רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


האד' מראדז'ין שהותקף לפני מס' שבועות ע"י מתפללי בית מדרשו הפסיק להתפלל במקום.
-----------------
אשה חרדית מוילימסבורג השאירה מכתב התאבדות ולאחר חיפושים נמצאה במצב קשה בסמוך לנהר בסיגעט.
 -----------------
 ברוך דיין האמת: בביה"ח "מעייני הישועה" נפטר השבת הנגיד הישיש הרה"ח ר' מרדכי אורזל ז"ל מניו יורק-ב"ב, זקן חסידי טריסק, בן 94 בפטירתו, הלוייתו תצא הערב בשעה 21:30 מבית בנו, רח' הרב שך 12 ב"ב,ובשעה 23:00 מביהמ"ד רחמטריווקא ברחוב גבעת משה להר המנוחות.
 -----------------
סערה סביב הזמנת הגר"ש אויערבך לעצרת בביכנ"ס צעירים בב"ב. רב המקום התפלל אצל הגראי"ל בשבת.
 -----------------
 לידידה וסיוון רהב-מאיר נולדה בת. מזל טוב - רק נחת
 -----------------
 עו"ד בן גביר תוקף בחריפות את ח"כ דרעי שהשווה בין עליה להר הבית לאכילה ביום כיפור. "מי שהביא את אוסלו הוא זה שאשם בשפיכות דמים".
 -----------------
ברוך דיין האמת !!! לאחר ייסורים קשים הלך לעולמו האברך היקר ר' אהרן ברלינר ז"ל מב"ב. בן 28 בפטירתו, השאיר אחריו ילדה בת 7 וילדה בת 4  ומשפחה וקהילה כואבת ודומעת על לכתו בדמי ימיו של איש יקר ואציל.
 -----------------
דנה וייס ב'ערוץ 2': נפתלי בנט מעריך שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה הבא בבחירות הקרובות.
 -----------------
'ערוץ 10' חושף הקלטה משיחה שבה אומר אולמרט לשולה זקן: "אהוד ברק לוקח שוחד בעשרות מיליונים. הוא יגמור בבית הסוהר. תזכרי מה שאני אומר לך".
 -----------------
'ערוץ 2' חושף: התגלו כספים נוספים שהועברו לפואד בלי לדווח. בפרקליטות מעריכים כי התיק מתקרב לכתב אישום בכפוף למצבו הרפואי.

עו"ד אלדד יניב בגל"צ: "להציע עסקה לאולמרט - הקלה בעונש תמורת עדות נגד אהוד ברק".
 -----------------
אהוד ברק ל'חדשות 2': "מדובר בשקר וכזב, חסרי בסיס שמופצים שנים ע"י עבריין מורשע משיקולים שכל בר דעת יכול להבין. אם יש לאולמרט מידע יתכבד ויפנה למשטרה".
 -----------------
הגר"צ בוארון מצטרף למתנגדים ותוקף בחריפות את העולים להר הבית "לא מספיק ש'הבית היהודי' מביאים חורבן רוחני בחוקי הגיור והגיוס, גם עולים להר הבית ומביאים עלינו צרות"
 -----------------
יצחק נחשוני מ׳מרכז העניינים׳ שהשתתף בהפגנה בליל שבת בי-ם בראיון: ״ציבור חילוני הצטרף אלינו למחאה. נציגת מרצ הצטרפה לשירה בלכה דודי״. 
 -----------------
מני גירא: הצהרה ראשונה בעניין מדיני של הראשל"צ, הציתה גל תגובות חצופות של אלו שנכשלו בניסיון למנוע כהונתו. תיסכול נוכח האטימות של הפרקליטות בימים לפני פטירת הרב שלוש, "מוות מיותר שיכול היה להימנע". והאם שונו כללי הפתיחה באש נגד מחבלים.

