רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

בין "עצרת המכונית" בתשמ"ו ל"עצרת האופניים" בתשע"ה

מאת תלמיד פונוביז'

שלושים שנה מפרידים בין עצרת הפרובוקציה ההיא על מכוניתו של ר' אליעזר שך (הרב שך) לבין עצרת הפרובוקציה על האופניים שדרסו את ר' אשר דויטש בתשע"ה.
 
כמה מצחיק וכמה משעשע לערוך השוואות בין שתי העצרות הללו שמטרתם אחת ויחידה ליצור "גדול" ולחמם את האוירה. העצרת בתשמ"ו הייתה במטרה לכפות ולאנוס על ציבור בני תורה יראי ה' וחושבי שמו, את הרב שך לגדול הדור. בניגוד למה שחושבים העצרת לא כל כך תוכננה נגד החסידים ותלמידי ישיבת חכמי לובלין שהשפריצו את הספריי על מכוניתו של הרב שך  אלא היה מכוון ליצור אלימות וטרור שכל בני התורה וראשי הישיבות יוכפפו  לרב שך ולערוך טרור נגד כל מי שלא מקבל את מרותו החולנית והפלגנית. ומאז גם פתחו את מלחמת השנאה החולנית של הרב שך נגד מרן ראש הישיבה זצ"ל.
 
העצרת של המכונית הצליחה בגדול. אלפי מודעות מחאה על כבוד המכונית פורסמו תחת כל עץ רענן. צריך לזכור שזה היה שנה אחרי שנפתח יתד והיה צריך ליצור משהו גרנדיוזי להפוך את הרב שך לגדול הבלעדי, ואכן עצרת "כבוד התורה והמכונית" הצליחה מעל המצופה.
 
שלושים שנה אחרי.
 
נתי גרוסמן מנסה לשחזר את ההצלחה של אז, הפגנה תחת כיפת השמיים על "כבוד התורה והאופניים", אולי זה מה שיצליח לבנות את בני התורה, גרוסמן מאמין בכל ליבו בסוג הפרובוקציות הזולות שזה מה שמייצר גדולים. אם בתשמ"ו היו זקוקים למכונית, מתברר שבתשע"ה מספיק אופניים על דו גלגלי כדי לייצר לנו גדול.  
 
אל תזלזלו בעצרת האופניים כמי שמכיר את נתי גרוסמן הנחש הזה שינק את חלב אימו המיזרחניקית ומשם כל ההשקפה הטהורה שלו, הוא לא יעזוב אותנו עד שיפורר את היהדות החרדית לרסיסים. ברגע שהוא לא מכתיר גדוילים אין זכות קיום לציבור החרדי. לפתע הכל כשר הרב שטרן הרב עמאר ניר ברקת, הכל כשר למערכה נגד היהדות החרדית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.