רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


שבוע שעבר מסר שיעור על כהן שיש לו רטיה על ידו האם מותר לו לעלות לדוכן לברכת כהנים. בהפסל של יום שישי הביאו את השיעור  בצירוף תמונה שלו עם הגבס
----------------
ח"כ אורי מקלב על אישור חוק הגיור: "מעציב מאד שמכל שרי הבית היהודי התנגד רק שר אחד "כזכר לחורבן" והשאר הסכימו לפשרות מחוסר אחריות, בכדי לקדם חוק אשר בא להיטיב עם ההתיישבות על חשבון חוק הגירות".
 ----------------
ישראל היום': משפ' גרוס שאיבדה 2 בנות באסון ההדברה מצפה ללידה צפויה ולתינוק חדש למשפחה בעוד כחודשיים. אתמול רחשו קבוצות הוואטספ החרדיות עם הבשורה כי במשפחה מצפים לתאומות, בני המשפחה הוצפו בעשרות שיחות.
  ----------------
ברכת מזל טוב לנוחי פרוש בן ח"כ מאיר פרוש להולדת בתו.
 ----------------
'ערוץ 2': נתניהו והמלך עבדאללה נפגשו בעמאן שלשום בניסיון להרגיע את המתיחות בירושלים.
 ----------------
עמית סגל ב'קול חי': "דרעי אמנם קרא לישי לשלב זרועות, אבל אני מפקפק באהבה הגדולה של אריה דרעי. מה שדרעי עשה, הוא מחק את רשימת התירוצים של ישי. אם אלי ישי פורש עכשיו זה נטו מאגו".
 ----------------
העתירו בתפילה לרפואת הרב שמואל בן פיגל'ה (מאיר) מנהל סמינר הרב מאיר בבני ברק, מאושפז בטיפול נמרץ לאחר שלקה בשבץ מוחי לפני כשבועיים.
 ----------------
עדכון: הפצוע הקשה בתאונה בפתח תקווה הינו משגיח בכיר בכשרות הרב לנדא שיצא מעבודתו במסעדה באיזור, חסיד קאליב, דמות מוכרת בקרית הבעש"ט בפתח תקוה, שם מעודכן לתפילה: אלכסנדר יעקב בן אסתר.
 ----------------
'בחדרי': מזכירות 'דגל' תתכנס מחר לישיבת חירום עם ח"כי התנועה, במטרה להחליט על דרכי המאבק בחילולי השבת בירושלים, על הפרק: קיום מעמד מחאה המוני, יחד עם 'אגודה' וש"ס.
 ----------------
בד"ה הרב אלכסנדר זלנפריינד ז"ל תושב הדר גנים בפתח תקוה, נפטר לאחר שנפצע קשה בתאונת דרכים ברח' ז'בוטינסקי בפ"ת
 ----------------
יעקב ריבלין ואבי בלום חושפים אצל גלסנר ב'קול ברמה': אלי ישי משיב לקולות האחדות של אריה דרעי. דרישות אלי ישי: מינוי רבנים ממקורביו במועצת החכמים, מקום 2, שר בכיר, ואחריות בהרכבת הרשימה לכנסת הבאה.
 ----------------
אליעזר ראוכברגר לפותחים עניין ב'קול ברמה': "אחד הרבנים בירושלים שהתנגדו אליו, כבר מתברר שרוצה להכניס היתר מכירה לחנויות המהדרין. זה טובל ושרץ בידו. מחר בישיבת 'דגל' נדון על גוף כשרות חדש בי-ם".