להמשך המבזקים כנסו כאן:


 -----------------
 ירושלים: שוטרים ולוחמי מג"ב טיפלו בשבת בעשרות מקרים של יידוי אבנים, ירי זיקוקים, עימותים והפרות סדר. מחבלים השליכו בליל שבת מטען צינור לעבר שוטרים במהלך עימותים בשכונת צור-באהר. למרבה הנס לא היו נפגעים.
 -----------------
לרגל היארצייט של מרן ה"אבי עזרי" הגרא"מ שך זי"ע יתקיימו הערב כינוסי זכרון ועצרות בכל הישיבות הליטאיות; עצרת מרכזית תתקיים בבני ברק בבית המדרש תלמידי ישיבת פוניבז', משא מרכזי ע"י מרן הגר"ש אויערבאך שליט"א; עצרת מרכזית תתקיים באשדוד בהיכל ישיבת גרודנא ישאו דברים הגר"מ שמידע, הגר"ש מרקוביץ, הגר"צ שינקר ועוד מגדולי תלמידי מרן זי"ע.
 -----------------
 ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן הגיע בשעה האחרונה לתפילה בציון מרן החזון איש בב"ב, לרגל יום ההילולא שחל השבת.
 -----------------
'חב"ד און ליין': אלי ישי התארח בשבת בביתו של השדרן עמי מימון בבת ים.
 -----------------
'הקול החרדי': סערה סביב הזמנת מרן הגר"ש אויערבך לעצרת בביכנ"ס צעירים בב"ב. רב המקום התפלל אצל מרן הגראי"ל שטיינמן בשבת.
 -----------------
 ברוך דיין האמת: בביה"ח "מעייני הישועה" נפטר השבת הנגיד הישיש הרה"ח ר' מרדכי אורזל ז"ל מניו יורק-ב"ב, זקן חסידי טריסק, בן 94 בפטירתו, הלוייתו תצא הערב בשעה 21:30 מבית בנו, רח' הרב שך 12 ב"ב, להר המנוחות.
----------------- 
השר עמיר פרץ לפגוש את העיתונות ב'ערוץ 2': "לא אשאר בממשלה הזאת עוד הרבה זמן. בנימין נתניהו מבעיר את השטח. לא אתמוך בתקציב".
----------------- 
שיף ב'בחדרי': ראש הממשלה ניחם בטלפון את חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני על נכדו שנרצח בפיגוע הדריסה.
----------------- 
 מטוסי קרב של ארה"ב תקפו כינוס של מנהיגי דאעש. 'אל-ערביה': אל-בגדדי מנהיג הארגון נפצע קשה בתקיפה. נתניהו לארדן: "המשימה הראשונה שלך לבחון שלילת אזרחות של הקוראים להשמדת ישראל".
----------------- 
'הקול החרדי': למעלה מ- 300 איש דתיים וחילונים השתתפו בקבלת שבת בשירה וריקודים שארגנו ח"מ עיריית י-ם פינדרוס ורוזנשטיין ברחוב בצלאל כנגד חילולי השבת, מס' פעילי מרצ ניסו לעורר פרובוקציה ללא הצלחה.
----------------- 
 ברוך דיין האמת: בקרית צאנז נפטר בגיל 90 הרב שמואל רייך ז"ל מזקני וחשובי עסקני צאנז הוותיקים. אביהם של משה ו- 12 האחים רייך.
----------------- 
סגן השר אקוניס: "השר פרץ חצה כל קו אדום ודינו - פיטורים. דברי בלע של שר נגד רה"מ - חוצפה וחוסר יושר מוסרי".
----------------- 
עמית סגל ב'ערוץ 2': גוברת ההערכה במערכת הפוליטית: נתניהו ייאלץ לפטר בימים הקרובים את השר עמיר פרץ בעקבות דבריו הערב.
-----------------
סערת העלייה להר הבית! הרב שלמה אבינר ממנהיגי הדת״ל המתנגד לעלות להר בראיון: ״הגרי״ש אלישיב זצ״ל מימן מכספו את השלטים בכניסה להר הבית שהעלייה אסורה. לכותל מגיעים מיליון וחצי איש בחודש ולהר הבית 5000 בלבד.
