רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


נגידי חסידות סאטמר הפתיעו את האדמו"ר ותרמו 10 מיליון דולר ל'שקל הקודש' ארגונו של האדמו"ר המחלק כסף לאברכים ובני ישיבות שלא מקבלים כסף מהמדינה.
------------------
שלזינגר בבח"ח: בית המשפט בהולנד דחה את מתן ההחלטה בעניין הבקשה שהוגשה להחזיר את הרב ברלנד למעצר עד תום הליך ההסגרה. עו"ד שרון נהרי לבח"ח: ההחלטה נדחתה בשבועיים. ביום כיפור הרב יהיה חופשי.
 ------------------
נמשכת ההסלמה בהר הזיתים: מתפללים הותקפו כעת באבנים באמצע תפילה במקום
------------------
דרמה באנטוורפען: בלשים ושוטרים סמויים במצוד אחר יהודי חרדי בהקשר לפרשת הלבנת ההון המסתעפת בריכוזים החרדיים. חיפושים נערכו בביתו.
 ------------------
בחור ישיבה נעצר היום על עריקות בחזרה מאומאן יהודה גינסברג מפתח תקווה
 ------------------
ביזנייעס: אלפי חסידי לעלוב בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מלעלוב שליט"א יעלו היום בשעה 4:30 אחה"צ לפקוד את ציונו של כ"ק מרן אדמו"ר מלעלוב זצוק"ל במלאות חמש שנים לפטירתו בליל יום הקדוש תש"ע. ציונו המצוינת במרומי הר הזיתים. כמו כן תוגברה האבטחה במקום. ------------------
קוקר: סגר"ע בית שמש הרב שמואל גרינברג נפגש עם תושבי רמת בית שמש ג' והבטיח לפתור להם את בעיות התחבורה במקום
 ------------------
'ערוץ 10': חלק מגזירות התקציב: פחות כספים לבניית בתי כנסת והפחתת השתתפות המדינה במימון הצהרונים.///-/// נתוני הלמ"ס: "בני ברק שוברת שיאים" העיר עם הכי פחות אלימות והכי פחות מעשנים
------------------
רפי מנת, ממנהלי 'שארית ישראל', מגיב לכרמל ב'קול חי': הגר"ע אויערבך והגר"א דינר הודיעו לנו שהם לא עומדים מאחורי מתן כשרות העדה"ח ל'בר כל'. הסרת הכשרות מכרמל אינה כוללת את אולמי 'היכלי מלכות'.
 ------------------
'לדעת': גורמים בציונות הדתית פועלים שלא יחתם דיל עם המפלגות החרדיות ולהביא לבחירת הר' אריה שטרן וחיים אמסלם לרבנים הראשיים לי-ם.

להמשך המבזקים כנסו כאן


בנט תוקף את נתניהו: "מי שמחוייב למלחמה בדעאש ובחמאס לא יכול לתת להם מדינה. טוב יהיה אם נתפכח מהר מרעיון המדינה הפלסטינית
------------------
משבר התקציב נמשך: לפיד הודיע כעת על ביטול מסיבת העיתונאים שתוכננה לדקות הקרובות. ישיבת הממשלה עשויה להידחות לאחר סוכות
 ------------------
תיעוד בקוקר: סערה בקרית אתא: האם רב העיר תקף באלימות עובדת של המועצה הדתית? הרב בתגובה: "לא מדבר עם חרדים".
 ------------------
המוקד הרפואי הטלפוני לשאלות בעניני הצום שע"י בד"צ 'שארית ישראל' יאויש ע"י חברי הבד"צ הגאונים שליט"א ורופאים מומחים בעלי שם ויר"ש. זמני פעילות המוקד בין השעות 17:00 אחה"צ ועד 19:00 בערב. טל' רב קווי 03-6773330. כמו כן יהיה ניתן לשלוח שאלות למוקד דרך הפקס. 03-6777330
 ------------------
'דה מרקר': מחקר שהוכן בכנסת לבקשת ח"כ מוזס קובע: גובה הרזרבה בתקציב המדינה ב- 2014 מגיע ל- 10.1 מיליארד ש"ח. מוזס: משרד האוצר ממשיך לשקר את הציבור.
