רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


כוחות ימ"מ הגיעו הלילה לביתו של המתנקש ביהודה גליק ולאחר קרב יריות הוא נהרג
-------------------
סוער בכנסת: ח"כ חנין זועבי לאריה דרעי "לא אכפת לכם מערבים". דרעי: "אני עשיתי למען הערבים יותר מכל המפלגות הערביות ביחד".
-------------------
שטיבאלך זכרון משה ירושלים, תפילות של נשמת, ומי שברך ליהודה גליק שנורה הערב בידי מתנקש ערבי בירושלים

-------------------
יצחק נחשוני בקול ברמה החיד"א וייס הטיף [בשליחות שע"ח] מוסר לאדמורים על עצם ההתייצבות בלשכות הגיוס האדמורים שמעו אותו בפנים זעופות ולא הגיבו לו כלל.
-------------------
ח"כ אייכלר שנמנע בהצבעה על הרחקת זועבי ל'בחדרי': "היום מרחיקים ערבי - מחר זה יהיה חרדי. אני נגד זועבי ולכן לא הצבעתי נגד. אבל צריך להבין שבעתיד יהיו הרבה סיבות להרחיק חרדים מהמליאה ואנחנו ניפגע מזה".
נחשף הדיל בין מפלגת 'התנועה' וחלק נרחב מ'יש עתיד' לח"כים הערבים. ח"כ יעקב אשר לאלעזר שטרן "הצלת זועבי תמורת עזרה בחוק הגיור זוהי הפוליטיקה החדשה והנקייה בתפארתה! אין לכם בושה".
-------------------
הסתיימה ישיבת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל רוב האדמורי"ם היו בעד התייצבות בצורה גורפת ויזניץ וסלונים הציבו תנאים להתייצבות
בימים הקרובים יהיה דיונים ויצא החלטה
עוד הוחלט כי משלחת בראשות גדולי האדמורי"ם יכנסו למעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן לשמוע את דעתו,
חברי הכנסת שהו כל העת בחדר הסמוך  שבו שהו המשבקי"ם.
-------------------
אתר 2525: דיווח ראשוני - כוח ימ״מ הגיע הבוקר לשכונת אבו טור לביצוע מעצר של החשוד במעורבות באירוע הירי אתמול לעבר יהודה גליק. עם הגעת הכוח לביתו, החל החשוד לירות לעבר הכוח שהשיב באש וחיסל אותו.
 -------------------
'וואלה': הירי בירושלים: יהודה גליק התלונן לאחרונה 5 פעמים על הסתה לרצח נגדו. בתקשורת הפלסטינית עסקו בו כמעט יום - יומי. הזכירו אותו שם כרב קיצוני וסומן שם בתמונות בעיגול אדום.
 -------------------
עיר במצור. מודיעין עילית : שביתת פתע של נהגי חברת 'קווים' גורמת לשיבושים קשים בתנועה החוצה מהעיר. עשרות ממתינים כעת בתחנות.
 -------------------
אליעזר שולמן ב'משפחה': חשיפה: התוכנית המלאה של השב"כ למיגור ההתפרעויות במזרח ירושלים - הוכן בנק מטרות הכולל עשרות בתים של ראשי מחבלים במזרח העיר.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
חדש: מודעות מאורסים וכותרות עמודים ראשיים של ארבעת היומונים החרדיים, המודיע - המבשר - יתד נאמן והפלס, יעודכנו מידי בוקר בס"ד בקו הקולי של סוכנות הידיעות "חדשות 24",
להאזנה חייגו 0506126233 שפתוח גם ממכשירים כשרים.
-------------------
הפיגוע אמש בירושלים: המחבל עבד במסעדה שלידה נורה יהודה גליק.
 -------------------
מנהל יחידת הטראומה ב'שערי צדק': יהודה גליק נורה 4 פעמים - בצוואר, בבטן וביד. "נאלצנו לכרות חלק מהריאה שלו".
