רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

האם יבא השנה הגראי"ל שטיינמן לבעלזאי לאחר שלא איפשר לו להכנס אליו לפני הבחירות לעיריה?

מאת בעלזער

הרב הוניגסברג בספרו החדש על סבו הגראי”ל: רבינו אמר אני הולך ככל שנה לאד' מבעלזא לומר שנה טובה יש כאלו אומרים למה אני צריך ללכת לא' שיותר צעיר ממני, אבל מה איכפת לי העיקר שיהיה שלום עם החסידים"

בבעלזא אומרים שהרב שטיינמן היה צריך להגיד שהרבי מבעלזא הוא גדול הדור וצדיק הדור והגיל לא משנה ולכן הוא הולך אליו

נראה אם השנה הבעלזער יתנקם ברב ולא יקבל אותו כמו לפני הבחירות בירושלים שאז ביקש הרב שטיינמן להכנס ולא הכניסו אותו

יצויין כי מאז שהרבי מבעלזא ביזה את הרב שטיינמן בצורה מחפירה נתן לו להמתין שעות ולא נתן לו להנכס מפני שידע כי הוא רוצה לדבר עמו שלא יתמוך בברקת, יש נתק בין השניים, ולא ברור כלל אם הרב שטיינמן יבא השנה אל הבעלזער, עד שהוא לא יבא לבקש מחילה על מה שהוא עשה אז

תגובה 1:

  1. שקר וכזב לא יתכן שהרבי מבעלזא לא יקבלו את פניו אני יודע שזה אינו נכון

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.