רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בנובמבר 2014

ישיבת חב"ד בצפת רשומה במשרד החינוך כתיכון רגיל רח"ל !!!

מאת חב"דניק



לאחרונה ראיתי אצלכם באתר דיונים לגבי ישיבת חב"ד בצפת ולעמוד בראשה, קראתי גם את מה שכתבו הילדים שלומדים בצפת להגנת ראש ישיבתם, אני לא מבין על מה כל הדיונים בכלל.
הישיבה בצפת רשמה את עצמה במשרד החינוך כתיכון באופק חדש עם סוג חינוך רגיל כיתות ט' – יב' ומנהל התיכון הוא זאב פרידמן, (להלן צילום מסך מהאתר מדלן שמבאים נתונים ממשרד החינוך, מעניין איך הרבי היה מגיב על דבר כזה?!) זה לא בכאלו זה אמיתי כיום בישיבה בצפת לומדים לימודי חול בתוך הישיבה ועושים מבחני בגרות ממש כמו התיכונים של המזרוחנקים. כך אותם משיחסטים צבועים מציגים את עצמם מול השלטונות ובתוך ליובאוויטש הם עושים רוח של מקושרים שחיים רבי ומשיח?!
כל אדם פשוט שקצת מכיר וקרא שיחות, יודע עד כמה הרבי ורבותינו נשיאנו קיצונים נגד לימוד מקצעות חול (ואפילו רק למראית עין), חסידים עמדו חזקים ברוסיה בתקופות הקשות ביותר שרדפו את היהדות על אותו עניין שרצו שיכניסו לישיבות ולתלמודי תורה לימוד שפה זרה שעה אחת בשבוע, והרבים התנגדו לכך עד כדי מסירות נפש שלהם ושל החסידים. ומה קרה היום באה"ק איפה כל אותם אלה שמנפנפים בדגל ההתקשרות, רואים שזה מגיע לכסף הם הראשונים בחב"ד שנופלים (זה גם מראה לנו כמה כל ההנהגה שלהם בשאר התחומים היא שקרית, והם עצמם לא מאמנים במה שהם מוכרים)
אנ"ש תתעוררו!!! עד מתי קבוצת המושחתים האלו יעבדו עלינו בעיניים ויעבירו את ילדינו להשכלה. זה כבר לא סוד שכיום בוגרי צפת לא יוצאים לשליחות אלה הכיון הוא שירות צבאי ישר אחרי קבוצה ולאחר מכן לימוד מקצוע באחת ממכללות הכפירה לציבור החרדי.
כיום בתכניון בחיפה ישנם 12 בחורים בוגרי צפת (רוקים לפני חתונה) שלומדים שם כסטודנטים לכל דבר, שניים מתוכם כבר הורידו כיפות רח"ל.
רבותי זה לא צחוק, כל מי שעתיד הרוחני של ילדיו יקר לו, יוצא לאלתר את ילדיו מאותם מוסדות שקוראים לעצמם ישיבות ומכנסים לשם לימודי כפירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.