 -------------------
"על פעילי הטרור למיניהם לדעת שידם הארוכה של כוחות הביטחון תגיע בסופו של דבר לכל אחד - אנחנו נביא את השקט לירושלים בכל מחיר שיידרש לכך" כך אמר המפכ"ל רנ"צ יוחנן דנינו במפגש עם לוחמי הימ"מ שחיסלו את המחבל שירה אמש ביהודה גליק. וחשף: "המעגל נסגר הבוקר על ידי מידע מודיעיני של ימ"ר ירושלים, בחקירה משולבת עם השב"כ, שיתוף הפעולה בין הגופים הוא מירבי והכרחי". להאזנה לדבריו בהרחבה חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126233 שפתוח גם מכשרים
-------------------
ברוך דיין האמת: באלעד נפטר האברך ר' ראובן גורביץ ז"ל כבן 30 לאחר מחלה ממושכת, השאיר אחריו אשה ו-4 יתומים.
 -------------------
ראש מערך הגיור הר' יצחק פרץ ל'משפחה': "אם החוק המקורי יעבור כל רב ומתחזה לרב יוכל לגייר. גם אם אסרב לחתום על תעודת הגיור, בג"ץ יאלץ אותי לחתום. אם חלילה נגיע לזה ההחלטה תהיה להתחיל רישום בספרי יוחסין".
 -------------------
'הקול החרדי': בפריצה לפנות בוקר אל משרדי איגוד ויז'ניץ, נזרע הרס ונגנבו כספים. חשד בערבים העובדים בסמוך
-------------------
גדעון סער הודיע למזכיר הממשלה, כי יגיש את התפטרותו מהממשלה ביום ראשון הקרוב. למחרת, יגיש סער את התפטרותו מהכנסת.
 -------------------
נתניהו בכנסת:
״המתקפה עלי באה רק מפני שאני מגן על מדינת ישראל. ולמרות כל ההתקפות אני אמשיך להגן על המדינה שלנו ועל אזרחי ישראל;אני מכבד ומוקיר את היחסים שלנו עם ארה"ב. הברית האסטרטגית והערכית בין המדינות נמשכת ותימשך."
 -------------------
נחשף הדיל בין מפלגת 'התנועה' וחלק נרחב מ'יש עתיד' לח"כים הערבים. ח"כ יעקב אשר לאלעזר שטרן "הצלת זועבי תמורת עזרה בחוק הגיור זוהי הפוליטיקה החדשה והנקייה בתפארתה! אין לכם בושה".
 -------------------
האדמורים החליטו לא להחליט
רוב האדמורים היו בעד ההתתייצבות בצורה גורפת ויזניץ וסלונים הציבו תנאים להתייצבות
בימים הקרובים יהיה דיונים ויצא החלטה
הוחלט כי משלחת בראשות גדולי האדמורים יכנסו למעונו של מרן ראש הישיבה לשמוע את דעתו
 -------------------
 בתום פגישות מדיניות בפולין אמר נשיא המדינה ראובן ריבלין כי להתרשמותו פולין חותרת לסיים את משבר השחיטה הכשרה לשביעות רצונם של כל הגורמים המעורבים
 -------------------
 ח"כ מקלב בתגובה לחשיפת הדיל בין התנועה לערבים: "כשהם יורדים, יורדים מטה מטה", "לא מפתיע שיתוף הפעולה בין שניים הרוצים ופועלים לפגוע בעם היהודי - הזועבים והשטרנים".
 -------------------
דרעי למימרן ב'קול חי': חוק הגיור: גפני סיכם עם הערבים והבטיחו כי יצביעו איתנו. לבני ושטרן וחלק מישראל ביתנו היפי נפש רקחו דיל של היעדרות בגיור תמורת היעדרות בהדחת זועבי. על בן דהן: מצפה ממנו קצת דרך ארץ לרבנים הראשיים. העליל עליהם כביכול לא רוצים להיפגש איתו.
 -------------------
 מרן האדמו"ר מנדבורנה יצא הבוקר לעיירת נופש באנגליה למנוחה קצרה בת שבוע עם קבוצה קטנה ממקורביו, ביום ג' הבא ישתתף האדמו"ר בשמחת נישואי בת הנגיד הרה"ח ר' חיים שאול גרוסקופ הי"ו בשכונת סטמפורד היל‏ בלונדון.
 -------------------
משטרת ישראל לא מפסיקה להסתבך! הארץ: פרשיה חדשה שמערבת גורמים בבית המשפט ובמשטרה, התגלגלה לפתחם של בכירי הפרקליטות. אם הטענות יתבררו כנכונות, יצטרף המקרה לשרשרת פרשיות שהטילו צל על המשטרה.
