רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

הדיין המיוחס של בעלזא אברהם דירנפלד מנהל עשר חברות כלכליות פיקטיביות דרכן הוא הונה את השלטונות בסכומי עתק והוציא מאברכים עשרות מיליונים במרמה

מאת בעלזער

תיבת הפנדורה נפתחת: הדיין המיוחס ראש כולל עיון בחסידות של בעלזא אברהם דירנפלד ברשותו למעלה מעשר חברות כלכליות פיקטיביות, אחת מאותן חברות היא חברת ״טרפיק״ שהחשד ששימשה כצינור להלבנת ההון בפרשייה האחרונה.
הדיין  הרב אברהם צבי דירנפלד חתנו של ר׳ משה דן ברייש (השוויצרי עם הילקוט הקטן) ניצל את מעמדו כראש כולל ופנה לאברכי הכולל ואמר כל אברך יקח משכנתא על סך 400 אלף ש״ח אצל פקיד בנק ירושלים בשם אברהם ה. ומובטח לכל אברך משי הכנסה שנתית מרבית 18% שנתית (ריבית מטורפת) - כאן גם קיים איסור ריבית  דאורייתא - ממהלך זה זכה הדיין אברהם צבי דירנפלד להכנסה מיידית של למעלה מ-32 מיליון גיוס גאוני שרק הוא מסוגל לייצר ואין בילתו: ואז לאחר שנה וחצי הודיע הדיין שחברת 'טרפיק' פשטה רגל והכסף התאדה וכמובן יש היתר עיסקא ולכן הוא אברהם צבי דירנפלד פטור מלהחזיר לאותם אברכים תמימים  שממש קרסו ממהלך אכזרי שכזה

זו הוכחה נוספת מי היא הדמות התורנית שחוגגת בעשיית מעשה זמרי ומבקש שכר כפינחס

ראובן ברייש הוא מנהל כל מוסדות בעלזא בבני ברק, ומהנהלת מרכז מוסדות בעלזא בא"י, ומהחשובים ביותר בבעלזא

3 תגובות:

  1. הרב שאולזון שלום
    עד היום כשירדת על בעלז לא הבנתי אותך. מה רצית מהאדמו"ר החולה. גם כשירדת על שמעון וואלף קליין לא הבנתי מה אתה רוצה ממנו, ואני לא מהידידים שלו. אפשר לומר שאני מתעב אותו אבל מה כל זה קשור אליך.
    אבל עכשיו הרב שאולזון, כל הכבוד. עכשיו הנחת את ידך על אחד מגדולי המאפיונרים. ויש המון חומר עליו

    השבמחק
  2. עד היכן הגעתם בריונים שפלים, ריקים ופוחזים ?
    לדבר עתק בגאוה ובוז על יהודי יקר וצדיק נשגב, אשר אין לו בעולמו חוץ מהרבצת תורה ועבודת ה' ועשיית חסד למאות ולאלפים בצורה המעוררת התפעלות.
    כל הכסף שהוא מגולל, הינו מפרי עמלו אשר קיבץ מגבירים ונגידים בכל קצוי תבל, יהודי אשר אינו סובל לראות במצוקת תלמידי חכמים ואברכי כולל, ולצורך זה הוא נוסע כמה וכמה פעמים בשנה במסירות נפש ממש, כדי להחזיק ולהחיות מאות ואלפי משפחות במצוקה.
    ומלבד זה הוא משמש כרב בכמה קהילות חסידי בעלזא, ראש הכולל למאות תלמידי חכמים מופלגים וראש ישיבה למאות בחורי חמד.
    לאן הגעתם? הגיע אסרי חג והכל מותר? בושה וחרפה !

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.