רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הגראי"ל 'התנבא': "הנערים ערלים!"
מופת חדש מביתו של מרן הגראי"ל שטיינמן מסעיר את העיר בני ברק. על פי המסופר ממקורות נאמנים, הגראי"ל חזה בנערים שבאו להתברך אצלו שאינם מהולים כהלכה
 -----------------
דרעי בדרשתו בשבת, - המפלגה עוברת זעזוע מפטירתו של מרן, אני עובד כעת על רשימה חדשה חזקה יותר לצערי חלק גדול מהחכי"ם לא  ימשיכו איתנו.
אני במצב שאני רואה כרגע רק את טובת התנועה, אנחנו בבחירות הבאות נפתיע עם 18 מנדטים בע"ה.
 -----------------
מומחה לשפת גוף מנתח בקול ברמה:
דרעי לא שלם עם בקשת הפיוס. דרעי לא מנהל קשר עין עם ישי וכל המסר מופנה רק לקהל.
אלי ישי נזהר מהאיש. - בזמן דברי ישי דרעי אינו מקשיב מתעסק בטלפון ומסתכל באי נוחות מה השעה.
 -----------------
מיהו הח"כ החרדי שאמר לח"כ הערבי "אם החוק יעבור יהיו יותר יהודים"?
ח"כ זחאלקה היה המום כששמע מח"כ חרדי את הטיעון הבא: "אם תתן ידך לחוק הגיור, זה יהיה נגד השאיפות הלאומיות שלך, כי יהיו כאן יותר יהודים". את הדברים סיפר לשר פירון ששכנע אותו שלא להצביע בעד החוק.
  -----------------
שמחת בית צדיקים"
היום תתקיים שמחת החתונה לבנו של האדמו"ר הצדיק רבי אבנר עפג'ין מראש העין, השמחה תתקיים בקרית שדה התעופה בלוד, בשמחה צפוים להשתתף גדולי ישראל מכל העדות והחוגים ובראשם חש"ך חכם שלום הכהן ויצחק יוסף.
  -----------------
גלובס' חושף: שרי 'יש עתיד' פירון, פרי ומיקי לוי בזבזו כספי ציבור בסכומים גדולים. התקינו מקררים ברכבם. פירון קנה במזנון הכנסת ב- 28 אלף ש"ח, הוציא על אוכל וכיבודים בלשכתו מיליון ש"ח ב- 2013.
  -----------------
 'ישראל היום': היועמ"ש יודיע היום כי אין מניעה למנות לרמטכ"ל את אייזנקוט או נווה. גדי אייזנקוט המועמד המוביל. במהלך השבוע יפגש יעלון עם שנייהם והמינוי יאושר כבר בשבוע הבא.
  -----------------
עוד מ'גלובס' על בזבוזי 'יש עתיד': נסיעות לפיד לחו"ל עמדו על 122 אלף שקל. 1.7 מילון שקל עבור ימי גיבוש לעובדי מ. האוצר. 60 אלף שקל על מסיב"ע והופעות בתקשורת. ו- 59 אלף עבור התעמלות וספורט.
  -----------------
שטייניץ בשיחה סגורה "מישהו צריך להסביר לאמריקנים שאנחנו לא מתכוונים להתאבד פה". ההקלטה המלאה בגלי צה"ל.
  -----------------
מקורבי אלי ישי לשלזינגר בישראל היום על הבקשה הפומבית של דרעי לשיתו”פ:למעלה משנה ישי נרדף ובחר לשתוק למען אחדות התנועה, יחד עם זאת יש חילוקי דעות על דרך ההתנהלות

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
ישראל כהן חושף ב'כיכר': גדי אגמון ביקר בלבוש אזרחי בסוכת ויז'ניץ במהלך החג.
  -----------------
איתן כבל ב'שבת תרבות': "ייתכן איחוד בין מפלגות מרכז ושמאל לקראת הבחירות הבאות כדי להדיח את נתניהו".
  -----------------
טרגדיה באשדוד: בכניסת השבת נפטר בביה"ח ברזילי האברך בנימין זאב פרידמן ז"ל, מחשובי אברכי ויז'ניץ באשדוד שנפטר לאחר התקף לב שקיבל באמצע נהיגה ברכבו ביום שישי. השאיר 11 יתומים, השבוע אירס את בנו.
  -----------------
בחור כבן 18 נמצא בצהרי השבת מוטל ללא הכרה על מדרכה בתל אביב, סמוך למבנה הישיבה בה הוא לומד. שלזינגר ב'בחדרי': עדיין הבחור אינו מתקשר והרקע אינו ברור. ~~|~~ שבר על שבר בויז'ניץ: לאחר הבשורה המרה על פטירת האברך בנימין פרידמן מאשדוד. מגיעה בשורה מעציבה מירושלים על פטירת האברך דוד גרוס בן ר' בנימין מראשי ארגון 'ערכים', לאחר התמודדות ארוכה וכפולה עם המחלה הנוראה.
  -----------------
 יו"ר ש"ס אריה דרעי בפניה אישית לאלי ישי מול המצלמות בסיום שבת הגיבוש והאחדות של ש"ס: "אלי, אני רוצה להמשיך לעבוד איתך ביחד, אתה השותף הבכיר היותר שיש לי, יש לי אמון מלא בך, אני מבקש תן לנו את הצ'אנס תעבוד איתנו ביחד, אין לי ספק שזה מה שמרן הגר"ע יוסף זצ"ל רוצה"
  -----------------
גורם בכיר בקואליציה ל'ערוץ 10': ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט על בחירות בשנת 2015 והתחיל בהיערכות. איתן כבל: "פואד עוזב את הכנסת במהלך מושב החורף, המועמד ה- 16 יכול להתחמם על הקו".
