רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

בין 'כינוס השלוחים' ל'כינוס משיחיסטי'

מאת חב"דניק


בוקר שקט בירושלים השעה 7:01, 2 מחבלים חמושים טובחים ביהודים קדושים עטורי טלית ותפילין. העולם מזדעזע.
אלפים מלווים את הנרצחים למנוחות. אבל כמה הזויים מנטורי קרתא הולכים לנחם דווקא את משפחות המחבלים...
אין עיתונאי אחד! בארץ שיעיז ויכתוב "החרדים הלכו לתמוך במחבלים" כי הוא יודע, בפרט אם הוא עצמו חרדי, שזה שקר.
אז למה הערב זה אחרת?
בעוד אלפי השלוחים של הרבי מתכנסים לסעודת מלווה מלכה, מאזינים לדברי הרבי, מתחזקים בהליכה בדרכו. בוכים יחד עם השליח בדונייצק ומרגישים את העוצמה בשירתו, מזילים דמעה על השליח משיקגו ומאזינים בקשב לדברי ראשי המל"ח ואגו"ח שמונו על ידי הרבי,
ישובים להם פחות מ-300 אנרכיסטים במסיבה (תוך שהופכים את בית מדרשו של הרבי לאולם נשפים רח"ל), ופסגת הצלחתם היא הנפנוף ב- 5 עיתונאים חרדים שיושבים שם ומכינים דיווח על 'כינוס השלוחים'. אין גיחוך גדול מזה.
אם אתה עיתונאי בעל נסיון, יש לך מינימום של יושרה עיתונאית, מינימום של אתיקה.
אתה יודע שתנועת חב"ד היא תנועה חסידית בת 250 שנה, עם מסורת והיררכיה, עם מוסדות והנהלה. עם מנהיג. עם רבנים, עם דובר. עם תקשורת מסודרת.
מפעל השליחות שהוקם בידי הרבי, עוצב על ידו עם כללים ברורים, והכינוס של 5000 שלוחים ששיאו מחר בערב ב"בנקט" הגדול מתנהל ברוחו ובמצוותו.
אז איך לכל הרוחות, אפשר לשבת במסיבה מקומית של תושבי השכונה בתוספת כמה שלוחים שהודחו מתפקידם, או יש להם חשבון פתוח מסיבה זו אחרת עם הממסד הרשמי החב"די, ולקרוא לזיוף הזה "כינוס השלוחים".
טעית? הוזמנת למקום הלא נכון? גילית את התרמית?
עוד לא מאוחר. פשוט אל תדווח שקרים.
רוצה באמת לדווח מ"כינוס השלוחים" של חב"ד? גש לכינוס של חב"ד, לא למסיבה שכולה זיוף אומנותי וחיקוי לא מוצלח לאירוע המרגש והעוצמתי שיקרה מחר בערב.

תגובה 1:

  1. גם מי שלא חושב כמוך, כל עוד הוא עוסק בקירוב יהודים (אמנם לא בדרכך אך כפי הבנתו-) בדרכו של הרבי, אינו 'אנרכיסט', ואיני חושב שהרבי שמח שאתה מכנה כך את חסידיו. וודאי לא את אלה שמקדישים לשליחותו את חייהם. מקווה שתחזור בך, ושיבנה בית המקדש במהרה בימינו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.