רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ושוב התנכלות לחיילים חרדים - משה ישראלי בראיון: "אחי נמלט מהצבא בעקבות החלטה עיקשת של מפקדו לחייב אותו לגלח את זקנו למרות שהוא חרדי וממשפחה חרדית, המפקד החליט לבטל לכולם את האישור לגדל זקנים, אחי בשלב זה לא מוכן לחזור לצבא עד שיאשרו לו להמשיך להיות עם זקן, האירוע הזה מוכיח שהצבא לא באמת מעוניין שחרדים ישרתו".
חילולי השבת בתחבורה הציבורית נמשכים - עידן יוסף מ'ניוז 1' בראיון: בשבת האחרונה נסעו אוטובוסים גם בבני ברק תוך הפרת החוק. בירושלים פעלו כ- 20 קווים אחרי השקיעה. עסקנים מתריעים: ככל שהשבת נכנסת מוקדם יותר, כך גדל מס' הקווים שמחללים את השבת.
השלום בש"ס בושש מלהגיע - ח"כ ניסים זאב בראיון: "המחלוקות בש"ס זה הרבה פחות ממפלגות אחרות, אלי ישי ואריה דרעי חייבים להתגבר על הפערים, כלל הסיעה מגובשת, חייבים למצוא את הפתרון לחילוקי הדעות בין דרעי לאלי ישי, יש אי אימון וחוסר אימון, אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש ולראות איך נערכים לבחירות באחדות ובאחווה".
אודי גל דובר כבאות והצלה ירושלים בראיון: מס' חודשים לאחר אסון ההדברה בבית משפ' גרוס בו נספו שתי הבנות, בתחנת כיבוי והצלה בגבעת מרדכי החליטו להקים שיעור תורה מידי שבוע בתחנה לעילוי נשמתם. את השיעור ימסור האבא שמעון גרוס. השיעור ימסר בבית הכנסת שהוקם בתחנה והוקדש לע"נ נכדו של אורי לופוליאנסקי.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו  0506126420 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים
להרשמה לקבלת המספר במידה וייחסם הקישו 7 בתפריט הראשי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.