר"נ שציווה על חסידיו להיות אצלו בר"ה?אין פה תופעות פסולות מי שמתנגד לברסלב שלא יתקרב לשם וימצא את עצמו כמו אחרים באומן.
חילול השם! שיטות העבודה של עיתון הפלס-הכתבה מערוץ 2.
וכן הקלטה של אחת מהשיחות הללו שלא פורסמה בכלי התקשורת.
החלק השני בסדרת הכתבות של צבי יחזקאלי "איום דעאש", התוכנית המלאה והמרתקת מערוץ 10.
להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים 055-9778-524.


משדר הלילה במקור החדשות קו החדשות של הציבור החרדי
ש"ס שוב יורדת בסקרים ויהדות התורה ממשיכה להוביל על פני ש"ס וגם כל הפרטים על הכנס באצטדיון ארנה שבבירה.
הקרע במפלגת הבית היהודי: גיא עזרא הפרשן הפוליטי של אתר סרוגים בראיון: "בנט מתגאה בכך שהוא הצליח לאחד את כל הציונות הדתית. סביר להניח שתהיה לו בעייה אם תקומה תתפצל מהמפלגה" וגם איך יתחלקו חברי הכנסת של הבית היהודי במקרה של פילוג במפלגה.
והאם בעקבות חוק הגיוס החדש ישנה ירידה בגיוס החרדים: שחר אילן סמנכ"ל עמותת חדו"ש בראיון: "הנתונים של השר פרי הם בהשוואה לשנה שעברה שם הייתה הבעייה והתקבל החוק ולא בהשוואה לשנים עברו. מדובר בירידה של 50% מהמתגייסים החרדיים" ומבהיר: "נראה שכאילו יש ברית בין הפלג הירושלמי ליש עתיד"
הבחירות לרבנות ירושלים - עו"ד אילן קמינצקי יו"ר איגוד בתי הכנסת הציוניים בעיר בראיון: למרות התרגילים של החרדים אני מאמין שהבחירות תתקיימנה במועדן. 
האם בנסיעה לאומן יש סרך עבודה זרה? עו"ד דב הלברטל תוקף בראיון: "ראש השנה באומן זהו טרנד של אקסטזה אך עדיף לנסוע לפריז ולא לאומן"
ומנדי ריזל (קול ברמה) מביא את הפרטים בעקבות החשיפה כי רוצח הזוג  בבריסל לפני מספר חודשים הינו חבר בארגון דעא"ש ומוסיף פרטים על נסיון הפיגוע אותו רצה המחבל לבצע נגד הנשיא והרמטכ"ל הצרפתיים.
להאזנה חייגו 0584902000 או

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.