להמשך המבזקים כנסו כאן



 ----------------
עיריית ירושלים הורתה למשפ׳ אבו חדיר להסיר שלט ענק עם תמונת בנם שנרצח ע"י יהודים ונתלה בשועפט ללא אישור, אחרת ייקנסו באלפי שקלים מדי יום.
 ----------------
הגב' שולה זקן הופיעה לעדות בביהמ”ש בלבוש אזרחי, ערוץ 2 חשף הבוקר את ההקלטות של אולמרט אותם חשפה.
 ----------------
לא רק הנייה: אחותו של בכיר חמאס אבו מרזוק מטופלת בבית חולים במרכז הארץ.
 ----------------
בהלה במשרד רה"מ: עובדי המשרד פונו מחדריהם ודיון של קבינט הדיור בהשתתפות השרים לפיד, אריאל, פרץ ולנדבר הופסק בעקבות רכב עם חפץ חשוד, נתניהו, שלא נכח בישיבה, פונה לחדר תת קרקעי. לבסוף החשש הוסר ואחרי מספר דקות הכוננות הוסרה.
 ----------------
ירושלים: שלושה צעירים ערבים נעצרו והודו בניפוץ עשרות מצבות ב'הר הזיתים', סגר"ע ומחזיק תיק בתי העלמין ישראל קלרמן שיבח את סגן ניצב חיים בובליל מפקד המרחב על הפעילות שהביאה לתפיסתם.
 ----------------
יעקב ריבלין בטוויטר: לפיד רמז היום לבכירי 'יש עתיד': אגלח את הזקן כשחוק מע"מ אפס יעבור בכנסת.
 ----------------
יו"ר ועדת הכספים סלומיאנסקי בכנס בקיסריה: בין רה"מ לשר האוצר קיים נתק מוחלט.
 ----------------
אבי שיף בטוויטר: יהדות התורה החליטו להחליט ביום רביעי על אופן ההצבעה בחוק 'ישראל היום'.
 ----------------
ירושלים: אושרה בניית 500 יח"ד בשכונת רמת שלמה.
 ----------------
כפי שדיווחנו: כלל סיעות האופוזיציה התכנסו והכריזו על חזית אחידה נגד מדיניות הממשלה ושר האוצר יאיר לפיד. ח"כ משה גפני בכינוס: "ההמשלה הזאת כבר לא הולכת להתקיים הרבה זמן וכאן יושבת הקואליציה הבאה שהולכת להרכיב את הממשלה, אנחנו מתחייבים - שבעזרת ה' כאשר נהיה בקואליציה לא נשים מקררים במכוניות, ולא נוציא חצי מיליון שקל על מסיבה במשרד האוצר - שזאת שערורייה שאין כדוגמתה".
 ----------------
אברך חסיד קאליב נחבל קשות בראשו מפגיעת אוטובוס בנתיב התחבוה הציבורית בפתח תקווה, מתנדבי איחוד העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו קשה. שמו לתפילה: אלכסנדר בן שרה.
 ----------------
הניסיון להקמת ועדה רוחנית ל"קול ברמה": מנכ"ל הרשות השנייה פנה למנכ"ל הרדיו, וביקש שידווח לו על כל התערבות פוליטית בהתנהלות התחנה.
 ----------------
נדב פרי בטוויטר: בקואליציה בוחנים אפשרות להביא את מינויו של ארדן לשר הפנים עוד השבוע. חסרה רק סגירה שלו ושל ביבי בנוגע לסמכויות שישארו לו בתקשורת.
 ----------------
לשכת ח"כ אלי ישי דוחה מכל וכול את הפרסומים בדבר הצבת דרישות לשם עשיית שלום בית.
 ----------------
הסקופים: לראשונה, הגאב”ד הגר”מ גרוס יצא לאורגוואי לשחיטה עבור כשרות חניכי הישיבות. השחיטה הראשונה שלא במסגרת 'שארית' - 500 טון בקר.
 ----------------
