רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 בנובמבר 2014

נמשכת ההסתה האיסלמית נגד פעילי המקדש: "יריות המתנקש חיסלו את הסטטוס קוו"


מאת מקדשער

לפני שלושה ימים נורה ר' יהודה גליק בנסיון לרוצחו. ההתנקשות באה רק על רקע פעילותו של יהודה למען זכויות אדם גם של יהודים בהר הבית. אף גורם איסלמי, לא בישראל ולא מחוצה לה לא טרח, עד עתה, לגנות ולהוקיע את ההתנקשות.

לעומת זאת, מתפרסמות כל העת בכלי התקשורת החברתיים של ערבים בישראל הודעות תמיכה והזדהות עם המחבל ועם מעשהו. היום פרסמו גורמים איסלמיים כרוז הסתה חדש, כרוז זה מעוצב בסגנון מודעת "מבוקש" כולל תמונות ושמות של 15 פעילים נוספים למען הר בית והמקדש. הפעילים הכוללים אישים מוכרים כח"כ משה פייגלין וח"כ לשעבר מיכאל בן ארי, לצד פעילים מפורסמים פחות. המכנה המשותף היחיד בין המאויימים הוא פועלם המסור למען הר הבית ובית המקדש.

בכרוז ההסתה מופיעות תמונות הפעילים בצבעים בולטים, כאשר תחת כל תמונה נכתב שם הפעיל בערבית, תמונתו של ר' יהודה גליק הינה התמונה היחידה המופיעה בצבעי שחור לבן, מתחת לתמונות נכתב בעברית המסר המאיים הבא "אזהרה: אנו המוסלמים לא נאפשר לאף גורם לפגוע במסגד אל-אקצה. ... מסגד אל-אקסה הוא למוסלמים בלבד, ולא נאפשר לכם להשתלט עליו".

המסר ברור, כל יהודי שיפעל למען זכויות היהודים בהר הבית, דמו בראשו, בדיוק כפי שהתנקשנו ביהודה גליק, נפגע גם בכם.

נסיונות ההפחדה והאיומים ברצח לא ירתיעו אותנו, אדרבה. תגובתנו לנסיון הרצח של ר' יהודה גליק היא הגברת הפעילות שלנו בהר הבית והעלאת יהודים רבים עוד יותר למקום מקדשנו החרב!
אנו דורשים מראש הממשלה לשנות את התפיסה הכושלת, להפסיק לדבר על סטאטוס קוו ולהתחיל לדאוג לזכויות היהודים במקום הקדוש להם. הסטטוס קוו הופר על ידי הערבים עצמם בניסיונם למנוע כניסת יהודים להר הבית.

הסטאטוס קוו, נרצח סופית יחד עם כדורי המתנקש, שניסו לרצוח את ר' יהודה גליק. אנו דורשים ממשלת ישראל לממש את ריבונות ישראל בהר הבית, למנוע את תוקפנות הערבים ולאפשר ליהודים לעלות להר הבית ולהתפלל בו.

מר בנימין נתניהו, ניצחון למסיתים יעודד את הפיגוע הבא. בידך לעצור את הרצח הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.