רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

אלי שלזינגר מ'בחדרי חרדים' בראיון: "המשטרה עצרה 3 ערבים שחשודים בביצוע פיגוע הדקירה בסמוך ל'שובו בנים', האברכים יצאו מלימוד בכולל ובחזרתם לביתם הותקפו, עדיין לא ברור באופן סופי מה בדיוק קרה שם, במשטרה לא ממהרים להגדיר את זה כרקע לאומני".
חזי ורדיגר, נהג 'אגד' חרדי מבני ברק, בראיון: "הותקפתי באלימות על ידי צעיר ערבי בצומת מגידו, הוא נתן לי אגרוף עוצמתי לפנים ונמלט, אני סובל מחבלות וכאבים בפנים ובאף, לאחר טיפול ראשוני פינו אותי לבית החולים, אין סיכוי שלא מדובר בתקיפה על רקע לאומני, ולא כפי שנטען על ידי המשטרה".
הרב בן ציון עטיה, יו"ר מחאת 'צדק תרדוף' בראיון: "ממחר אנו יוצאים בקמפיין ענק בכל הארץ בקריאה להפסיק את העוולה שנעשית להרב יאשיהו פינטו, שופכים את דמו ואין הבדל בין שפיכות דמים כמו הטבח שקרה בבית  הכנסת הר נוף לשפיכות הדמים שעושים לרב פינטו, הקמפיין יכלול שלטי חוצות, משמרות מחאה ועצרות רחוב".
שבתי גרברצי'ק דובר המשטרה למגזר ההחרדי בראיון: "ישנה ירידה בכמות ידויי האבנים לעבר יהודים בירושלים, אך הכוננות נשמרת". ומדווח: "בלשי וחוקרי המשטרה עצרו ערבי כבן 32 המתגורר בעיר העתיקה בירושלים שבמהלך החודשים האחרונים הפיץ ברשת החברתית תמונות, סרטונים ודברי הסתה כנגד אנשי כוחות הבטחון".
ד"ר עמיר פוקס מהמכון הישראלי לדמוקרטיה בראיון: "גרסת חוק הלאום רעה לכל מי שמדינת ישראל יקרה ללבו. על חברי הכנסת להתעשת ולגנוז את ההצעה, מדובר בהצעה הרומסת את המרכיב הדמוקרטי, איננה מאפשרת שוויון זכויות אמיתי למיעוטים החיים בינינו, ומטרתה האמיתית היא להכתיב לבתי המשפט את דרך הפסיקה".
להאזנה לראיוות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126426 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים
לבקשת רבים המהדורה כבר הועלתה לשידור, וניתן להאזין לראיונות כבר מעכשיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.