 ------------------
שלמה להט ראש עיריית תל אביב לשעבר הלך לעולמו הבוקר בגיל 86
------------------
שלשום פורסם ע"י העמותה הלונדונית HelpAge אינדקס חובק עולם שמדד מדינות לפי טיפולן באוכלוסיית בני 60 ומעלה במגוון הצרכים הבסיסיים, שבדיה, קנדה וגרמניה הצטרפו לנורבגיה בחמישייה הראשונה. ארצות הברית הגיע למקום השמיני, יפן לתשיעי, סין למקום ה-48, רוסיה ל-65 והודו ל-69. ישראל הגיעה למקום ה-18 המכובד, זאת על אף הדו"ח העגום שפרסמה השבוע הלמ"ס על מצב הקשישים במדינה. ומי במקום האחרון? עזה - המקום ה96
 ------------------
התושבים הערבים בשכונה המזרח ירושלמית מנסים להבין מי עורר סערה ומכר 11 דירות ליהודים. תושב בשכונה: "מדברים על איש דת שאחראי לבלגן, ואנחנו מחפשים אותו". איש הדת מכחיש: "לא יודע מאיפה הביאו את הסיפור". בשטח המתח גובר. "אחרי שהשתלטו על הבתים, ירצחו אותנו". נתניהו בתגובה לגורמים אמריקנים: "כמו שערבים יכולים לרכוש דירות במערב העיר, כך גם היהודים יכולים לרכוש במזרחה".
------------------
כוכבת תקשורת פופולארית בארה"ב – הצטרפה למיזם הגלובלי של שמירת השבת. פאולה עבדול, כוכבת תכנית הטלוויזיה המפורסמת, 'אמריקן איידול', נענתה לבקשתו של יוזם 'פרויקט השבת העולמי', הרב וורן גולדשטיין, רבה הראשי של דרום אפריקה ותשמור שבת יחד עם מיליוני יהודים בכל רחבי העולם.
 ------------------
'קוקר': למרות ההצהרות של שר התקשורת בנושא, אף חרדי לא נבחר למועצת הרשות השניה בסבב המינויים שהתקיים השבוע.
 ------------------
איסור המשטרעע את כניסת יהודים ביום כיפור למערת האבות בחברון. כדי לא לפגוע ברגשות של האויב הנאצי הערבי.
 ------------------
הגאון מוילנא היה מברך על אתרוג. קלאבריה כפי אדמו"ר הזקן. כך סיפר דוד יוסף ראש מוסדות "יחווה דעת". ליעקב גלויברמן כאשר הביא אתרוגים מכפר חב"ד מפרדס של אלעזר גורליק. לאסיר מעשיהו אריה דרעי ראש תנועת ש"ס.
 ------------------
צפו: ח"כ הרב אלי ישי בראיון לערוץ הכנסת: "היה לי חשוב מאוד לשמור על שתיקה בשנה של הרב, כי זה גם כבודו."
"אני מתכוון להמשיך לשרת את הציבור על פי דרכו של מרן".
צריך רמז יותר ברור?
 ------------------
חברון: ביום כיפור היום הקדוש ביותר לעם היהודי יצטרכו היהודים להתפלל מחוץ למערת המכפלה ולהתפלל   בצפיפות כדי שחלילה לא יפגע כבודם של הפורעים הנאצים הגזענים הפשיסתים  הערבים שלא מפסקים לרצוח בנו ולעשות בנו שואה ולחטוף את ילדנו.
למרות שאלפי מתפללים מגיעים מהארץ ומהעולם , החליטו במערכת הבטחון לאפשר להם להתפלל במערה ולקבל יום נוסף מתנה על חשבון היהודים .
נקוה שהבורא יתברך יסלח לנו ביום של הסליחה והכפרה על חילול ה' וארצנו הקדושה.
 ------------------
השר להגנת הסביבה, ח"כ עמיר פרץ: הימנעו משימוש בתרנגולות במנהג כפרות. במנהג עתיק זה נעשה שימוש בעשרות אלפי תרנגולות חיות, הסובלות מהתעללות שלא לצורך. השר להגנת הסביבה ח"כ עמיר פרץ: "יום הכיפורים הוא יום של חשבון נפש ובמיוחד ביום זה יש לשמור על האנושיות ולמנוע התעללות מיותרת בבעלי החיים".
 ------------------
ראש העיר ישראל פרוש מברך על ההחלטה שהתקבלה במשרד הפנים. "אני שמח שמאמצינו נשאו פרי. מאז כניסתי לתפקיד אנחנו פועלים כדי להוכיח למשרדי הממשלה כי נעשתה טעות חמורה בחלוקת הגבולות וההכנסות באזורנו. זו בשורה חשובה לאלעד, הסובלת ממחסור בשטחי מסחר ותעשיה, כאשר באופן היסטורי העיר סובלת מאפליה ברורה והדרה מזכויות באזורי המסחר הרבים הסובבים אותה. אני בטוח שוועדת החקירה תמצא את העוולות שנעשו עד כה וחבריה יידעו להמליץ על חלוקה מחדש, חלוקה שתיצור סוף סוף לאלעד גב כלכלי איתן"
 ------------------
שרון: בימים אלה מונתה על ידי מנכ"ל משרד הפנים ד"ר שוקי אמרני, בהנחיית שר הפנים גדעון סער, ועדת החקירה לגבולות ולחלוקת הכנסות בין עיריית אלעד, המועצה האזורית דרום השרון והמועצה המקומית כוכב יאיר.
