רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

מוטי סגל עורך 'קוקר' חושף בראיון: שליחים מטעם יו"ר ש"ס אריה דרעי נשלחו לבית מרן הגראי"ל שטיינמן לגשש על אפשרות כניסה לקואליציה יחד עם 'יהדות התורה'. מרן הגר"ש כהן נתן הסכמה עקרונית. האם הדרך לממשלה נסללה? בכיר בש"ס: אילו זה היה תלוי באריה דרעי, מפלגת ש"ס כבר הייתה חלק מהקואליציה הנוכחית.
הרב אורי עומסי יו"ר מטה בני תורה של ש"ס בראיון: "אנחנו בש"ס ערוכים לבחירות, יש לנו מאגר של לפחות 7 מנדטים ובעזרת השם עם פעילות נמרצת לקראת הבחירות ש"ס תוכיח את עצמה שוב ובגדול, בסקרים תמיד לא נתנו לש"ס תוצאות חיוביות אך בקלפי תמיד הוכח אחרת מהסקרים, ש"ס תפעל למען עולם התורה והאברכים ולכן אנחנו פועלים בקרב בני התורה שיפעלו למען ש"ס שגם תישאר מאוחדת".
יעקב חגואל ראש המחלקה למאבק באנטישמיות בהסתדרות הציונית העולמית בראיון: "מושל אדירנה שבטורקיה החליט לסגור בית כנסת עתיק, וקבע כי יהפוך למוזיאון עקב העלייה להר הבית. שיגרתי מכתב חריף למושל ובו מחיתי על החלטתו הנבזית. מדובר בהפרה בוטה של מחויבותה של ממשלת תורכיה לחופש פולחן ולשמירה על כלל אזרחיה ומעוררת בכך שנאה וגל נוסף של טרור אנטישמי שעלול להתרחש עקב כך".
הרב אברהם אלקיים תושב העיר אלעד בראיון: "זעם רב בקרב הציבור החסידי בעיר אלעד עקב השתוללות של פרחחים שמתגודדים בחודשים האחרונים בלילות שבת באזור רחוב בן זכאי פינת הלל, והגדילו לעשות כאשר בליל שבת האחרון תקפו בברוטליות את רב קהילות החסידים הגאון הרב זושא הורביץ, הם אף שיסו בו את כלבם והטיחו בו קללות נמרצות. אנו פונים לראש העיר לטפל דחוף בבעיה המבישה, לא יעלה על הדעת שבעיר התורה והחסידות לא יוכלו אברכים ללכת ברחוב בלילות שבת וחג".
ומאיר הקר קמב"צ זק"א ירושלים בראיון: "לאברך שלומד בכולל בבית הכנסת 'בני תורה' נעלמה גמרא מסכת שבת לאחר הטבח הנוראי בבית הכנסת 'בני תורה' בהר נוף, ולדבריו: כל חידושי התורה שחידש תוך כדי הלימוד כתובים בגמרא ונמצאים בה, הוא התחנן שנסייע לו לאתר את הגמרא, לאחר חיפושים רבים הגמרא נמצאה בבית ההלוויות שמגר לאחר שהוחלט שלא לקוברה כי היה עליה רק מעט דם ולא היינו חייבים לקוברה.
להאזנה לראיוות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126426 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.