 -------------------
 ד״ר עופר מרין מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק: ״נעשו פעולות ראשוניות של החייאה בחדר הניתוח לאחר שהיה פגיעות בחזה ובראות. הניתוח בשלבי סיום. מצבו כרגע יציב, הוא מונשם ומורדם. מחר לאחר שנעשה בדיקות הדמיה נדע יותר את מצבו. הוא נמצא בסכנת חיים״.
 -------------------
עמית סגל בטוייטר: יהודה גליק הוא פקיד הציבור היחיד בישראל שהתפטר מסיבות מצפון בעשור האחרון: עזב את תפקידו כדובר משרד הקליטה בגלל ההתנתקות. איש יקר !
 -------------------
 חצות בסקופים:ישראל כהן:ההחלטה ההיסטורית על ספרי יחוסין בכותרות של כל כלי התקשורת בארץ, האדמו”ר מבעלזא יזם את ההחלטה. במשך שעתיים הדיון התנהל על הגיוס ורק כ-40 דקות על הגיור והשבת. המסמך מהצבא כבר מונח יומיים על שולחן האדמורי”ם ולולי המסמך היה רוב מוחלט נגד ההתייצבות.
הפיגוע בירושלים, השר אורי אריאל בראיון:הוכיתי בתדהמה אני קורא למפכ”ל ולמפקד הממ”ז לפעול באופן תקיף הרבה יותר בירושלים.
מנהל מד”א ירושלים שלמה פטרובר בראיו: מצב הפצוע מוגדר עדיין קשה מאוד והוא בעיצומו של ניתוח.
1900525252
 -------------------
ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וחבר הכנסת משה פייגלין הגיעו לזירת הפיגוע בו נפצע קשה בכיר בתנועת נאמני הר הבית
 -------------------
 משה פייגלין בגל"צ: "אנו יודעים שזה מחבל ערבי כי הוא וידא לפני שירה בפעיל קפץ על אופנוע וברח מהמקום. הכתובת היתה על הקיר".
 -------------------
המפכל דנינו הורה להעלות את רמת הכוננות בכל הארץ ברמה אחת
 -------------------
טלטלה פוליטית: רה״מ הודיע ללפיד כי החליט להתנות תמיכת הליכוד בחוק מעמ-0, באי תמיכת יש עתיד בחוק ׳ישראל היום׳. לפיד: ללא מעמ-0 נלך לבחירות.
 -------------------
 ישראל כהן בסקופים: ביום שישי יפורסם קול קורא ממועצג”ת על הגיוס הגיור וחילולי השבת בת”א, ההכרעה בנושא ההתייצבות תתקבל בסבב טלפוני ונכון לעכשיו ישנו רוב נגד ההתייצבות בצו ראשון. פרטים נוספים הלילה בחצות.
 -------------------
בהמשך לחשיפת 'הקול החרדי' ב- 12 אמש על ההישג החסידי מול הצבא, בעקבות פעילות ליצמן ובני האד' מויז'ניץ וסלונים - על סדר היום גם הגיור ומע"מ 0. ~~¦~~ גואל ועקנין ב'קול חי': 'יש עתיד' תעמוד על כך שיהיה חופש הצבעה על חוק 'ישראל היום' ותאפשר לכל חברי הכנסת של המפלגה חופש הצבעה פרטני. ~~¦~~ ח"כ אורי מקלב בתגובה לחשיפת הדיל בין התנועה לערבים: "כשהם יורדים, יורדים מטה מטה, לא מפתיע שיתוף הפעולה בין שניים הרוצים ופועלים לפגוע בעם היהודי - הזועבים והשטרנים".
 -------------------
 מושל ניו יורק קומו הגיע כעת לביקור במעונו של האדמו"ר מסאטמאר בויליאמסבורג.
 -------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי על דו"ח העוני: "נתניהו לפיד ובנט תפסיקו להרעיב את ילדי מדינת ישראל. הנתונים המזעזעים הם בושה וחרפה לממשלת ישראל, במקום לעסוק בחוקים פופוליסטיים והצעות הזויות, תחזירו לאלתר את הקצבאות".
