רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


סגל ב'קוקר': רשת החנויות 'מלכות וקסברגר' יוצאים למלחמה נגד נאמני עיתון 'הפלס'. הפרשה החלה לפני מספר שבועות כאשר בעלי ומנהלי רשת 'וקסברגר' החלו לקבל טלפונים מאיימים מאנשים המזוהים עם עיתון 'הפלס', בשל סירובים לפרסם בעיתונם, והמשך פרסומי הרשת בעיתון 'יתד נאמן'.

הסקופים: הרב אברהם חנוך קוטיינר מבני ברק.ראש מוסדות מרכז תורה אוסטרובצא הגיש מועמדות לרב אשכנזי בירושלים.

הסקופים: הרב יהודה רוזנטל מבני ברק, דיין ומורה צדק בקהילת חניכי הישיבות, הגיש מועמדות לרב אשכנזי בירושלים.

'הקול החרדי': המשטרה הודיעה לנחמן פרידמן - האברך שהוכה באכזריות בידי שוטרים בב"ב כי התיק נגדו נסגר. מח"ש חוקרת התנהגות השוטרים.

המועמד המוביל והשנוי במחלוקת הרב אריה שטרן לישי כהן בכיכר: לא כל החרדים נגדי זו רק קבוצה אחת. לא קורא את עיתון יתד רק שמעתי שכתבו משהו נגדי בלי לדבר איתי, הרב עובדיה נתן לי 2 הסכמות.

 עמית סגל בערוץ 2: תוכנית נתניהו: פריימריז לראשות המפלגה תוך שבועות, שריון לכוכב בכל עשירייה, צמצום הרשימה הארצית והמרכז יבחר את נציגי המחוזות.

דרעי ממשיך ללכת נגד בני משפחת מרן??
מחר ב'ידיעות אחרונות': אריה דרעי פותח חזית מול עדינה בר שלום- "למה לא דיברה מעולם על שאיפות פוליטיות כשאביה היה חי? כי ידעה שלא תיכנס יותר לבית שלו".

הסקופים: הגר”ד יוסף מודיע במכתב חריף כי אינו מתמודד לרבנות ירושלים. עוקץ במרומז את הגרש”מ עמאר שנתמך ע”י הבית היהודי.

 יעקב ריבלין מבקהילה בטוויטר: שלושה טיפוסי מועמדים בבחירות לרבנות ירושלים. מי שרץ כדי לזכות. מי שרץ כדי שיזכרו את קיומו. והמועמד הנצחי לשם שמיים הרב יעקב שפירא.

שראל כהן ב'כיכר': גורמים בציונות הדתית טוענים על התמודדותו של הרב שפירא כי מדובר במהלך מתואם שנעשה בברכת הרב דרוקמן וכי באם ה'עננה' המשפטית תוסר מעל ראשו של הרב שטרן, שפירא יסיר את מועמדותו.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



הרב יצחק כהן. הטוען לרבנות בבית הכנסת מצפה אריה, ואף יש לו תלמידים ומעריצים.
מגיש כעת את מועמדותו לרבנות ירושלים.

התחילו ההכפשות?!
דרמה! ממסמכים שהגיעו לידי 'וואלה' עולה כי הרב עמאר המועמד המוביל לתפקיד הרב הספרדי בי-ם, השתתף בגיוס מאות אלפי דולרים מרחבי העולם לעמותה בתמורה לברכתו ולכאורה זה בניגוד לחוק. מקורביו: "מעולם לא עסק בזה".

הפצצת אטום החדשה -
חבר מועצת חכמי התורה הרב מאיה שליט"א; לאחר החג אגיש התפטרותי ממועצת חכמי התורה. (הסקופים)

גואל ועקנין בקול חי: הרב שמואל אליהו הגיש מועמדות רק לאחר שקיבל את תמיכת יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בשיחה טלפונית מארה"ב

הרב הראשי הגר"ד לאו שליט"א הודיע היום בצהרים ליועץ המשפטי לרבנות הראשית כי מאחר ואחיו הוא בין המתמודדים לתפקיד רבה של ירושלים - הוא מסיר ידיו מכל הליך הבחירות ולא יעסוק בו כלל. כל טענה ובקשה בנושא יטופל בהתאם לכללים הנהוגים ברבנות הראשית[

הרב יוסף ברגר בן האדמו"ר ממישקולץ מגיב בראיון נסער לפרסומים!!חלילה וחס לא יגרם שום חילול שבת כתוצאה משמחת בית השואבה!מדובר בפרסומים זדוניים של אנשים שפועלים מאינטרס שלהרוס כזה אירוע קדוש , משאת נפשו של אבי זה לקרב לבבות , האירוע מוגדר כהצלחה מסחררת מבחינתו.

סיום כתיבת ספר תורה לעילוי נשמת אביגיל ויעל גרוס ז"ל. שכזכור נפטרו כתוצאה מאסון ההדברה הקשה בירושלים.