אבידן וקרויזר למימרן ב'קול חי': אלי ישי עדיין ח"כ ואין סיכוי שיכתיב למועצת החכמים, הפרסומים כאילו ישי הציב רשימת דרישות הינם שמועות שקריות. ישי אוהב את ש"ס והוא ימצא את הדרך להושיט ידו לשלום.
 ----------------
ישראל כהן ב'כיכר': השר סילבן שלום הגיע בשעה האחרונה למעונו של האד' מבעלזא בטלזסטון.
 ----------------
השר יובל שטייניץ למימרן ב'קול חי': "צר לי שהמפלגות החרדיות נפגעו מהקואליציה הנוכחית, שיטת הממשל בישראל גורמת לכך שסיעות הקואליציה יכולות להכתיב למפלגת השילטון".
 ----------------
כינוס חרום ויום עיון לכ- 100 שדכנים חסידיים מטעם ארגון 'הגפן', ביוזמת הגר"ח שמרלר נערך הערב. אורח כבוד הגרי"מ שכטר. מנחה: טוביה פריינד.
 ----------------
ויסברג ב'בחדרי': בביקור של השר שלום אצל האד' מבעלזא הועלו הצעות לפתרונות עבור מצוקת הדיור לציבור החרדי, והתקדמות בהקמת גנרטור שבת, השר ביקש מהאד' שיברך שיחזור הקשר החזק בין הליכוד לחרדים
----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
יו״ר יהדוה״ת בי-ם אליעזר ראוכברגר בראיון סוער: ״הרבנים הראשיים החדשים ששולטים בירושלים רוצים לבצע שינוי במערך הכשרות. לא נשתוק על זה!״.
מני גירא: לאחר הנתק בין לפיד לנתניהו, רוה"מ החליט: מחדשים את ברית הליכוד-חרדים, שרים נשלחו למשימות והצעות להקפאת התקדמות חוק הגיור. ש"ס בדרך להכרעה. החל שלב המו"מ בדרישות ישי. מלבד התנאים למועצת, דרעי מסכים לדרישות שפורסמו.
עו״ד דוד שוב על דברי המועצת בעניין שמירת השבת בת״א: ״החרדים יכולים לעזור רק בתמיכה כספית. אם הדתיים והחרדיים יתערבו זה יהפוך למאבק על כפייה דתית״.
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים: ניסיון הפיוס של דרעי לישי נתקל בקשיים!
היועץ האסטרטגי רועי לחמנוביץ דובר ח״כ ישי לשעבר: אני ספקן מדבריו של דרעי. מדוע צריך להשמיע הצהרות בפומבי ? ולא לסגור את הדברים באופן אישי שהיה מקבל אפקט מהותי ומעשי.. בשביל שש״ס תשמור על הישג דומה בבחירות הבאות היא חייבת להמציא עצמה מחדש!
חוק ׳ישראל היום׳ מגיע להצבעה - יוזם החוק ח״כ איתן כבל: לחרדים יש אפשרות לפגוע בציפור הנפש של נתניהו אך אין לי ציפיות מהם. יהיה רוב לחוק גם בלעדיהם!
הבחירות מחר לבית הנבחרים בניו יורק - העסקן בן ברבר מארה״ב: המועמד קלר מפזר הבטחות שאין להם אחיזה במציאות. להייקינד יש קבלות של 32 שנים בתחום ולכן נצביע כולנו עבורו!
והרב משה מנחם קלוגר ראש מוסדות קבר רחל היישר ממתחם הקבר...
 ----------------
מיניבוס ובתוכו משפחה חרדית שחזרה משמחה משפחתית, התהפך ב- 3 לפנות בוקר בכביש 38 בדרך לבית שמש, מתנדבי איחוד הצלה העניקו טיפול ראשוני ל-11 ילדים ו- 4 מבוגרים באורח קל ופונו ל'הדסה עין כרם'.
 ----------------
'ישראל היום' מפרסם סקר שבו: 70% ממצביעי 'יש עתיד' נגד חוק 'ישראל היום' ו- 81% ממצביעי 'ישראל ביתנו' נגד החוק. 'דה מרקר' חושף: 'ידיעות אחרונות' הוא זה שמימן את החוות דעת נגד 'ישראל היום'.
