רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

אם אין יראת א-לוקים במקום הזה ו-ה-ר-ג-ו-נ-י

מאת אברך

אתמול בשעה 12:30 בלילה, לאחר שהסתימה חגיגת הכנסת ס"ת לישיבת שוב בק"ס, הבחורים עשו רעש איום ונורא. שכן של הישיבה, החזן הרב יחזקאל קלאנג, לאחר שניסה שוב ושוב וביקש מהם להפסיק להרעיש, סגר להם את ברז המים בישיבה.
קבוצה של בחורים באה אליו הביתה במטרה להורות לו לפתוח את ברז המים. אחד הבחורים ניסה לפרוץ הביתה, וכשהרב קלאנג ניסה להניא אותו מלהכנס בלי רשות התערב חברו המגודל- יודלביץ  שר"י - ודחף בחוצפתו את  הרב קלאנג , שלא היה חסר הרבה עד שיחטוף מכות משאר בחורי הישיבה החצופים.
כשלא לומדים תורה, כשאין יר"ש, אין כל תמיהה כיצד זה מגיע למכות.
את הסיפור שמעתי שם מכלי ראשון מאברך שהיה באיזור, אותו אברך תיאר לי בבכי איך בעל התפילה ושליחא דציבורא שד"א של כל גדולי ישראל היה מושלך בביזיון על הרצפה.
אם אין יראת א- לוקים במקום הזה ו- ה- ר- ג- ו- נ- י

2 תגובות:

  1. הסיפור היה הפוך במקרה הייתי שם וקלאנג השפריץ מים לתוך הבית מדרש וזה פגע ביודלביץ, ואז הוא יצא אליו, ורק אחרי שקלאנג דחף אברך שהיה במקום, יודלביץ דחף אותו חזרה -חזן של גדולי ישראל......... דרך אגב בחורי בישיבה טוענים שקלאנג מתחזן כמעט כל יום בחצר שלו בין שתיים לארבע והם מתעוררים ממנו אז זה הדדי

    השבמחק
  2. בין כך ובין כך זה גועל נפש של התנהגות וכולם צריכים למחות בבחור! ושהבחור הזה שיתבייש לו!!ויש לו מזל שאני דתי כי אם לא הייתי שובר לו עצם עצם!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.