אחרי שעות של דיונים, תקציב המדינה אושר בממשלה, כל השרים תמכו למעט השר פרץ

חצות בסקופים:המרוץ לרבנות ירושלים! המועמדים שטרפו את הקלפים ברגע האחרון המועמד האשכנזי הרב משה חיים לאו והמועמד הספרדי הרב שמואל אליהו.
ישראל כהן:מסתמן כי 'אגודת ישראל' ו'בני תורה' יתמכו בהרב משה חיים לאו שנחשב לבעל הסיכויים הטובים ביותר אחרי הרב שטרן.
ישי כהן:התרגיל של ש”ס להרב עמאר, מסתמן כי נציגי החרדים יעדיפו את הרב אליהו על הרב עמאר. גם הגר”י דרעי מתמודד ברגע האחרון.
יו”ר המועצ”ד בירושלים לשעבר עו”ד משה אוסדיטשר בראיון:הרב שלזינגר הפך ללא רלונטי במרוץ הזה, ההימור שלי כי הרבנים לאו ועמאר יבחרו.
יועץ התקשורת ארי גלהר:אם מועמדות הרב שטרן תפסל התמיכה תעבור לרב שמואל אליהו כך שהציבור החרדי לא ירויח הרבה.
מקורבו של הרב שטרן, אבינועם קוטשר בראיון:אין שום אפשרות ציבורית ומשפטית לפסול את הרב שטרן.

חצות בנייעס החרדי.

הרב מנשה מלכה שהגיש היום את מועמדותו לרבנות העיר ירושלים בראיון: "אני תלמידו של  מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל וזכינו לברכתו, העמדתי תלמידים הרבה ואני ראוי לתפקיד. אף פעם לא עסקתי בפוליטיקה, אבל אנשים רבים ובינהם פוליטיקאים וחברי הגוף הבוחר פנו אלי שאתמודד". ומה הדבר הראשון שיעשה במידה ויבחר?

הרב יעקב ב. פרידמן מבקהילה בראיון מספר על הכתבה המקיפה שערך בגליון החג על דמותו של מרן הגר"ח גרינמן הליכותיו, סגנון לימודו, בהעתק מדוייק של הנהגות החזו"א זצ"ל. "אני זוכר את התקופות שהיה לאחר שבוע לימוד רצוף בתפרח מסביב לביתו התגודדו המונים כדי להיוועץ עימו, ומי האנשים שמקיפים אותו ותלמידיו?

הרב יוסף ברגר בן האדמו"ר ממישקולץ בראיון נסער: מגיב לפרסומים!!חלילה וחס לא יגרם שום חילול שבת כתוצאה משמחת בית השואבה!מדובר בפרסומים זדוניים של אנשים שפועלים מאינטרס שלהרוס כזה אירוע קדוש , משאת נפשו של אבי זה לקרב לבבות , האירוע מוגדר כהצלחה מסחררת מבחינתו.

מיוחד! הסוקר רפי סמית מנהל מכון סמית למחקר מתייחס בראיון מקיף לסקר של ערוץ הכנסת לפיו אלי ישי גובר על פני כל מועמד אחר בש"ס. וכן מתייחס לפרשנות של אבישי בן חיים בנושא. ומסביר לאן בורחים הקולות של הליכוד, יש עתיד, וש"ס. ומה עליהם לעשות בשביל לשנות? והאם יהדות התורה תישאר מקובעת לנצח? מרתק במיוחד!

הזמר רולי דיקמן בראיון לקראת שמחות בית שואבה ואירועי סוכות: מספר היכן יופיע בשמחת בית השואבה ואירועי סוכות?  איזה שירים ישיר? ומתי הוא יספיק לנוח?

מתחם קבר דוד שוב בוער בעקבות תוכנית חדשה להקמת כנסיה נוצרית, יהודה פואה ממטה המאבק בראיון: "ניר ברקת מתעקש להקים במקום כנסיה ואנו נלחם עד שיודה שטעה!  בחול המועד נקיים במקום סיורים מרתקים, אני קורא לכולם להגיע ולחזק את המקום!".

בעקבות הצטרפותם של הרב יהודה דרעי והרב שמואל אליהו, הפרלמנט של הנייעס החרדי בהשתתפות משה פלדמן, מנדי גרוזמן, שמעון ליברטי, ויוסי פאר. יפורסם בשעה 01:00 בלילה.

נ.ב. כמידי לילה שידורים עד 02:30 בלילה.

חצות במקור החדשות:
רגע לפני הסוף הצטרפו למירוץ לרבנות ירושלים הרב יהודה דרעי והרב שמואל אליהו יחד עם הרבנים שפירא ולאו. האם זה יטרוף את הקלפים?? יוחאי דנינו מבהיר בניתוח מרתק: "ברגע שאחרי מתברר כי שס עשו הכל כדי לסכל את בחירת הרב עמאר. הרב אליהו בעל סיכויים אך יתקשה לעמוד מול הבטחת ראש העיר לרב עמאר.
הרב טולדנו גרם לגיסו להשתהות עם ההודעה על הכניסה למירוץ עד שהפך ללא רלוונטי והוציא גילוי דעת של מפסידים"
והמועמד לרב העיר הרב מנשה מלכה רב מושב מלילות ומועצה אזורית שדות נגב בראיון: "אני תלמידו של מרן עם כל הכבוד לרבנים אחרים שמתמודדים אני כבר 30 שנה בתפקיד והייתי בין הראשונים שהסמיכו רבנים אתיופיים" ומדוע לדעתו הוא צריך להבחר על פני הרב עמאר
עדו בן פורת (ערוץ 7) בראיון בעקבות כניסת הרב שפירא למירוץ: "ייתכן והרב שפירא מנסה להוות גיבוי לרב ציוני דתי במידה והרב שטרן ייפסל"
הגבול הצפוני מתחמם:  האם חיזבאללה רוצה כעת מלחמה מול ישראל? מנדי ריזל עם כל הפרטים.
והרב יגאל חדד חבר מועצת העיר בית שמש בראיון בעקבות האירועים שצפויים להתקיים בעיר והאם יש אפליה לטובת החילונים בעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.