דובר המשטרה למגזר החרדי שבתי גרברצ׳יק בראיון על המתח בירושלים: ״הפיגועים דווקא בשכונות החרדיות זה מקרי, בעקבות שרחוב יפו הפך למדרחוב. אם ההסלמה תימשך השב״כ יתערב״. 
 -----------------
לקראת כינוס ועד הישיבות מחר בבית מרן הגראי״ל שטיינמן - אבי שיף מ׳בחדרי׳ בראיון: ״צפויים 4 מינויים חדשים לחברי וועד. 3 של ראשי ישיבות מובילות בציבור הליטאי ומינוי אחד מהישיבות החסידיות״.
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים: אינתיפאדה של ממש, המשטרה מעלה כוננות בכל רחבי הארץ.
----------------- 
אמיר חשין מומחה לעניני ערבים: האינתיפאדה בעיצומה וכל מי שאומר אחרת הוא פוליטיקאי בעל אינטרסים, העולים להר הבית מסכנים אותנו.
 -----------------
שוב מאבק אלים בתפרח יצחק אריאל בראיון: בחורי הישיבה זרקו עלי אבנים, זה קורה אחרי תקופה ארוכה של שקט אני קורא לראשי הישיבה לעצור את האלימות.
 -----------------
העיתונאי איתי גדסי חושף: העימות בין דגל התורה בב"ב לזייברט - על רקע קראוון לבית כנסת בעיר, בדגל אומרים לזייברט אל תקבע לנו למי לתת ולמי לא, בסביבת זייברט רגועים מאחר ולדגל אין אפשרות לפרוש לאופוזיציה ומגיבים 'ראש העיר מסתדר מצויין עם רובינשטיין'  
 -----------------
ברוך דיין האמת - טרגדיה בגור: האברך אהרן ברלינר ז"ל בן 29 נפטר הלילה לאחר מחלה. ייסד את ביהמ"ד גור בפרדס כץ. הלוויתו הבוקר ב- 11 מבית הוריו ברח' דונולו בב"ב.
 -----------------
סגן השר אופיר אקוניס: "השר עמיר פרץ חצה כל קו אדום ודינו - פיטורים. דברי בלע של שר נגד רה"מ - חוצפה וחוסר יושר מוסרי".
 -----------------
יו"ר הקואליציה זאב אלקין מגיב לדברי השר פרץ: "עמיר פרץ מכיר היטב את כללי המשחק. אם הוא לא רוצה להיות חבר בממשלה, לא קשה להשיג את מס' הפקס של לשכת ראש הממשלה, כדי לשלוח מכתב התפטרות".
 -----------------
אליטוב בטוויטר: ננעל המכרז לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל. הזוכה המסתמן: עו"ד תומר מוסקוביץ.
 -----------------
הגר"ש עמאר לאליטוב ב'קול ברמה': "במידה ויהיה פילוג לא יהיה קיום לציבור הספרדי. יש מקום להיתר מכירה כמו שפסק מרן הגר"ע יוסף, אבל בירושלים צריך להיות מהדרין. בטוח שגם ידידי הרב שטרן יעדיף את המהודר ביותר".
 -----------------
 בעקבות ההקלטה של אהוד אולמרט על אהוד ברק שלקח שוחד בעשרות מיליונים פנה הפורום המשפטי למען ישראל ליועהמ"ש לפתוח בחקירה נגדו "מדובר בעבירות חמורות שלא התיישנו".
 -----------------
מרכז הליכוד מתכנס הערב. על סדר היום הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו להקדים את הבחירות לראשות הליכוד ל- 25 בדצמבר. ועדת הכספים תתכנס ממחר למרתון של יומיים דיונים לאישור חוק מע"מ 0% לקריאה שנייה ושלישית.
 -----------------
 השר עמיר פרץ הודיע ללבני: אתפטר כבר היום מהממשלה.
 -----------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.