רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

עקיבא נוביק מ'ידיעות אחרונות' בראיון: "המיליונר היהודי השוויצרי דיוויד גאסט שהעניק 20 אלף ש"ח לאלמנתו של רס"מ זידאן סייף שנהרג כשהסתער על המחבלים בבית הכנסת בירושלים, מבטיח להעניק 5,000 דולר לכל אזרח או שוטר שיצליח למנוע פיגוע". וחושף: ההשראה למעשהו של גאסט הגיעה מהבית: בשנת 2002 העניק אביו 5,000 דולרים למלצר ירושלמי שסיכל פיגוע בקפה "קפית".
שר שלום ג'רבי, מנכ"ל השירות אזרחי לאומי בראיון: "להגיע ליעד של 1500 במציאות הזאת שיש אווירה של סקנציות וגיוס בכפייה זה דבר שקשה מאוד להגיע, זה גרם וגורם לחוסר אימון, כשיש מגיל 22 פטור גורף זה קשה מאוד להגיע ליעד של 1500 לשנה, הצעתי לפתוח מסלול של אבטחת מוסדות ציבוריים במגזר החרדי עקב המצב הבטחוני, אני תולה תקוות במסלול הבטחוני אזרחי, מדובר במסלול שמי שישרת בו כשהוא  נשוי + ילד הוא יקבל 4000 ש"ח לחודש".
יעקב אמסלם מאתר כל הזמן בראיון: "בעקבות הטבח המזעזע שהתרחש בשבוע שעבר בבית הכנסת בהר נוף, עלה הצורך בהשכרת צוות אבטחה לישיבות ולמוסדות אך מוסדות רבים נאלצים לוותר על האבטחה בגלל העלויות הגבוהות, בשלב זה חלק מהמוסדות ובתי כנסת גדולים סגרו חלק מהכניסות בכדי לחסוך בעלויות האבטחה, ובחלק ישנה אבטחה רק בזמני התפילות ולפי שעות"
אילן גל-דור מנכ"ל ארגון גשר בראיון: "הגענו לביקור תנחומים אצל משפחות האבלים וכן לסיור בבית הכנסת בהר נוף בו אירע הפיגוע הרצחני, חשוב היה לנו להגיע כדי להזדהות ולתמוך במשפחות שיקיריהן נרצחו בדם קר בעודם עטופים בטליתותיהם. הרוצחים המתועבים רצחו אותם רק בשל היותם יהודים, ללא כל הבחנה אם זה מדובר בחרדי, דתי או חילוני, ולכן ישנה חשיבות רבה להידברות ולחיזוק הקשר בין האוכלוסיות השונות במדינת ישראל".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126426 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.