 ------------------
שב”ס: עונשו של דודי אפל קוצר בשל התנהגות טובה והוא ישוחרר אחרי החגים.
 ------------------
 אדלשטיין לשר החוץ האוסטרי: ״חבל שבזמן שדעא״ש טובחים, רוצחים ומאיימים על העולם המערבי, את כולם מעניינות עכשיו כמה דירות שנבנות בירושלים״.
יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין נפגש הבוקר (ה׳) בוינה עם שר החוץ האוסטרי סבסטיאן קורץ.
אדלשטיין שוחח עם קורץ על מבצע ׳צוק איתן׳ ועל השימוש שביצע החמאס בכספים במטרה לבנות מנהרות ולהתחמש בנשק. במהלך שיחתם הביע אדלשטיין את חששו כי כספים שיגיעו לעזה במסגרת שיקומה ישמשו שוב לצרכי טרור.
בהמשך ציין קורץ כי במסגרת פגישתו עם אבו מאזן בעצרת האו״ם הוא התרשם שהאחרון מיואש מתהליך השלום. בנקודה זו אדלשטיין הביע את אכזבתו מכך שאבו מאזן לא השכיל למנף את חוסר תמיכתו של העולם הערבי בחמאס בעת מבצע ׳צוק איתן׳ ובמקום זאת בחר שוב לקבור את הסיכוי לשלום בנאומו השקרי באו״ם.
באשר להחלטה לקדם תוכנית לבניית 2,700 דירות בירושלים, הביע אדלשטיין בפני קורץ את זעמו על ״התגובה הפאבלובית של בכירים כלפי ההחלטה״. אדלשטיין הוסיף כי: ״חבל שבזמן שדעא״ש טובחים, רוצחים ומאיימים על העולם המערבי, את כולם מעניינות עכשיו כמה דירות שנבנות בירושלים״.
 ------------------
ל"מעריב־השבוע" נודע: אחרי שסעד עם פטרונו שלדון אדלסון במסעדה לא כשרה נפגש ראש הממשלה עם תורמים ואישים בכירים במסעדת פירות ים יוקרתית בניו ג'רזי עם נציגים רשמיים של המדינה
 ------------------
התקנות החדשות: אופניים חשמליות רק מגיל 14: החל מהשבוע הקרוב, הילדים יצטרכו לזנוח את הרגלם או חלומם לרכב על אופניים חשמליות. המשטרה מתכוונת לאסור רכיבה בהם על גבי מדרכות. מתחילת השנה 88 תאונות שבהן היו מעורבים רוכבי אופניים עם מנועי עזר.
------------------
ניצן אבו בעלים של חברת סנפלינג בראיון: "החשש שאירוע כזה יקרה היה תמיד באוויר, קרה כמה פעמים שהפועלים הפלסטינים זרקו לנו מילים כמו 'זה רק חבל, אפשר לחתוך אותו'. אנחנו מצפים מהקבלנים הגדולים למצוא פתרון ולדאוג לביטחון שלנו. כעת אנחנו לא לוקחים עבודות סנפלינג באתרי בניה עד שימצא פתרון".
יוסי רפאלי בראיון מבולגריה: "הרב יאשיהו פינטו יצא הבוקר עם שני מטוסים עמוסים במתפללים לקברו של הפלא יועץ, זכינו לתפילה מרגשת ולדרשה מהרב. כל הברכות של הרב מבוססות על התורה של הרב אליעזר פאפו". ומה הנס שארע כשרצו לפנות את הקבר? ומה אמר הרב על ההליך המשפטי נגדו?
כתבנו הפוליטי בסיקור על פגישת אובמה ונתניהו. מה נאמר בפגישה? ומה המשמעויות שלה?
והמתקפה של בנט: הקלטה מדבריו הערב "די! נגמר!". למה חשוב לו לתקוף? ומה הוא מרוויח מזה?
התגובה המלאה של הרב רפי מנת ממנהלי שארית ישראל הערב ברדיו קול חי על הסרת הכשרות והסיפור המלא עם בד"ץ ירושלים והפגישה עם הגרי"ש אלישיב זצוק"ל.
שיעור מרתק מפי הרב אבנר קוואס לרגל יום הכיפורים
ושידור חוזר מהמשדר המיוחד הערב ברדיו קול ברמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.