 -------------------
 צו 8!!
מתנקש ערבי ירה ביהודה גליק ומצבו קשה,
לא נשתוק!!
לא ניתן לפיגועים לסרס את המאבק על הר הבית!
מחר נעלה להר הבית ברוב עם בשעה 12:00 ולאחר מכן בשעה 13:00 נצעד לעיריה במחאה על הפקרות היהודים בירושלים ובהר הבית!
להפיץ!
לפרטים נוספים ועידכונים חפשו בפייסבוק "חוזרים להר"
תנועת חוזרים להר
 -------------------
ביום שני השבוע בוועדת הפנים בכנסת הוא ישב וזעק בכאב נגד השר אהרונוביץ שמפקיר את ההר לערבים והחכ"ם הערבים קראו לו פרובוקטור.
 -------------------
צפו בתיעוד: שמחת בית פוניבז': שמחת נישואי לנכדת הגרב"ד פוברסקי שליט"א. עם בת הכלה הגרח"פ ברגמן ולנכד הגר"ג אדלשטיין שליט"א. השמחה תתקיים באולמי 'ארמנות פרידמן' בבני ברק. בהשתתפות אדמורי"ם ורבנים ואישי ציבור. צילום: בעריש פילמר
 -------------------
 אור הלר: יהודה גליק סומן ע"י איסלאמיסטים בתקופה האחרונה תמונתו הופצה .
השב"כ נכנס לתמונה מיידית ופועל יחד עם משטרת ישראל.
מחסומים בכל האזור ובעוטף ירושלים
יש מסוקים באויר
-------------------
חצות בנייעס החרדי:
הרב שמשון אלבוים חברו של יהודה גליק שנורה הערב בראיון: "יהודה גליק ספג את כדורי ההסתה שמשתוללת בירושלים, המחבל הבין שראש הממשלה לא רוצה שיהודים יכנסו להר הבית! אנחנו נמשיך לפעול למען הר הבית עד שנקריב קורבנות בבית המקדש".
העיתונאי מענדי גרוזמן מסכם את כינוס חברי מועצת גדולי הדור הערב, מדוע מנסים לחזק את מעמד המועצת?  מה החליטו? מה הוחלט לא להחליט, ולמה בסוף הכל יצא פושר בנושא הגיוס ובוער בנושא הגיור?
עו"ד פרופ' אביעד הכהן שפנה לבג"ץ לביטול 'נוהל האדמורים' בנתב"ג בראיון: "היום בוטל נוהל האדמו"רים ובכך נמנע חילול ה' גדול, לא פעלנו משנאת חרדים חלילה אלא מרצון למנוע חילול ה' ולזות שפתיים". ובעניין חוק ישראל היום:"מדובר בחוק אנטי דמוקרטי שאסור שיחוקק במדינה דמוקרטית!".
התנקשות בירושלים, ד"ר אריה יפה רופא 'איחוד הצלה' בראיון מהזירה: "הוזעקנו לאירוע ירי, מצאנו במקום אדם כבן חמישים עם שלושה פצעי ירי, מצבו קשה ולא יציב". והאם מישהו זיהה את היורה?
פרופ' איתן גלבוע מהמחלקה למדעי המדינה ותקשורת בבר אילן בראיון: "המשבר עם ארה"ב הוא מהחמורים שידענו!  בשנים האחרונות ביבי שגה ביחסיו עם אובמה". האם יש לארגונים היהודים בארה"ב השפעה על המשבר הזה? ומה הסיכוי שגם מהמשבר הנוכחי ישראל תצא בשלום?
שמעון גפסו ראש עיריית נצרת עילית המושעה בראיון:" הפרקליטות סגרה היום את תיק השוחד המרכזי והחמור שהיה נגדי, עצוב שאחרי שנעצרתי, הושפלתי בתקשורת ונאלצתי לעזוב את תפקידי כראש העיר הפרקליטות סוגרת את העניין בארבע שורות לקוניות. אני מאמין שתוך חודש אחזור לכהן כראש העיר". ועל איכלוס שכונת 'הר יונה' לחרדים: "אדאג שלחרדים יהיה כל מה שצריך בנצרת עילית, החרדים טובים לעיר!". ומה התוכניות שלו לעתיד?
להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים 055-978-38-19

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.