  -----------------
 הלווית האברך ר' בנימין זאב פרידמן ז"ל תצא בשעה 21:30 מביהמ"ד ויז'ניץ רובע ח' באשדוד. המנוח ז"ל הוא אחיו של הלל פרידמן מנהל הפרסום ב'המודיע'. השאיר אחריו 11 יתומים.
  -----------------
הדרום מתחמם שוב: רקטה נורתה מרצועת עזה בליל שבת ונפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. האזעקה לא הופעלה ועד כה הרקטה לא אותרה.
  -----------------
הלוייתו של האברך הר"ר דוד דוב גרוס ז"ל תצא הערב בשעה 10:45 מביהמ"ד ויז'ניץ רח' נחמיה בירושלים להר המנוחות.
  -----------------
שיעורו של הראשל"צ הגר"י יוסף לא מועבר הערב ב'קול ברמה', משמיעים כעת שיעור מוקלט של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.
  -----------------
גואל ועקנין בקול חי: הצעת המחליטים בנושא הגיור תעלה מחר להצבעה בממשלה. ציפי לבני מזהירה כי אם לא יהיה לה רוב היא תקדם את חוק שטרן לקריאה שניה ושלישית בכנסת.
  -----------------
הגר"א שטרן רבה של ירושלים הגיע הערב לביקור אצל מרן האד' מערלוי.
  -----------------
 אליוביץ ברוטרניק: בנימין נתניהו קורא לכל חברי הכנסת לפעול להרגעת הרוחות סביב נושא הר הבית ולגלות אחריות ואיפוק. נתניהו שוחח הערב עם יו"ר הכנסת בנושא וביקש ממנו לפעול בנושא מול חברי הכנסת.
  -----------------
'בחדרי': החתן תלמיד ישיבת גור מת"א שנמצא בצהרי שבת מוטל על המדרכה סמוך לישיבתו, שב להכרה מלאה אך אינו זוכר דבר. מדובר בבחור שהתארס בתקופה האחרונה עם אחת המשפחות החשובות בחסידות גור. לומד בישיבת "חידושי הרי"ם".
 -----------------
השרים לבני ובנט יביאו הבוקר לדיון בישיבת הממשלה את אישור הרפורמה בגיור.
  -----------------
'ישראל היום': היועמ"ש יודיע היום כי אין מניעה למנות לרמטכ"ל את אייזנקוט או נווה. גדי אייזנקוט המועמד המוביל. במהלך השבוע יפגש יעלון עם שנייהם והמינוי יאושר כבר בשבוע הבא.
  -----------------
גלובס חושף: שערוריית ענק בהתנהגות שרי 'אין עתיד' שבזבזו כספי ציבור בסכומים גדולים. התקינו מקררים ברכבם. שי פירון קנה במזנון הכנסת ב-28 אלף ש"ח, הוציא על אוכל וכיבודים בלשכתו מיליון ש"ח בשנת 2013.
 -----------------
 מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
ההכרעה על הגיור! יו״ר ועדת הכספים סלומיאנסקי בראיון: ״מחר זה יעבור בממשלה. אם היה עובר כחוק בכנסת היינו פורשים מיידית. להערכתי לא יהיו בחירות בקרוב. החרדים צריכים להיות בקואליציה, רק חבל שחלק מהח״כים שלהם עושים הצגות נגדי במקום לעזור באמת״.
יאיר שרקי מ׳ערוץ 2׳ בראיון: ״דרעי שלח חיבוק לישי בגיבוש ש״ס בצפת - ישי למרות זאת לא נשאר בשבת במקום״.
חיים ילין ראש מועצת אשכול בראיון על נפילת הרקטה בשבת: ״גם מקרה חד פעמי חייב לקבל תגובה. אנחנו לא בני ערובה של הפוליטיקה. עבר חודשיים למבצע ואין הסכם״.
מני גירא: החלטת המועצת לאסור השירות האזרחי מכניסה רבים לבעיה. שלושה ח״כים של ש״ס נעדרו מהשבת זאת לאחר התחממות ביחסי דרעי-ישי. התחממות ביחסי גוטרמן עם בית מרן הגראי״ל שטיינמן בדרך לסיום המתיחות במעורבות קובי רוזנשטיין. הח״כים נעדרו מהאירוע במודיעין עילית עם גדעון סער.
  -----------------
מהדורת חצות בסקופים: הקרע בין קול ברמה לאריה דרעי.
ישי כהן: פיצוץ במגעים בין הצדדים. בשבוע שעבר לאחר שקבלו איום שמרן הגר”ש כהן ייצא נגדם, בקול ברמה לא הסכימו לשדר את השיעור השבועי, אך ביום שישי קבלו הבטחה שהרב לא ידבר על רדיו, ולבסוף הרב תקף את הרדיו בשידור חי.
ההקלטות מהנאומים, מדוע חלק מהאדמורי”ם נגד ההתייצבות? לאחר שגורמים בצה”ל תדרכו עיתונאים חרדים כי התנגדות האדמורי”ם להתייצבות היא רק בגלל בעיות צניעות, ה'קול קורא' ביום שישי יוצא נגד שח”ר שם אין נשים כלל, כך עולה גם מנאומי האדמורי”ם מויזניץ' וסלונים היוצאים נגד ההתייצבות כמאבק נגד חוק הגיוס.
שיפור במצבו של יהודה גליק, אביו הפרופ' שמעון גליק ששהה לצידו במשך השבת:מצבו קצת יותר טוב אך יש לו ניתוח בימים הקרובים שיכריע את עתידו.
האם ההסלמה בירושלים תמנע את העליה לקבר רחל אמנו? שחר פיירמן מנהל האתר בראיון: החל מיום שני אבטחה תהיה חסרת תקדים והציבור מוזמן להתפלל כמידי שנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.