 ----------------
'כלכליסט' חושף: משולם נהרי לא שר בממשלה אבל לשכתו עדיין מתוקצבת. בשנת 2014 כשנהרי כבר ח"כ באופוזיציה, שולם מתקציב 'משרד ראש הממשלה' 363 אלף ש"ח ללשכת נהרי. לא מפורט עבור מה מיועד התקציב.
 ----------------
הלווית המשגיח הר' אלכסנדר יעקב זלפריינד ז"ל שנהרג בתאונה אמש בפ"ת, תצא בשעה 13:00 מביתו רח' אריה בן אליעזר 15 קרית הבעש"ט בפ"ת.
 ----------------
ג'ודי שלום ניר מוזס בטוויטר על ביקור בעלה סילבן שלום אצל מן האד' מבעלזא: "הרבי מבעלזא לא באבא ולא בורר, אלא מנהיג של אחת החסידויות הגדולות, הם שוחחו על ביטחון, כלכלה, ואיך לקרב בין כולנו".
----------------
חצות בנייעס החרדי:
העדויות וההקלטות הדרמטיות של שולה זקן נגד אולמרט בפרשת טלנסקי.עו"ד משה מורגנשטרן בראיון: "אולמרט נמצא בסבך משפטי עמוק, אין לו איך לצאת הפעם זה חד משמעי!". אז מדוע זוכה בתחילה? האם זה ישפיע על העירעור בהולילנד בגלל שזה הופך אותו למושחת מועד?אם יורשע יצרפו לו את העונש לשנים שכבר קיבל ובמה זה תלוי?  מה עושים כעת מורשעי הולילנד לקראת העירעור? כל הפרשניות על ההקלטות הדרמטיות.
ישעיהו בקרמן מחברת ההפקות 'ביחד' בראיון סוער: "תבענו את תנועת ש"ס ואת יהודה אזרד בבית המשפט לאחר שהם לא הגיעו שלש פעמים לבית דין לענייני ממונות, אנחנו תובעים לעקל את ביתו של מרן בכדי לשלם את החוב עבור ההגברה שסיפקנו בלוויה של מרן". והאם לדעתו בעלי מלון כנען ספא בצפת שאירחו את תנועת ש"ס בשבת האחרונה צריכים לחשוש שלא יקבלו את התשלום על השבת?
שחר גולדברג רכז המטעים של הקיבוצים אפק וסער בראיון: "בשעה שש וחצי ניתך עלינו מטח כבד של ברד, דונמים שלמים של אפרסמון הושמדו!  אנחנו מצפים לפיצוי של המדינה על הנזק הכבד!". והאם ניתן להגן על הפירות מסערות כאלה?
ההחלטה על בניית מאות יח"ד נוספות בירושלים.אלון פנקס לשעבר קונסול ישראל בניו-יורק בראיון: "נתניהו טועה כשמכניס את ירושלים שזהו נושא בינלאומי רגיש לזירה המדינית,   לא ברור אם ביבי עקרונית לא צודק". מה בכל זאת מביא לחילוקי דעות פומביים מול הבית הלבן?מה היה בזמן אולמרט ושרון? והאם אחרי אובמה יהיו יחסים טובים יותר?
ישראל כהן מפקד כוחות מד"א באבטחת קבר רחל בראיון מבית לחם: "כאלף איש נמצאים  במתחם הקבר, נכון לעכשיו לא נרשמו אירועים מיוחדים, האבטחה כבדה, ניתן להגיע לקבר ללא חשש!". והאם יש התפרעויות מצד הערבים בבית לחם?
איש הפרסום אריה פרנקל בראיון:"במסגרת מבצע 'הנהג שלנו' קיבלנו מאות פניות של סיפורים מרגשים על נהגים באגד שפעלו באנושיות יוצאת דופן."  מה יקבלו תשעת הנהגים הזוכים?האם גם בעל הסיפור יזכה בפרס? כמה אנשים חברים בועדה שתכריע בין מאות סיפורים שנערמים?

תגובה 1:

  1. והוא יהיה פרא אדם =374
    דאע"ש = 375

    ידו בכל ויד כל =142
    אייסס =141

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.